Thure Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Käkar hotellfrukost - The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 En berry mix och en kakbit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Eftersom jag är IT-kunnig vill alla släktingar få hjälp att flytta över från gamla till nya telefoner. Jag frågar då vilka lösenord som har till sina gmail-konton, hotmail-konton, facebook-konton, line-konton och alla står bara som frågetecken eller hänvisade till "att det fixade butiken". Lite jobbigt att hjälpa till då. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Just checkat in...gick snabbt ca 20 minuter 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Tagit in på hotell i Udon “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 -22 här hemma, En pissig dag ont i ryggen, nacken och höften. Man blir ju inte den trevligaste killen heller då man har ont. Men lite solsken i tunneln, biljett bokad den 28/2 till Phuket via Bangkok sedan "hem till Khao lak". Gymet ,värmen och poolen hjälper en hel del när man nere. Sedan blir det en jäkla överraskning för kärringen som fyller jämt. Dottern med kille och barnbarn kommer ner utan hon har en aning om det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 (ändrad) Gick förbi zip såg gst och drivern. Sitta och spana. Ändrades Januari 22, 2023 av Stoneys Fel Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Gick till Coop för att handla is, fugan skulle ha för tillverkning av Thaiköttbullar Både mitt hjärta och isen smälte, gud vilka vackra thailändska skapelser jag skådade.. tills jag kom så närma att jag nästan snuddade i dem och mina totalt förstörda öron uppfattade de djupa bastonerna när de pratade med varandra ' @rolba du som skickat hit lite nya masörer? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 meckar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 Sitter på tuben hem efter en promenix. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 20 timmar sedan, skrev falukorven: Exakt, madame brukar somna tidigt nu för tiden. Men har dottern istället som är vaken dygnet runt... 🤣 Men som du säger, det är en poängjakt... På Pullman behöver du inte ens gå utanför hotellets väggar, råkade jag upptäcka en gång. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 24 minuter sedan, skrev 65Selander: Sitter på tuben hem efter en promenix. Såg du en vit Mersa buss där det står Bergtrack på sidan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 1 timme sedan, skrev audirs2: Såg du en vit Mersa buss där det står Bergtrack på sidan? Så noga kollade jag inte omgivningarna Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 22, 2023 Dela Inlagd Januari 22, 2023 På G.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 11 timmar sedan, skrev Enis: Gick till Coop för att handla is, fugan skulle ha för tillverkning av Thaiköttbullar Både mitt hjärta och isen smälte, gud vilka vackra thailändska skapelser jag skådade.. tills jag kom så närma att jag nästan snuddade i dem och mina totalt förstörda öron uppfattade de djupa bastonerna när de pratade med varandra ' @rolba du som skickat hit lite nya masörer? Enis Skulle det kunna vara för vi anställer inte sådana. Är i och för sig bara en vad jag vet som anmält sitt intresse. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Nu lämnar vi Bangkok för den här gången och styr mot Korat The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Dricker bira vid poolen. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 Väntar på mat i KORAT... The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 29 minuter sedan, skrev Thure: Väntar på mat i KORAT... Och så kom maten The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 6 timmar sedan, skrev Thure: Nu lämnar vi Bangkok för den här gången och styr mot Korat Är påväg till Korat, men tar sin tid 😀 Nyköping just nu… Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 48 minuter sedan, skrev Soengsang: Är påväg till Korat, men tar sin tid 😀 Nyköping just nu… Kom till Vrena så bjuder jag på kaffe. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 23, 2023 Dela Inlagd Januari 23, 2023 3 minuter sedan, skrev FF: Kom till Vrena så bjuder jag på kaffe. FF Hade gärna gjort det, men ska till dr Gördel kl 14.00 för nytt friskintyg och sen upp till Söderhamn o säga hej till mor. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 24, 2023 Dela Inlagd Januari 24, 2023 Svärmor är orolig för hälsan, följde med hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Januari 24, 2023 Dela Inlagd Januari 24, 2023 Vart är vi på väg? Har avverkat 3 av 4 nätter i denna Metropole och drar imorgon vidare söderut. Dock inte särskilt långt ty sträckan som ska avverkas motsvarar tre Elitlopp. Den rätta lösningen belönas med en luftgitarr. Lycka till! Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 24, 2023 Dela Inlagd Januari 24, 2023 Massage Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu