Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

Nu ska du inte va sån de gick in i 10 uppgång jag bor på 7 an  när jag vänder mig om så vinkar damen med vita höklet tiil mig

jävlar hon var tänd secket leende .Men en får ju hålla i hand bromsen   :giggle:

:14:

Att försöka är det första steget mot misslyckande./ Homer Simpson

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska du inte va sån de gick in i 10 uppgång jag bor på 7 an  när jag vänder mig om så vinkar damen med vita höklet tiil mig

jävlar hon var tänd secket leende .Men en får ju hålla i hand bromsen   :giggle:

Kör på :thumbsup:

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Sitter och väntar på andra halvleken mellan Italien - England. Jävla vad spännande! Synd bara att den satans pisskanalen sänder matchen!!! Hata tv4!!!!!!!!!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Helt rätt inställning, men tror du på fullaste allvar att de tycker att du (eller jag för den delen) är så jävla snygga?

 

Skulle jag få förslag från en 20-årig afrikadonna som jag aldrig träffat så skulle i alla fall jag börja ana ugglor i mossen...

No shit ???  ???

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hata tv4!!!!!!!!!!!!!

 

Varför det? Det är nu man pissar, fyller på, snackar skit eller skriver fylleinlägg på mpr...

 

 

 

Go England!

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Guest wUThai

Varför det? Det är nu man pissar, fyller på, snackar skit eller skriver fylleinlägg på mpr...

 

 

 

Go England!

Ja, du suktar väl efter den där jävla Åbron! Pissar gör man i spannen som har under bordet och fylleinlägg gör man med mobilen eller paddan! :)

 

Forza Azzurri!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nu ska du inte va sån de gick in i 10 uppgång jag bor på 7 an  när jag vänder mig om så vinkar damen med vita höklet tiil mig

jävlar hon var tänd secket leende .Men en får ju hålla i hand bromsen   :giggle:

Du sparar in på flygbiljetter :thumbsup:

Inget är omöjlligt, det tar bara längre tid. Tid kan inte sparas, bara användas
 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du sparar in på flygbiljetter :thumbsup:

Jo så klart får väl skuta på bokningen men det är ju en avskedspresent på 6.500kr 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Tänkte en kort sekund på de tre S:en.

 

Självbild:      din egen bild av dig själv.
Självkänsla: känslan till dig själv.
Självförtroende: hur du uppfattar din egen prestationsförmåga.
 

Reseberättelser: På resande fot ett steg i olika riktningar 2019, 2018, 2017, 2016, 2015, 2014, 2013, 2012, 2011, 2010, 2001.

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Grillar hemmavid.. hade inte råd med bussen den här helgen heller :-)

attachicon.gifimage.jpg

ser ju mer ut som darlingen grillar du sitter väl :crazy:  nåt gott i handen och väntar

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

varför tog du inte kort på dom vackra damerna ,dom här ruggugglorna du fotade nu var inte mkt att hänga i julgran

skyller på samsungen

:_russian:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Nä, de får hänga i ramadamen istället...

di får hänga var de vill tror nog att den snubbe som gifter sig med nån får :ahh:  :14:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Helt rätt inställning, men tror du på fullaste allvar att de tycker att du (eller jag för den delen) är så jävla snygga?

 

Skulle jag få förslag från en 20-årig afrikadonna som jag aldrig träffat så skulle i alla fall jag börja ana ugglor i mossen...

Det gäller å va skärpt  Ghana dumpade jag när hon börja yla om pengar

Gambia damen har ju egen bissnis (åker till Senegal och köper kläder) som hon kränger i Ghana

men men  det ska tydligen va bra där enl .Reseguiden.se

blir det inget där så hänger ja på Krögarn till Brasilien sen

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Kollar MPR.. Och matchen naturligtvis :14:

 

attachicon.gifP1000556.JPG

persiennerna föll ner när Italien gjorde 2 1 sen vaknar ju som vanligt me kisse stånd runt 05.00 så nu går jag änna här som en zombi 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har blivit medlem på secret  escapes

Vilka rese ställen med mycket bra priser

kan rekommenderas till bokmärkena 

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Nu ska du inte va sån de gick in i 10 uppgång jag bor på 7 an  när jag vänder mig om så vinkar damen med vita höklet tiil mig

jävlar hon var tänd secket leende .Men en får ju hålla i hand bromsen   :giggle:

 

 

ok lycka till

Link to comment
Dela på andra sajter

Det gäller å va skärpt  Ghana dumpade jag när hon börja yla om pengar

Gambia damen har ju egen bissnis (åker till Senegal och köper kläder) som hon kränger i Ghana

men men  det ska tydligen va bra där enl .Reseguiden.se

blir det inget där så hänger ja på Krögarn till Brasilien sen

 

Clion kan det stämma det blir ju ett jävla resande för henne. Skapligt avstånd mellan Senegal och Ghana :)

 

 

post-3639-0-16288700-1402826928_thumb.jp

 

 

//Broskan

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Clion kan det stämma det blir ju ett jävla resande för henne. Skapligt avstånd mellan Senegal och Ghana :)

attachicon.gifGambia.jpg

//Broskan

Ghananskan föräldrar hade ju också bra business ,han menar Gambia inte Ghana
Link to comment
Dela på andra sajter

Ghananskan föräldrar hade ju också bra business ,han menar Gambia inte Ghana

 

Tur att Clion har gått i pension för han skulle inte ha tid att jobba nu, verkar ha fullt upp och nu är tydligen siktet inställt på Brasilien det var positivt.

Om du läser det här Clirre lägg ner afrika kolla in lite brassebrudar istället finns alla färger där ;)

"Om jag fått frågan om var de lyckli­gaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där ­varje ­människa har en ståuppkomikers ­talang."

Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Tur att Clion har gått i pension för han skulle inte ha tid att jobba nu, verkar ha fullt upp och nu är tydligen siktet inställt på Brasilien det var positivt.

Om du läser det här Clirre lägg ner afrika kolla in lite brassebrudar istället finns alla färger där ;)

 

Ta det försiktigt i Brasilien bara för kriminaliteten där är inte att leka med

Being nice is overrated - Garfield

Link to comment
Dela på andra sajter

I Pattaya drar regnet in ordentligt.

post-3602-0-53865900-1402830012_thumb.jp

Hilton syntes ännu.

post-3602-0-80777300-1402830067_thumb.jp

Där försvann Hilton.

post-3602-0-57470400-1402830102_thumb.jp

Big C syntes inte heller.

post-3602-0-33614000-1402830155_thumb.jp

Dags att stänga balkongdörren.

post-3602-0-20887400-1402830189_thumb.jp

 

"Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari.

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...