Surin P3 Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Åsså är väggarna klara. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Bastu och bad i kylan... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Bjuder frugan på julbord enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 14 minuter sedan, skrev apknug: Hehe. Hur varmt har du i poolen nu? Jag tycker fan våran blivit för kall nu och den ligger på taket i direkt sol 20 min söder om Bangkok...... 22 grader just nu... Känns som 6 grader. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 11 timmar sedan, skrev Surin P3: Strax kan vi lyfta bilar. En hydrauliskwirelyft utan påkörnings skydd i överliggarn av kina kvalite undra vad kiwa skulle ha sagt vid en besiktning ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 46 minuter sedan, skrev Elmeri: En hydrauliskwirelyft utan påkörnings skydd i överliggarn av kina kvalite undra vad kiwa skulle ha sagt vid en besiktning ? Är nog mer oroande om den sitter bultad med expander i thaiblandad betong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 5 minuter sedan, skrev rolba: Är nog mer oroande om den sitter bultad med expander i thaiblandad betong. Jag e mest orolig o vistas under lyften när de vikt på den de går inte lita på en massa snören som håller upp en bil.... tacka vet jag en Stenhöj med trapetsskuvar..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 On 2022-12-18 at 19:23, skrev Kenneth4618: Stackare som inte kan skillja på gris och kossa😄 Har du också snörfria skor? Nä men ser nu att det är griskött. Tittade på loggan som va en ko😏😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 12 timmar sedan, skrev Enis: Bjuder frugan på julbord enis Hon ser inte direkt imponerad ut😊 och det kan man ju förstå. IKEA julbord? Är det din kompis Rolba som betalar tillbaka en bjudlunch? 🤔😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 1 timme sedan, skrev jlh66: Hon ser inte direkt imponerad ut😊 och det kan man ju förstå. IKEA julbord? Är det din kompis Rolba som betalar tillbaka en bjudlunch? 🤔😁 Haha, då hade de nog fått sitta på Biltema Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 Innerväggar (16mm Viva Board) och isolering. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 6 timmar sedan, skrev jlh66: Hon ser inte direkt imponerad ut😊 och det kan man ju förstå. IKEA julbord? Är det din kompis Rolba som betalar tillbaka en bjudlunch? 🤔😁 Hon gillar maten på Ikea, men julbordet var inte så kul tyckte hon. mycket sill och det gillar hon inte enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SWEDEMAN Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 Tyckte att det var bra idé att tvätta , men det var bara ett problem , inget vatten 😱 Mvh SWEDEMAN Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 Slappar på stranden på Mae Rhum Phueng VID_20221221_124440.mp4 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 (ändrad) Tagit emot årets skörd av olivolja från mitt träd i Spanien 🙂 Ändrades December 21, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 Såg till att Julconten blev klar så kunden Remondis kan söra ut julklappar! Nästa står ute på gården och väntar redan, blir rekord i fakturering denna månad! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 (ändrad) 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Tagit emot årets skörd av olivolja från mitt träd i Spanien 🙂 Lär behövas mer än ett träd och 109,08 € Ändrades December 21, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 (ändrad) 16 minuter sedan, skrev Alarik: Lär behövas mer än ett träd och 109,08 € Ett träd ger ca 5 - 10 liter beroende på lite olika faktorer. Kostade 106 € inkl frakt med UPS hem till dörren. Kan även åka och besöka farmen där träden växer om jag skulle vilja det 🙂 Ändrades December 21, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 21, 2022 Dela Inlagd December 21, 2022 6 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Tagit emot årets skörd av olivolja från mitt träd i Spanien 🙂 Gör du av med så mycket på ett år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 18 timmar sedan, skrev Enis: Hon gillar maten på Ikea, men julbordet var inte så kul tyckte hon. mycket sill och det gillar hon inte enis Jag minns det där med sill,trodde att det skulle vara något som skulle funka bra för en thailändska. Men det är för salt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 Tar min morgon promenad och slant in på en cappuccino. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 11 timmar sedan, skrev ellim63: Gör du av med så mycket på ett år? Brukar ge bort en kanna och har nu ca1/2 liter kvar av förra årets leverans. Använder ofta olivolja när jag steker och mycket annat. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 22, 2022 Dela Inlagd December 22, 2022 Loungar på min väg ner till Mannheim, finns det som har det värre här. En familj med kompisar skulle till Grankan men SAS har ställt in flyget, de får nu enn natt i Oslo innan vidare färd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu