MickeN Inlagd Februari 1, 2023 Dela Inlagd Februari 1, 2023 En tidig mocca på Amazon. Blir trångt med bussar ut från Samut Prakan. 1500 elever och 35 bussar som åker mot Saraburi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Slipper att stå i kö för att checka in på nästa etapp på resan! Udon Thani nästa….. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Två nätter här blir säkert bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Några till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Tar en kaffe i godan ro. Men igår kom äldsta dottern i huset med en present. Trevligt, men vi får se vad som finns i andra änden av det hela...😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Äter lunch på HomePro The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Nu blir det ett dopp i poolen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Tror att jag äter kyckling med nudlar…. Någonstans över isaan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drik Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 32 minuter sedan, skrev apknug: Coolt att thai smile har börjat med wifi. Thaiair överlag har varit dåliga på det. Är inte från luften utan skickade bilden när vi landade! Tror inte Thai smile har Wi-Fi? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 1 timme sedan, skrev Drik: Tror att jag äter kyckling med nudlar…. Någonstans över isaan Fick denna som var riktigt god “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Sa till frugan att skaffa ordentlig klubbrulle denna gång, och jag fick så jag teg...😁 Slitstarkt oxå, så fungerar att kombineras med thaislangen🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Packat ner lite tyskbira samt tyskt hemkört. Är på väg upp till hembyn/Vemdalen över helgen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 6 timmar sedan, skrev 65Selander: Packat ner lite tyskbira samt tyskt hemkört. Är på väg upp till hembyn/Vemdalen över helgen Du vet vad som ska packas i en trunk !! Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 49 minuter sedan, skrev frogfish: Sa till frugan att skaffa ordentlig klubbrulle denna gång, och jag fick så jag teg...😁 Slitstarkt oxå, så fungerar att kombineras med thaislangen🐸 Tydligen fått 2-siffrigt med pannslag senaste minuterna från socialfallet. Rydligen nån som blev lite butthurt. @Amigo medan du sitter och väntar på nästa socialcheck så lever vi andra på egna resurser. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev apknug: Ja fy fan! Det där med pannslag är jätte känsligt för dem! Får de ett pannslag går jäklar i taket. Snurriga gubbar är de jätterädda för också. Nu kommer det ta max 9 minuter innan de säger att de bryr de sing inte om ALLS.... Nu ältar du igen Gör det mycket ont i tårna? Ändrades Februari 2, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 3 minuter sedan, skrev apknug: Ja fy fan! Det där med pannslag är jätte känsligt för dem! Får de ett pannslag går jäklar i taket. Snurriga gubbar är de jätterädda för också. Nu kommer det ta max 9 minuter innan de säger att de bryr de sing inte om ALLS.... Vem är du egentligen? Har aldrig sett dig skriva nåt eget, bara oneliners på andras inlägg. Fästingvarning. Iggade dig förut, dags igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 22 minuter sedan, skrev frogfish: Tydligen fått 2-siffrigt med pannslag senaste minuterna från socialfallet. Rydligen nån som blev lite butthurt. @Amigo medan du sitter och väntar på nästa socialcheck så lever vi andra på egna resurser. Vill du nåt @Amigo så är det bättre att du skriver nåt. Sitta och serietrycka på pannslag utan att läsa inlägg måste ju vara jobbigt. Knep damen ihop benen igårkväll? Nu när det är hon som står både för stålar och byxbärande... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Firar 18 års dag, börjar få gamla barn 🥲 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 55 minuter sedan, skrev Soengsang: Firar 18 års dag, börjar få gamla barn 🥲 Haha då kan hon bli flickvän till mitt barnbarn Gammal är äldst 👴 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 13 minuter sedan, skrev apknug: Då är det nåt riktigt viktigt med just pannslag Jo vi har märkt att du tycker det 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Tänkte sitta och kolla på sevärdheterna här i Tree Town, men det ska tydligen ätas😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Rock to never neverland🍻 20230202_225240.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 On 2023-02-01 at 13:29, skrev navion hispania: Fin dag sol - 6 passar på att byta batterier till några prickar i farleden. Har du kört på "morleden" nått då? Farleden känner man ju till! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 26 minuter sedan, skrev frogfish: Rock to never neverland🍻 20230202_225240.mp4 48.7 MB · 0 downloads För den intresserade av livemusik och fet rock rekar jag soi Tree Town mot mit. Feta band med bra drag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Februari 2, 2023 Dela Inlagd Februari 2, 2023 Nyss spelade "winds of change" och "just another brick...". Trodde det var big nono... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu