Kenneth4618 Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Massaman curry riktigt gott idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Kollar på Nordens största fyrverkerier kan väl inte påstå att jag var så imponerad men det kanske beror på att jag är någon km därifrån. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Nu är det hemlängtan och medvind🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 Jag min fyllskalle ville se fyrverkeriet vid Vattentornet men var visst över 1h tidigt så jag hamnade på ett Thai-ställe, vågar inte filma men galet tryck o brudarna Voijne 20221231_223912.mp4 received_608970002.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 31, 2022 Dela Inlagd December 31, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Januari 1, 2023 Dela Inlagd Januari 1, 2023 En väntar bira 🍻 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Januari 1, 2023 Dela Inlagd Januari 1, 2023 Hittade en välsorterad supermarket här i Rayong med massor av olika vin, sprit och ölsorter bl a att välja på men också en massa trevliga matingredienser, kött etc etc etc så det blir fler besök här Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 1, 2023 Dela Inlagd Januari 1, 2023 dags för pizza Jansson enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Fiskar Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 53 minuter sedan, skrev Mankan: Fiskar Snygga röda sandaler du skaffat dig Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Fikar “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 2 timmar sedan, skrev Mankan: Fiskar å en sådan där go taste ala dy. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 1 timme sedan, skrev Kenneth4618: Fikar Nähä?!! Det hade man aldrig kunnat tro!🤓 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 2 timmar sedan, skrev uptoyou: Snygga röda sandaler du skaffat dig Tyvärr inte min storlek Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Ute på utflykt i dag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 på väg hem för ett nyktert Januari, så endast cola på loungen/Frankfurt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Svalkar mig med en stänkare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 30 minuter sedan, skrev 65Selander: på väg hem för ett nyktert Januari, så endast cola på loungen/Frankfurt. Bättre att vara nykter i februari. Är ju oftast bara 28 dagar. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Väntar... IMG_1289.MOV Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Januari 2, 2023 Dela Inlagd Januari 2, 2023 Fick in konstig mojäng från Ica Nacka. Den river wellpapp. Fick nya tänder av doktor Audi. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Januari 3, 2023 Dela Inlagd Januari 3, 2023 Reser mot riktiga Thailand. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Januari 3, 2023 Dela Inlagd Januari 3, 2023 Glasstime igen, bara en liten idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frasse Inlagd Januari 3, 2023 Dela Inlagd Januari 3, 2023 Väntar på att regnet ska sluta, tokregnar i Patong nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Januari 3, 2023 Dela Inlagd Januari 3, 2023 Göttar mig... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu