Guest Fredman Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 1 timme sedan, skrev frogfish: Nyss spelade "winds of change" och "just another brick...". Trodde det var big nono... Ja Scorpions och alla andra tyska ”power ballader” borde det vara spöstraff på! Dansbandsmusik med fuzzgitarr, satan så vidrigt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Slit o släp från morgon till kväll.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Framme i hembyn Vemdalen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 16 minuter sedan, skrev 65Selander: Framme i hembyn Vemdalen. Sleka lure fä man alder smökö no för tin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 18 minuter sedan, skrev 65Selander: Framme i hembyn Vemdalen. Synd man inte är där nu då hade vi kunnat ta en pilsner på Huskey Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 12 timmar sedan, skrev 65Selander: Packat ner lite tyskbira samt tyskt hemkört. Är på väg upp till hembyn/Vemdalen över helgen 12 timmar sedan, skrev Fritz: Du vet vad som ska packas i en trunk !! En fantastiskt vacker trunk dessutom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Framme i hembyn Vemdalen. Heit vatten? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 14 timmar sedan, skrev frogfish: Rock to never neverland🍻 20230202_225240.mp4 48.7 MB · 0 downloads Hehe. Alltid lär man sig nåt. "We're off to never-never land" ska det ju vara🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 1 timme sedan, skrev frogfish: Alltid lär man sig nåt. ett tips innan du vrider på telefonen stoppa inspelningen och starta sedan en ny 🙃 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Sitter inregnad på soien. Tur att man har gamle Jack och några spanska kompisar med sig🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: ett tips innan du vrider på telefonen stoppa inspelningen och starta sedan en ny 🙃 Enis Ett annat tips, filma alltid med telefonen i "liggande" läge. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Här är det snabba ryck, knappt slå ner baken, vad vill du ha 🍺😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Sitter och funderar på, engelsmännen flintskalliga, ryssar går och dricker öl, 🍺😄👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Självservice går också bra 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Changar på och tar en skål OLW ostbågar. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 Efter tänd ljus för Farmor å Farfar samt gamla by prästen så måste man stilla sina känslor #Vemdalen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 15 timmar sedan, skrev goli006: Synd man inte är där nu då hade vi kunnat ta en pilsner på Huskey vore häftigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 (ändrad) Det här skulle varit ett citat till @65Selander :s inlägg men det ser ut som om det blev fel och därför ser ut som om jag själv är i Vemdalen vilket inte är fallet (även om jag önskade det).... Nedan är alltså ett citat till 65Selanders tidigare inlägg.....🙏 Vacker och välbekant vy från det mitt älskade Vemdalen (visserligen gästspelare men jag älskar stället).......🙏 Mina vistelser där tillsammans med släkten Gradin, är ngt magiskt som jag alltid kommer minnas.......🙏 De bodde på andra sidan ån (på Norrmalmsgatan, vilket är lite humor i sig med tanke på namnet på gatan och avståndet till närmaste Norrmalm )........ Hur som haver, så önskar jag dig en underbar vistelse i underbara Vemdalen och härliga Härjedalen.....❤️ Ändrades Februari 3, 2023 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Februari 3, 2023 Dela Inlagd Februari 3, 2023 en såjn gav ja till systerdåttra. Bara kladda fast på taket i epa traktorn då de är mycke trafik.. Kostnad 110kr på ahlsell! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 På resa i djupaste Isaan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 Undrar hur dom tänkte när dom planera det här. Livsfarligt när man ska upp mitt i natten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 2 timmar sedan, skrev MickeN: Undrar hur dom tänkte när dom planera det här. Livsfarligt när man ska upp mitt i natten. Thailändare planerar inte.... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 2 timmar sedan, skrev MickeN: Undrar hur dom tänkte när dom planera det här. Livsfarligt när man ska upp mitt i natten. Konsekvenstänk existerar ej. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 (ändrad) Fin dag för assistans i Orrskär, men kanske dags att börja räkna ned tills man åker till Khao lak (28/2) Ändrades Februari 4, 2023 av navion hispania Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Februari 4, 2023 Dela Inlagd Februari 4, 2023 53 minuter sedan, skrev navion hispania: Fin dag för assistans i Orrskär, men kanske dags att börja räkna ned tills man åker till Khao lak (28/2) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu