Sam sip sam Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Står i äckel stockholm å vet inte vart jag ska, ingen som svarar i tele, hittar inget bygge i skytteholmsparken... veva av trailern å åka hem kanske och bara skita i det här. ... Är du verkligen på huvudstsgatan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Är du verkligen på huvudstsgatan Japp. .. har gått runt i parken, hittat 2 byggen men inget vet nånting Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
nalle Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Klämdag idag är väl bara idi*ter och hästar som jobbar då. Jag jobbar. Häst eller idi*t får andra avgöra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 (ändrad) Klämdag idag är väl bara idi*ter och hästar som jobbar då. Jag jobbar. Häst eller idi*t får andra avgöra Själv är jag ledig med betalt. När dom bytte röd dag från annandag pingst till 6 juni så får vi betald ledighet dagen innan/efter ifall den 6:e infaller på en tisdag eller torsdag. Någon nytta har man av facket ivf . Ändrades Juni 7, 2013 av hamnoi Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 På G nu.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Buddha och wunderbaum.. Med vänlig hälsning, Även i vår bil före vi gjorde oss av med allt i Sverige. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Minne00 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Väntar på att kötthandlarn ska sätta på telefonen eller höra när jag ringer på dörren Jag är kaffesugen ;-) asumption is the mother of all fuckups! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Just nu, eller rättare sagt för två timmar sedan lämnade jag Kalkstens-Hawaii och susar vidare mot Finland, i ett underbart bleke. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Drivern Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 (ändrad) Sitter i gungstolen och läser om en familjs öden i Cornwall på sent 1700-tal.Ser ut att sova,men icke. Ändrades Juni 7, 2013 av Drivern Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ska nog krypa tillbaka till min Kronblomssoffa nu “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kom på att jag måste traska ner till bolaget,viktig fotbolls match i kväll! “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Troll Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Tittar ut genom fönstret I sthlms innerstad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Ny dag, ny bok, ny kaffe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kom just hem från jobbet och möttes av ett party. Najs.. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Njuter i solen, nyvaken som man är Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gst Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Tittar på semifinalen i franska /GSt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Kom på att jag måste traska ner till bolaget,viktig fotbolls match i kväll! Satans fräck fond du fått till där! Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Grillar lite mat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest J666 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Precis tvättat bilen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Satans fräck fond du fått till där! Tackar! Tillbaks från bolaget nu börjar uppladdningen för matchen “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Swift 4X4 Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Väntar på min halvinbakad pizza Oskar special Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
striden Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Dricker pilsner Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Grannen ringde precis på dörren och lämnade av en specialleverans direkt från Kanada Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Cocktail hour med GT och osthjärtan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lellexp Inlagd Juni 7, 2013 Dela Inlagd Juni 7, 2013 Grannen ringde precis på dörren och lämnade av en specialleverans direkt från Kanada P1010749.JPG Vill ha en sån granne. Kanada är bra på hockey och whiskey “First they ignore you, then they laugh at you, then they fight you, then you win.” Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu