rolba Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Ska göra ett litet jobb på ena massagen men det blir nog runt midnatt. Tjyvtjockt mitt på blanka måndagseftermiddagen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Ska göra ett litet jobb på ena massagen men det blir nog runt midnatt. Tjyvtjockt mitt på blanka måndagseftermiddagen. Svartjobb ? Eller har du arbetstillstånd, Phuket polisen e på hugget... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Sitter på elfte våningen här på hotellet i Udonthani och väntar på att vi ska få tillbaka lite el så vi kan åka hissen…. Även om man är öl sugen så är vandra ner elva våningar ett för högt pris! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 11 minuter sedan, skrev Drik: Sitter på elfte våningen här på hotellet i Udonthani och väntar på att vi ska få tillbaka lite el så vi kan åka hissen…. Även om man är öl sugen så är vandra ner elva våningar ett för högt pris! I Thailand ska man bo i bunge. Sen har du väl fru eller sällskap. Varför ska du gå i trappor😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 46 minuter sedan, skrev Drik: Sitter på elfte våningen här på hotellet i Udonthani och väntar på att vi ska få tillbaka lite el så vi kan åka hissen…. Även om man är öl sugen så är vandra ner elva våningar ett för högt pris! Nerför till ölen går lätt, du har ju två kuponger till två öl för 50 Bath 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Uppdaterar en router. Intressant statusmeddelande Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 1 timme sedan, skrev Elmeri: Svartjobb ? Eller har du arbetstillstånd, Phuket polisen e på hugget... Man får hjälpa frugan med enklare sysslor. Men för säkerhets skull låser jag dörren och drar för gardinerna. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 44 minuter sedan, skrev frogfish: I Thailand ska man bo i bunge. Sen har du väl fru eller sällskap. Varför ska du gå i trappor😉 Hehe jo fru finns men att få henne att gå ner elva våningar för öl åt falangen är en omöjlig uppgift! Som tur är kom elen tillbaka ganska fort så nu finns det öl igen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Tog mig 50 minuter från att vi åkte hemifrån till att jag sitter här med en liten frukost. Jag fick PE så jag är nöjd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 6, 2023 Dela Inlagd Februari 6, 2023 Är först till frukosten! Inte en själ förutom frun o jag…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 Tar en fika med munk The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 Tar en fiskedag med lite bira. Hoppas fisken hittar hit oxå🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 1 timme sedan, skrev frogfish: Tar en fiskedag med lite bira. Hoppas fisken hittar hit oxå🐸 Vart i det oriktiga Thailand är det där? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 2 minuter sedan, skrev Soengsang: Vart i det oriktiga Thailand är det där? I Buriram. Sök på Buriram monster fishing park så bör du hitta det. Najs ställe med supertrevlig ägare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 2 minuter sedan, skrev frogfish: I Buriram. Sök på Buriram monster fishing park så bör du hitta det. Najs ställe med supertrevlig ägare. Ahh, ser nice ut. Tror sett lite poster därifrån på FB, ca 1,5h från mig. Gissar går bra att hyra utrustning och få hjälp med det medta där? Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 15 minuter sedan, skrev frogfish: I Buriram. Sök på Buriram monster fishing park så bör du hitta det. Najs ställe med supertrevlig ägare. Vad är deras specialitet, karp eller mal ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 52 minuter sedan, skrev Soengsang: Ahh, ser nice ut. Tror sett lite poster därifrån på FB, ca 1,5h från mig. Gissar går bra att hyra utrustning och få hjälp med det medta där? All utrustning finns. Tror det är prissatt 1500/spö och dag. Jag brukar köra med 2 el 3 st. Guide ingår. Och man äe enda sällskapet. Han tar bara in ett sällskap per dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 44 minuter sedan, skrev Elmeri: Vad är deras specialitet, karp eller mal ? Väldigt blandat. Tror det finns över 40 arter. Mkt stor fisk, nästan inget litet. Mal av diverse sorter, karpar, alligator gar, arapaima, rockor mm. Bifogar 2 bilder på fångster. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 Chefen hade besök idag. Fler polisbilar runt hörnet också samt en rad SÄPO-bilar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Tallviking: Chefen hade besök idag. Fler polisbilar runt hörnet också samt en rad SÄPO-bilar Diplomatbilen är Moldaviens ambassadörs bil Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 8 timmar sedan, skrev frogfish: Tar en fiskedag med lite bira. Hoppas fisken hittar hit oxå🐸 Har kommit hem och blivit idi*tförklarad av släkten, de undrar var fisken är. När jag visar bilder och berättar att den släpps tillbaka, säger de bara farang baa. Sen blev jag serverad riktigt god Isaansk dyfisk, faktiskt betydligt godare än vad många påstår🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 13 minuter sedan, skrev apknug: Fast blev det nåt napp idag som släpptes tillbaka då? Det kanske blev en bild på det?. Innan den släpps tillbaka? Det blev det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 6 timmar sedan, skrev frogfish: Väldigt blandat. Tror det finns över 40 arter. Mkt stor fisk, nästan inget litet. Mal av diverse sorter, karpar, alligator gar, arapaima, rockor mm. Bifogar 2 bilder på fångster. Red Tail Mal är skoj att få om dom är skapligt stora 15-20kg. Rejält starka och grymtar nästan som en gris när man tar upp dom ur vattnet. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 37 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Red Tail Mal är skoj att få om dom är skapligt stora 15-20kg. Rejält starka och grymtar nästan som en gris när man tar upp dom ur vattnet. Jo, de är grymt starka. Men de har "hud" som är sträv. Får för mig att det hjälper dem i vattnet. Men både vacker och en stor fajter👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 7, 2023 Dela Inlagd Februari 7, 2023 Bakat bröd kryddat med kummin, fänkål och anis.. Jäklar vilka dofter! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu