Thure Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 Åker för att hälsa på en av Tuks vänner The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mickey1969 Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 Bolt och inDrive erbjuder också transport med moppe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 4 nätter i bkk blev lagom..sov med öppet fönster, är svalt nattetid, men nog för nära spenaten jävla massa mygg på rummet imorse 😟..nu mot riktiga Thailand 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 2 timmar sedan, skrev Naam jai: ..nu mot riktiga Thailand 😁 Phuket eller Pattaya? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 On 2023-01-24 at 12:37, skrev mrsurin: Gjort 3 middagar. Brukar köpa Dafgårds djuprysta dito, gött! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 Bryter is sedan tänkte jag krypa in i bogpropeller 1m3 hålet Försöka få slätändorna rätt på hydraulik slangarna rätt som jag bytte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 Stadsbesök… Nakhon Ratchasima. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 1 timme sedan, skrev Soengsang: Stadsbesök… Nakhon Ratchasima. Bunkra nudlar och ris? 😇 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 Gratis är ju så gott 😁 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 (ändrad) Vi lämnade Och hamnade här Ändrades Januari 27, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 3 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Vi lämnade Och hamnade här Öfver klassen breder på! Tur man e arbetare så man slipper äta sånt fint! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 27, 2023 Dela Inlagd Januari 27, 2023 (ändrad) Nice shit, i det oriktiga Thailand Lite till Ändrades Januari 27, 2023 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 10 timmar sedan, skrev Soengsang: Nice shit, i det oriktiga Thailand Lite till Gratis? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 Changar på efter lite shopping på Friendship. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 15 timmar sedan, skrev audirs2: Öfver klassen breder på! Tur man e arbetare så man slipper äta sånt fint! Dom verkar inte ha någon mat heller! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 väntar på mat....igen The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 34 minuter sedan, skrev Thure: väntar på mat....igen Och så kom maten ... Hotell Siris restaurang är inget att klaga på The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 Landat på Arlanda Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 On 2023-01-27 at 14:54, skrev rolba: Phuket eller Pattaya? Grunna på billiga Phuket med all gratis mat, men kändes lite väl snålt..så det blev dyra Pattaya 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 Sitter och mediterar, med en liter öl och en svart blir det lätt att det svävar iväg. Efter 7 veckor här i Thailand mår jag som en prins, in och kollar AB och Expressen ett par ggr i veckan. 13-15 åringar som skjuter hej vilt till höger och vänster. Nu till slutklämmen, varför inte flytta hit för gott. Har det bra med damen jag fick kontakt med för två år sen, pensionär kan göra som jag vill utan att ta hänsyn till nån annan. Vem vet kanske Thailand för gott from oktober. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mrco Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Landat på Arlanda Är det masktvång när man flyger med Thai Air nu? Jag flyger ner 20/2 och vill gärna slippa mask under flygningen. //mrco Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 10 timmar sedan, skrev rolba: Gratis? Halvgratis, frugan betalade….. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 1 timme sedan, skrev mrco: Är det masktvång när man flyger med Thai Air nu? Jag flyger ner 20/2 och vill gärna slippa mask under flygningen. //mrco Kom hit 23/1 inga munskydd på Thai Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 8 timmar sedan, skrev Tallviking: Landat på Arlanda Inte Kastrup nu när du blivit skåning? Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 28, 2023 Dela Inlagd Januari 28, 2023 4 timmar sedan, skrev mrco: Är det masktvång när man flyger med Thai Air nu? Jag flyger ner 20/2 och vill gärna slippa mask under flygningen. //mrco Nej. Inget masktvång. Dom säger i högtalarna att dom rekommenderar att man använder mask men det var få ombord som hade mask bland passagerarna 1 minut sedan, skrev uptoyou: Inte Kastrup nu när du blivit skåning? Har inte flyttat ner ännu. Blir till påsk så i höst när vi åker ner 6 månader blir det från Kastrup Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu