Enis Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 20 minuter sedan, skrev Enis: enis Burgare ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 6 minuter sedan, skrev goli006: Burgare ? Senor och gris.... Så det blir nog Pat kapaow och/eller Köttfärssås Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Hemglass kom förbi igen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hemglass kom förbi igen Har jobbat på Hemglass. Tror fan att era bilar är coolare😃Kan inte ha sämre musik i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 11 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Hemglass kom förbi igen Vad tar det för glassen där i obygden? Jag brukar bara ha råd med en cone här i det riktiga Thailand. Kostar 10 baht. Fast oftast gratis eftersom frugan betalar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 5 minuter sedan, skrev Risifrutti: Har jobbat på Hemglass. Tror fan att era bilar är coolare😃Kan inte ha sämre musik i alla fall. Deras tuta är enformigare. Men att sita i en hemglassbil hela dagen måste bli tungt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Vad tar det för glassen där i obygden? Jag brukar bara ha råd med en cone här i det riktiga Thailand. Kostar 10 baht. Fast oftast gratis eftersom frugan betalar. Gratis då frun betalar 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 (ändrad) 2 minuter sedan, skrev Wangthong: Deras tuta är enformigare. Men att sita i en hemglassbil hela dagen måste bli tungt. Den här mannen har ingen tuta så han smyger fram, har jäkligt god glass👍 Ändrades Januari 21, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 11 timmar sedan, skrev Enis: Senor och gris.... Så det blir nog Pat kapaow och/eller Köttfärssås Enis Nu skrev han burgare. Så då ska det väl ej vara gris. Funderar dock vad "ham"burgare står för? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Njuter av kvällen i korat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 (ändrad) Samma här bara njuter av tillvaron. Blir tydligen lite födelsdagsmat här. Ändrades Januari 21, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 8 timmar sedan, skrev Wangthong: Deras tuta är enformigare. Men att sita i en hemglassbil hela dagen måste bli tungt. Men det är väl som så att om glassbilen börjar spela den där melodin så betyder det att de har sålt slut på all glass. Det fick iallafall jag lära mig som barn... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Tittar på fotboll! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Thure Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Sitter och slappar efter en dag i Bangkok The future is tomorrow, be sure to be there... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 (ändrad) Blev lite käk Goda bananer för en tia Nu godnatt. 18 grader nu, perfekt sovtempratur 😴 Fruns plats är redan upptagen Ändrades Januari 21, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Skjuts in i ugnen! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Precis bokat hotell i Khon Kean. Jag har aldrig vart där förr så tänkte att det kan vara en trevlig utflykt. (Om man skulle kunna köra en omröstning så är jag rätt säker på att hälften av er som satt på en brud i Thailand har satt på en tjej från Khon Kean eller Udon Thani. ) Jag vet att jag borde inte skriva detta, men bara kände för det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 8 minuter sedan, skrev falukorven: Precis bokat hotell i Khon Kean. Jag har aldrig vart där förr så tänkte att det kan vara en trevlig utflykt. (Om man skulle kunna köra en omröstning så är jag rätt säker på att hälften av er som satt på en brud i Thailand har satt på en tjej från Khon Kean eller Udon Thani. ) Jag vet att jag borde inte skriva detta, men bara kände för det. Vilket hotell? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 7 minuter sedan, skrev ellim63: Vilket hotell? Pullmans Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 27 minuter sedan, skrev falukorven: Pullmans Där hade svågern Bröllopsfest för ett gäng år sedan, fint hotell med ölbryggeri i källaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 31 minuter sedan, skrev falukorven: Pullmans 1 minut sedan, skrev ellim63: Där hade svågern Bröllopsfest för ett gäng år sedan, fint hotell med ölbryggeri i källaren! Ligger också strategiskt till för det mesta där, körven vet vad han gör Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 8 minuter sedan, skrev Soengsang: Ligger också strategiskt till för det mesta där, körven vet vad han gör Exakt, madame brukar somna tidigt nu för tiden. Men har dottern istället som är vaken dygnet runt... 🤣 Men som du säger, det är en poängjakt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 Konsumettestar Sungens tjottablängare iskall till vänster, pissjumen till höger enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Januari 21, 2023 Dela Inlagd Januari 21, 2023 ta båda så är det inget problem! skål! 😄 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu