ellim63 Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 Alltid lite roligare att pilla räkor när man kan sippa på en öl.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 (ändrad) 12 timmar sedan, skrev Enis: Behöver hon någon man med oanade färdigheter med symaskinen 😏😛🤣 Enis - Singer Jag har oanade färdigheter med min tunga, men det hjälper ju inte när ngn har trasiga jeans (eller?!).....🤪 Hade dock en 5:a i syslöjd i 9:e klass på högstadiet, så ett och annat kanske man kan bidra med..... Ändrades Februari 11, 2023 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Februari 11, 2023 Dela Inlagd Februari 11, 2023 10 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag har oanade färdigheter med min tunga, men det hjälper ju inte när ngn har trasiga jeans (eller?!).....🤪 Hade dock en 5:a i syslöjd i 9:e klass på högstadiet, så ett och annat kanske man kan bidra med..... Du och jag Kötthandlaren . sydde den här när jag var 10 i årskurs fyra 1977. ursäkta att den är ostruken men fick den av min mamma för ett tag sedan skall ramas in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Dags för en ny hotell frukost! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 (ändrad) Fikar, sallad och nam takai . Ändrades Februari 12, 2023 av Wangthong Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 väntar på fish and ships efter en tretimmars... på Monkey bar i Korat The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 7 minuter sedan, skrev Thure: väntar på fish and ships efter en tretimmars... på Monkey bar i Korat Där passerar det ett och annat skepp har jag hört...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Tar en fulöl i det riktiga Thailand🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Grilltajm 😎 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 (ändrad) Lider med en Chang i en grannbar. Brukar vara lite sparsam med att besöka de närmaste barerna men det här är en riktigt trevlig bar som drivs av en jänkare. Dessutom fyllde ena tjejen 20 igår så jag smorde båda med ett par Tequila Rose idag. Blev några pluspoäng tror jag. Edit Craft Coyote bar heter den. Väldigt välsorterad både vad det gäller öl och sprit. Även en hel del på tapp. Ändrades Februari 12, 2023 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 12, 2023 Dela Inlagd Februari 12, 2023 Nu jäklar vankas det "thaislafsätamedskedmat" i Majorna...😍🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 19 timmar sedan, skrev Wangthong: Fikar, sallad och nam takai . Ser nu att "rätt som en plätt" inställningarna stämmer inte med verkligheten. Förbaskade mobiler som inte känner igen en salapao när den ser den. Salapao är absolut ingen sallad. Har veganerna tagit över ska jag upplyssa dom om att fyllningen är mo (gris). Vad som än står där uppe om sallad tro det inte! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Checkat in på nytt hotell och man får lite 1970 -tals James Bond feelning när man ser hur sängen ser ut och knappsatsen som styr det elektriska….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 14 timmar sedan, skrev rolba: Lider med en Chang i en grannbar. Brukar vara lite sparsam med att besöka de närmaste barerna men det här är en riktigt trevlig bar som drivs av en jänkare. Dessutom fyllde ena tjejen 20 igår så jag smorde båda med ett par Tequila Rose idag. Blev några pluspoäng tror jag. Edit Craft Coyote bar heter den. Väldigt välsorterad både vad det gäller öl och sprit. Även en hel del på tapp. Där sitter du och lider med en Chang och skriver dessutom att de är välsorterade på öl och tapp. Jag lider med dig. Är det inte dags för Enis att öka dricka stödet. Har tyckts mig förstå att Enis stöder mest mat. Men botten måste vara nådd nu! Chang, risöl.......... Inte ens en tanke på reinheitsgebot. 🤬 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Äntligen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Kollar veckans matsedel. Får bli isterband på fredag eftersom det är gratis då 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 Tittar på när andra jobbar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 3 timmar sedan, skrev Wangthong: Där sitter du och lider med en Chang och skriver dessutom att de är välsorterade på öl och tapp. Jag lider med dig. Är det inte dags för Enis att öka dricka stödet. Har tyckts mig förstå att Enis stöder mest mat. Men botten måste vara nådd nu! Chang, risöl.......... Inte ens en tanke på reinheitsgebot. 🤬 Det var dagens sista innan hemgång och man vill ju inte komma hem och lukta öl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 On 2023-02-10 at 22:30, skrev Kötthandlarn: Så jag hittade lite bilder till slut från underbara Vemdalen, som kanske @65Selander gillar....... Familjen Prestberg, d.v.s. Alfs och Sivans dotter med make, sina tre barn, undertecknad och PD samt Connys nuvarande fru Lena, uppe på Vemdalsskalet påsken 2006......💙 Skidåkning är ok men att gräva ner sig med lite justa sittplatser i snön, för lite picnic och grill är grymt bra.... Samling utanför Alf & Sivans gård inför scootertur upp till Säterdammarna......👍 Detta var också under påsken 2006 och det hade börjat töa lite nere i byn...... Men högre upp mot Säterdammarna, låg snön kvar med bra täckning..... Blev ett kort stopp på vägen p.g.a. att vi hade ett sällskap med oss med en riktigt gammal (vintage) scooter, som inte riktigt ville fungera, trots (överpositiv) nyrenovering men vi kom snart vidare via diverse "McGyver-lösningar" men tyvärr inga bilder på det.. Undertecknad vart tydligen ansvarig för barntransporten, då jag ansågs som den mest ansvarsfulla av mig å PD..... 🤘 Väl framme på övre Säterdammen, så borrades det hål för fiske...... Undertiden som fisket pågick, så grävde syskonen Conny & Gittan ner sig till barmark och drog på en eld med en Muurikka och det wokades souvas med diverse tillbehör....... Ja, jag hjälpte också till med arbetet..... Det var ju jag som fotograferade...... Så här myser man som bäst med Gradins/Prästberg......❤️ Det där är livet ta mig fan!💪 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Februari 13, 2023 Dela Inlagd Februari 13, 2023 10 timmar sedan, skrev Drik: Checkat in på nytt hotell och man får lite 1970 -tals James Bond feelning när man ser hur sängen ser ut och knappsatsen som styr det elektriska….. Jagucci låter flott... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 Live and direkt Då @rolba var så dålig på tips på damfrisörskor så fick jag cykla över till min bästa barberare Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 3 timmar sedan, skrev Enis: Live and direkt Då @rolba var så dålig på tips på damfrisörskor så fick jag cykla över till min bästa barberare Enis Har han klippt klart snart? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 11 minuter sedan, skrev rolba: Har han klippt klart snart? Han är inte tillräckligt stadig på handen ännu för att hantera rakbladen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 Strövar omkring i väntan på boarding The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 14, 2023 Dela Inlagd Februari 14, 2023 väntar vid gaten The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu