Jump to content
IGNORERAD

Vad gör du JUST nu? Bildtråd.


mamma bäng fan pappa käng

Recommended Posts

nu4anaqu.jpgy9atu8up.jpg

Det är lika många thai som svenskar på festen.Kanske beror det på att jubilaren har en thaitjej he he.

PRÄSTLÄRLING OCH SEKTMEDLEM.

Link to comment
Dela på andra sajter

Uselt ljud i plattan när man är hörselskadad som jag

post-3356-1402759255,74_thumb.jpg

Åtgärdat nu

Enis

"Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..."

Link to comment
Dela på andra sajter

Link to comment
Dela på andra sajter

Sam sip sam

Måste vara en skitkonstruktion, alla våra iphonesladdar ser ut på det där sättet

klart det är det är ju en ap produkt

Link to comment
Dela på andra sajter

Oregistrerad

Idag projekt "fixa TV i friggeboden".

 

post-6637-0-47939100-1402761966_thumb.jp

Inköp av erforderliga varor.

 

post-6637-0-03894100-1402762151_thumb.jp

Upp med antennen på taket. Riktas mot masten. (god hjälp av en smartphone). Antennkabel skall kontakteras och monteras.

 

post-6637-0-95068400-1402762289_thumb.jp

Boxen får stå och tugga en stund och lägga upp kanalutbudet.

 

post-6637-0-30253100-1402762404_thumb.jp

Och vips så har grabben ett tiotal kanaler. Helt gratis eftersom det är det markbundna. Allt som allt ca 1000 lappen och inga dyra abbonemang. Det gick smidigt och problemfritt. Kors i taket.

Nu återstår att lägga allt kablage i skenor lite snyggt.

 

post-6637-0-18488000-1402762515_thumb.jp

Tycker hela friggan nu lyser av glädje.

 

:-)

 

Nu är jag värd en kall pilsner!

 

 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har precis kommit hem till Rannebergen efter ett trevligt möte i slottskogen. På bussen var det ju några vackra tjejerpost-3713-1402766247,85_thumb.jpgpost-3713-1402766256,96_thumb.jpgpost-3713-1402766279_thumb.jpg

Huga varför är man inte 19 år[emoji8]

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Det kan inte säljas mycket bacon i de krokarna...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Vad grundar du det på att jag är en fegis?

Retar dig ha ha :crazy:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

:shout: Har precis kommit hem till Rannebergen efter ett trevligt möte i slottskogen. På bussen var det ju några vackra tjejerattachicon.gif20140614_185845.jpgattachicon.gif20140614_190431.jpgattachicon.gif20140614_184522.jpg

Huga varför är man inte 19 år[emoji8]

jäkla telefon kamera 

Ändrades av clion

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Det kan inte säljas mycket bacon i de krokarna...

Fattar nada

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Har precis kommit hem till Rannebergen efter ett trevligt möte i slottskogen. På bussen var det ju några vackra tjejerattachicon.gif20140614_185845.jpgattachicon.gif20140614_190431.jpgattachicon.gif20140614_184522.jpg

Huga varför är man inte 19 år[emoji8]

De är otroligt vackra di unga invandrar damerna  :y13:  :fan1:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Har precis kommit hem till Rannebergen efter ett trevligt möte i slottskogen. På bussen var det ju några vackra tjejerattachicon.gif20140614_185845.jpgattachicon.gif20140614_190431.jpgattachicon.gif20140614_184522.jpg

Huga varför är man inte 19 år[emoji8]

Du är ju 65, det är väl det nya 19 eller 22 åtminstone i Ghana :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Fattar nada

En hint då

Invandrare,hucklen,dölja fejjan,muslimer,ajabajja nöffnöff kött   :14:  bravo du fatta-eller... :crazy:

Link to comment
Dela på andra sajter

En hint då

Invandrare,hucklen,dölja fejjan,muslimer,ajabajja nöffnöff kött   :14:  bravo du fatta-eller... :crazy:

Ahhh, du tänker så!

 

Jag tänkte mer på att damerna var välsvarvade och inte Homer Simpson-svarvade, ty hans favvodjur äro ju som bekant Bacon/porkchopdjuret...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Grillar hemmavid.. hade inte råd med bussen den här helgen heller :-)

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

Ungjävlarna käkar med .

Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard.
"Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom

Link to comment
Dela på andra sajter

varför tog du inte kort på dom vackra damerna ,dom här ruggugglorna du fotade nu var inte mkt att hänga i julgran

Nä, de får hänga i ramadamen istället...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

Du är ju 65, det är väl det nya 19 eller 22 åtminstone i Ghana :-)

Den dan man inte tycker om vackra kvinnor unga som gamla så är det lika bra å lägga sig i kistan

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

En hint då

Invandrare,hucklen,dölja fejjan,muslimer,ajabajja nöffnöff kött   :14:  bravo du fatta-eller... :crazy:

ok

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Den dan man inte tycker om vackra kvinnor unga som gamla så är det lika bra å lägga sig i kistan

Helt rätt inställning, men tror du på fullaste allvar att de tycker att du (eller jag för den delen) är så jävla snygga?

 

Skulle jag få förslag från en 20-årig afrikadonna som jag aldrig träffat så skulle i alla fall jag börja ana ugglor i mossen...

Det fanns ett Sverige innan ekomjölken...

Link to comment
Dela på andra sajter

Avregistrerad clion

varför tog du inte kort på dom vackra damerna ,dom här ruggugglorna du fotade nu var inte mkt att hänga i julgran

Nu ska du inte va sån de gick in i 10 uppgång jag bor på 7 an  när jag vänder mig om så vinkar damen med vita höklet tiil mig

jävlar hon var tänd secket leende .Men en får ju hålla i hand bromsen   :giggle:

När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser...

Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång.

Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige

Link to comment
Dela på andra sajter

Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.

Du måste vara medlem för att kommentera på forumet

Registrera dig

Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!

Registrera dig på forumet

Logga in

Har du redan ett medlemskap? Logga in här.

Logga in nu
Hem
Nytt
Logga in

Logga in



×
×
×
  • Skapa ny...