audirs2 Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 9 minuter sedan, skrev Surin P3: Åsså lite senare... På bröllop helt plötsligt. Smyg fram till grabben å viska i hans öra:"gör inte detta"!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 1 timme sedan, skrev Benriach: Begrundar utsikten i väntan på... Vad gör du i Kap Staden? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 22 minuter sedan, skrev 65Selander: Vad gör du i Kap Staden? Vidgar mina vyer i ett försök att bli en mer vänsterbliven PK-godhetsknarkare. Down with Apartheid and Free Nelson Mandela... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Kollar in CT från ovan... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Mankan: Fullt ös i Jomtien VID20230107181559.mp4 är du på Mallis? 😝 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Kön för att åka upp på Bordsberget var typ 1 1/2 timma, för att åka ned inte riktigt lika lång. Men det fanns ju iofs andra sätt att ta sig ner... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 4 timmar sedan, skrev Enis: Gjorde enligt den hör denna gång https://www.kungsornen.se/recept/kalljast-pizzadeg/ lät den jäsa i rumstemperatur först ett antal timmar /Enis Tack, körde du "Kungsörnen Pizzamjöl" oxå eller annat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 1 timme sedan, skrev falukorven: Tack, körde du "Kungsörnen Pizzamjöl" oxå eller annat? Nää orka inte åka och handla så jag tog vad jag hade hemma helt vanligt vetemjöl Tog lite inspiration om knådningar och sådant via denna lyckades inte ens göra hål på Pizzan trots vanligt vetemjöl... som matgeek med himlande ögon när han pretto testade Kungsörnen Enis Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 2 timmar sedan, skrev Enis: är du på Mallis? 😝 Fullt ös här i Mallis. Hoppas det gick bra vad det än gällde. VID20230107231928.mp4 Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 19 minuter sedan, skrev Mankan: Fullt ös här i Mallis. Hoppas det gick bra vad det än gällde. VID20230107231928.mp4 Soi diana precis efter Harrys, paserade precis när första bilen kom, sen lite blinkade moppar som tutade. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 7 timmar sedan, skrev Stoneys: Changar på beergarden 😀 Gröna sidan upp! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 1 minut sedan, skrev rolba: Gröna sidan upp! Hjälper inte, har fan inte sett några egenföretagare här, varken dag eller kvällstid Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Fyller på dom vita blodkropparna.. 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Jag är rätt säker på att flesta av er har inte varit lost i Moskva som jag varit. Men det jag tänker på nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 27 minuter sedan, skrev falukorven: Jag är rätt säker på att flesta av er har inte varit lost i Moskva som jag varit. Men det jag tänker på nu. Jodå men tänker inte sätta mig en fot där mera innan det är en riktig demokrati. Var lite mera klotrund här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 7, 2023 Dela Inlagd Januari 7, 2023 Somtam Khrap enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 Har varit ute och vattnat odlingarna och plockat maköa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 Besöker Oh Poi marknad nära gränsen till Myanmar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 (ändrad) 18 timmar sedan, skrev Enis: Gjorde enligt den hör denna gång https://www.kungsornen.se/recept/kalljast-pizzadeg/ lät den jäsa i rumstemperatur först ett antal timmar /Enis Är det inte väl mycket vatten i detta recept? Över 70%, degen måste bli väldigt lös och superkladdig, själv har jag 60% vatten. PS. Nu har jag sett videon med test av Pizzamjöl och i det receptet var det också 60% vatten. Ändrades Januari 8, 2023 av lasseiudon Gjort ett tillägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 (ändrad) Tar en dator-fika. Har uppdaterat GPS-programvaran i bilen vi köpte i går. Var originalversion 2017.q4 från fabrik, nu är det 2022.q4 som var senaste möjliga att få tag på Ändrades Januari 8, 2023 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 Vaniljglass med blåbärssylt från Uppland 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 (ändrad) Provkör fruns nyinköpta karaokegrunka, rätt bra ljud i den Ändrades Januari 8, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Provkör fruns nyinköpta karaokegrunka, rätt bra ljud i den Får vi höra dig ta ton? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 8, 2023 Dela Inlagd Januari 8, 2023 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev rolba: Får vi höra dig ta ton? Man kan ju köra Du gamla du fria med Ultima Thule via telefonen. Det är en tradition i vissa risbyar 😉 https://youtu.be/40ula7cdSFU Ändrades Januari 8, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu