Drik Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Lämnar in skitiga kläder för tvättning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Väntar på första flighten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 lugnar nerverna med en öl finns en mängd instagramvänliga mat och fika ställen häromkring om man kollar på facebook har inte skaffat sim till min telefon men vi hade ju en ungdom med oss men thai är thai och totalt oduglig, när jag sade var vi skulle åka så visste hon nada det är nog stängt var där för fem år sedan kommer inte ihåg adress började ringa och fråga folk på gatan försökte förklara använd din telefon och vägbeskrivning gav upp och vi vände hemmåt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Dax för en eftermiddags 🍺 öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Crew change med arbetsbåten åt Wagenborg dom skiftar maskinist. Isbryter i Stugsund åt en saltbåt , tja vägsalt går det åt. Också passar jag på at riva och överhala en kompressor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Funderade på, om stället är kört 👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Detta gör inte saken bättre 👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Dom lever, lite svårstartad 😄👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Jag vill bli vakt 👌😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Beundrar badrummet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Inte riktigt där än...men men 🍺🍺🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 On 2023-02-21 at 09:52, skrev M33: Testar bulkhead Jag tänker så här..... Med tanke på att du har rest med flyg så många gånger, både privat och i tjänsten och de resorna har man ju följt med dig på under hela min tid som medlem på MPR..... Så då undrar en novis om du inte har upplevt alla "bulkhead" vid det här laget??.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 7 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag tänker så här..... Med tanke på att du har rest med flyg så många gånger, både privat och i tjänsten och de resorna har man ju följt med dig på under hela min tid som medlem på MPR..... Så då undrar en novis om du inte har upplevt alla "bulkhead" vid det här laget??.... Näää, just detta planet hade jag endast åkt 4ggr enligt SAS nya app. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 3 minuter sedan, skrev M33: Näää, just detta planet hade jag endast åkt 4ggr enligt SAS nya app. Såå, alla bulkhead är olika? Jösses vad mycket man får lära sig dagligen på detta obegränsade kunskapsfora i form av MPR......🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Själv hade jag gärna bytt plan, men nu har jag pallrat mig ombord för ett nytt arbetspass igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 16 minuter sedan, skrev Tong jai: Själv hade jag gärna bytt plan, men nu har jag pallrat mig ombord för ett nytt arbetspass igen. Rättvisa med andra ord 😁😄😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Go efterrätt, gågata och gt. Innan det blev pissepaus på Republic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 Hotellbarer är en stor del av mitt liv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Februari 22, 2023 Dela Inlagd Februari 22, 2023 1 timme sedan, skrev M33: Hotellbarer är en stor del av mitt liv. Bästa Hotell spanet måste nog vara Dynasty Inn. Bra läge och bra pris. Bokade ett rum där bara för att ta en dusch och det kostade då 500 Bath= 110 kr för 6 timmar innan städning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Flyttat in i ett franskt inspirerad hotellrum mitt i djupast Isaan….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Ute å åker tåg man kan tro att jag åker ståndsmässigt .... men skenet bedrar Detta är ju ett reseforum 🤪 Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 Tar hand om dagens gurkskörd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 är i Sawankhalok enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Februari 23, 2023 Dela Inlagd Februari 23, 2023 11 timmar sedan, skrev goli006: Rättvisa med andra ord 😁😄😂 Förmodligen rättvist. 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu