andrejsdenruskige Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 On 2022-12-19 at 05:47, skrev Broskan: Då har jag intagit världens bästa säte enligt Andrej. Men tycker nog att man kunde fått lite bättre benutrymne. Löparskorna är på för det är bara 1tim till nästa flyg i Oslo. A…inte C. Då kan man däcka innan take off och luta huvudet mot väggen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: A…inte C. Då kan man däcka innan take off och luta huvudet mot väggen. Men A då blir man ju fast vid landning när nån trög sitter bredvid. Däcka av på en 50min flight "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Besöker tjejens kompis i Bang Na. Kan kalla henne "Catwoman" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Måndagsunderhållning på Paradise Bar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Funderar på att gå till Eichbaum Brauhaus, en promenad på ca 30 min men först en enkel pils #Syte/Mannheim Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Broskan: Men A då blir man ju fast vid landning när nån trög sitter bredvid. Däcka av på en 50min flight Jag somnar fort som fan. Med tanke på vad du skriver så kommer jag ihåg en gång när jag fastnade bakom en kärring som velade och verkade ha något nervöst sammanbrott när hon inte klarade av att gå ut i korridoren på grund av att även andra människor befann sig där. Jag stod tålmodigt och väntade en stund, men insåg att hon inte lär komma ut innan piloten personligen eskorterar ut henne. Det blev ett ”VAD I HELVETE!!!” och sedan hoppade jag över ryggstödet och klev ut på raden bakom. Det finns fler tillfällen där man önskade att en obligatorisk kurs för att vara passagerare på ett flyg skulle införas. Ändrades December 26, 2022 av andrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 Jag försöker att komma på vad det här spelet heter? Hade ett sådant i min ungdom och minns att det var kul och att man kunde spela i timmar. Det skulle nog vara en bra grej för mig nu när jag blivit äldre för att hjälpa till att hålla koordinationen mellan kropp och hjärna igång. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wally Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 7 minuter sedan, skrev Lucky: Jag försöker att komma på vad det här spelet heter? Hade ett sådant i min ungdom och minns att det var kul och att man kunde spela i timmar. Det skulle nog vara en bra grej för mig nu när jag blivit äldre för att hjälpa till att hålla koordinationen mellan kropp och hjärna igång. labyrint har jag för mig det hette. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd December 26, 2022 Dela Inlagd December 26, 2022 45 minuter sedan, skrev Wally: labyrint har jag för mig det hette. Verkar korrekt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 Noterar att nästan varje "hyr bike" som kommer hit och man ser turister på är röd skyltade. Min gissning/anlys är tja det som fanns under pandemin och efter slumpade ut eller så tog inkasso bolagen dom. Men hoppet är det sista som överger en. En restaurang ägare som jag rekommenderat till kunder "förlorade" bilen under pandemin pga dålig ekonomi. Nu står det 4 st ny pcx på avbetalning där för uthyrning. I övrigt berättade pool killen som sköter våran pool att det varit fullt upp i julhelgen. Tydligen populärt att lägga en klubba i pooler. 3 st akutuppdrag på lite större resorter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 19 minuter sedan, skrev navion hispania: Noterar att nästan varje "hyr bike" som kommer hit och man ser turister på är röd skyltade. Min gissning/anlys är tja det som fanns under pandemin och efter slumpade ut eller så tog inkasso bolagen dom. Men hoppet är det sista som överger en. En restaurang ägare som jag rekommenderat till kunder "förlorade" bilen under pandemin pga dålig ekonomi. Nu står det 4 st ny pcx på avbetalning där för uthyrning. I övrigt berättade pool killen som sköter våran pool att det varit fullt upp i julhelgen. Tydligen populärt att lägga en klubba i pooler. 3 st akutuppdrag på lite större resorter. Ja, jag ser dagligen lastbilar som levererar till hyrfirmorna här. Undrar hur många röda skyltar det finns. Brukar ju vara hårdvaluta. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 Tog en promenad i villaområdet här i Rangsit i utkanten av Bangkok nu på morgonen. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 En cappuccino idag igen. Kom in en riktig snygging idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 On 2016-12-09 at 23:21, skrev L64: Äter mellanmål http://uploads.tapatalk-cdn.com/20161209/7f7ffc093ac6cb85a8346de301e34406.jpg Skickat från min SM-J510FN via Tapatalk Tittar på trafiken! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 Promenad runt trä staden. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 27, 2022 Dela Inlagd December 27, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Besöker POW-kyrkogården och museet över "Dödens järnväg" i Kanchanaburi. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Checkar in alldeles bredvid bron över floden Kwai som rinner alldeles utanför rummets balkong. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Fiskar typ Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Fiskelycka Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Myser lite med gott 😋 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Hemfärd inatt,sitter på silver kriss loungen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kenneth073 Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Efterrätt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 Någon timme gammal bild från pisspaus i Limburg, ölen å spriten flödar endast 15€ å fri dricka. Jag den endaste i röd tröja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 28, 2022 Dela Inlagd December 28, 2022 10 minuter sedan, skrev 65Selander: Någon timme gammal bild från pisspaus i Limburg, ölen å spriten flödar endast 15€ å fri dricka. Jag den endaste i röd tröja Malmö fan? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu