Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 (ändrad) Vi var till img polisen i Udon den 9:e och det satt mycket folk utanför och väntade, trodde det skulle ta timmar. Gick in och möttes av en trevlig dam i en tjusig uniform som frågade vad vi ville göra. Bointyg för körkort och lämna in TM30 sa frugan, damen tog våra papper och två foton som jag hade med mig och försvann. 10 minuter senare var allt klart och det kostade 500 Bath. Hon sa ingenting om att TM30 var en vecka sent. Ändrades Januari 18, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Tar en fika i värmen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Tar en öl och snackar skit med frugan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Ätit en sen lunch, nu slösurfar jag lite. Blir nog en lutare också. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 2 timmar sedan, skrev rolle68: Tar en öl och snackar skit med frugan! Träffade en god vän till mig och Andrejdenruskige vid namn jfk68 här i korat! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Gissa röven! Nå, vems bakdel är det som jag går bakom här men satt framför på planet? Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 19 minuter sedan, skrev Benriach: Gissa röven! Nå, vems bakdel är det som jag går bakom här men satt framför på planet? Flygarn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 12 minuter sedan, skrev Peolito: Flygarn Kan han va från Örebro? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 18 minuter sedan, skrev Peolito: Flygarn Nix, ingen flygare den här gubben även om han ofta var ute o flög i sin karriär... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 28 minuter sedan, skrev Issanbonde: Kan han va från Örebro? Den jag tänker på är från Vännäs och har gubbat till sig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Jonas Sjöstedt? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 15 minuter sedan, skrev Jokern: Jonas Sjöstedt? Nu börjar det likna nåt, men en ännu större höjdare, typ... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 Göran Persson Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jokern Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 2 minuter sedan, skrev Benriach: Nu börjar det likna nåt, men en ännu större höjdare, typ... Tyckte det såg ut som ett riktigt arsel 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 9 timmar sedan, skrev Enis: enis Excel på svenska är en styggelse Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 39 minuter sedan, skrev Don Went: Göran Persson Ja, Nivea kanske ska slå sig in på den sydafrikanska marknaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 18, 2023 Dela Inlagd Januari 18, 2023 2 timmar sedan, skrev Benriach: Gissa röven! Nå, vems bakdel är det som jag går bakom här men satt framför på planet? Arbetslös tjomme? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 Jomenviss, 10 dar sen sist 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 Tyckte det var dags efter 6 år med den gamla. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Don Went Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 Vem var röven då? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 On 2023-01-18 at 13:44, skrev Benriach: Gissa röven! Nå, vems bakdel är det som jag går bakom här men satt framför på planet? Gorbatjov? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 11 minuter sedan, skrev Don Went: Vem var röven då? Det var ju Nivea aka Göran Persson... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 19, 2023 Dela Inlagd Januari 19, 2023 Nu börjar det ordna till sig! 🙏💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 20, 2023 Dela Inlagd Januari 20, 2023 Åker på utflykt till Phu Thap Boek. Inte så trevlig väg men fantastiskt fint. Naturligtvis ska ju frugan på nåt tempel Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu