falukorven Inlagd Januari 3, 2023 Dela Inlagd Januari 3, 2023 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev frasse: Väntar på att regnet ska sluta, tokregnar i Patong nu. Dra in till arab-salongen där och raka en "fade" så länge... Ändrades Januari 3, 2023 av falukorven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 (ändrad) Ett besök på morgonmarknaden. En snubbe var bra i gasen redan vid 6 🙂 Fick många nyfikna frågor då det nog inte är så vanligt med en farang där (det är ju i det riktiga Thailand 😉) Den obligatoriska frågan om jag inte har någon kompis dök givetvis upp 😁 Även den roliga katoyen var där. Blev en morgonfika i kylan, 17 grader. Det var väldigt få som hade munskydd. Ändrades Januari 4, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 Har bokat 4 hotell nätter, vill ha lite pool och annat än livet där hemma. Hotellet ligger bra till så gumman kan bo där och åka via hemmet till jobbet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 Gjorde fynd! fick för mig att svenskt kaffe skulle vara en höjdare. Så var det inte. Även om det är rostat i Gävle. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 5 timmar sedan, skrev Wangthong: Gjorde fynd! fick för mig att svenskt kaffe skulle vara en höjdare. Så var det inte. Även om det är rostat i Gävle. Jag har åxå blivit besviken på svenskt kaffe i Thailand. Var någon som sa att det beror på vattnet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 12 timmar sedan, skrev Wangthong: Gjorde fynd! fick för mig att svenskt kaffe skulle vara en höjdare. Så var det inte. Även om det är rostat i Gävle. du skulle haft en flaska svenskt vatten också enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 12 timmar sedan, skrev Wangthong: Gjorde fynd! fick för mig att svenskt kaffe skulle vara en höjdare. Så var det inte. Även om det är rostat i Gävle. Tror Arabica är finskt kaffe. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 Dricker öl... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 2 timmar sedan, skrev audirs2: Tror Arabica är finskt kaffe. Arabia är ett porslin varumärke i Finland som ägs av Fiskars, Arabica är en kaffeböna. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 16 timmar sedan, skrev Wangthong: Gjorde fynd! fick för mig att svenskt kaffe skulle vara en höjdare. Så var det inte. Även om det är rostat i Gävle. Bäst före datum? Nästan an 5år sedan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 4, 2023 Dela Inlagd Januari 4, 2023 (ändrad) Fika på marknaden klockan 4 på morgonen. Svärmor fyller år idag så det behövs det provianteras Ändrades Januari 4, 2023 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 8 timmar sedan, skrev jlh66: Bäst före datum? Nästan an 5år sedan? Stämmer gott! Tog nog hit det 2017. Provade att dricka det en gång. Behöver väl inte säga det men det smakade vedervärdigt. Som så många redan sagt så skulle det behövt vatten med toner av svenska chemikalier. Hittade det nu högst upp i ett skåp där det stått minst 5år. Har redan åkt iväg till thailändska sopåtervinningen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 On 2023-01-04 at 11:49, skrev Wangthong: Gjorde fynd! fick för mig att svenskt kaffe skulle vara en höjdare. Så var det inte. Även om det är rostat i Gävle. Jag köper lokalodlade kaffebönor i Chiang mai trakten. Mycket gott kaffe. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 1 timme sedan, skrev Mankan: Jag köper lokalodlade kaffebönor i Chiang mai trakten. Mycket gott kaffe. Det var någon som skrev om ett gott kaffe där uppifrån men jag har tappat bort var det stod. Vi tänker åka upp senare till Chiang Mai / Ching Rai för att köpa tea och kaffe men även se den storslagna naturen där uppe. Du får gärna ge tips för kaffe. Tea har vi ett favorit tea från Chiang Rai. Har en gammal förpackning här i huset. Ett grönt tea som är fantastiskt gott. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Till skillnad mot vissa med väldigt ömma tår (jag ska inte skriva eller lägga in några bilder då ni är så dumma 😭😭) så lägger jag in bilder oavsett. Idag fyller svärmor år och det ska bli fest. Förberedelser har pågått hela dan. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Första kalla denna vecka “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Nu ÄR det party. Svärmor skålade med gästerna och då blev det fart på gumman 20230105_182500.mp4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 20230105_180321.mp4 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 letar efter trillingnöten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Dricker en GT Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 1 timme sedan, skrev Enis: letar efter trillingnöten enis Nör du letade, hittade du min favorit med körsbär i Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Varning för 1stark bild 🤨 Kliar mig,,, Skulle va skönt me lite sol, fuktigt klimat o salta havsbad just nu,, men men det finns dom som har det 7reser värre. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 Läste just detta👍 https://www.businessclass.com/airlines/toplists/best-business-class-lounges-in-the-world Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 21 minuter sedan, skrev Nilsson68: Läste just detta👍 https://www.businessclass.com/airlines/toplists/best-business-class-lounges-in-the-world Endast varit i #4 och #8. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Januari 5, 2023 Dela Inlagd Januari 5, 2023 51 minuter sedan, skrev Nilsson68: Läste just detta👍 https://www.businessclass.com/airlines/toplists/best-business-class-lounges-in-the-world Kan inte stämma, hittade inte SAS Lounge GOT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu