Enis Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Håller mig inomhus enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 32 minuter sedan, skrev Wangthong: Om rampen på ena sidan är trasig. Kanske den tar in vatten eller något om man kör fullt åt det hållet. Rampen på bilden du visar är inte uppfälld. Men cylindrarna som ska dra upp rampen synns. Båda ramper funkade. Körde ombord i ena änden och av i andra änden. Han gjorde rundpall både strax efter losskastning och en rejäl handbromsvändning inne i hamnen på fastlandssidan. Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Just nu sitter jag o bläddrar i boken som jag fick hem igår. Kommer nog att bli intressant detta. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Lammracks som fått gosa till sig med rödvin, rosmarin, timjan och nymalen svartpeppar! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Trillar köttbullar (typ), fast det behöver man inte längre med denna makalösa uppfinning.....👍 Å köttbullarna kör man i "airfryern" 😀 Nice....🤩 Fast det var ju inte julköttbullar som jag lagar idag, utan en (förhoppningsvis) god pastarätt med svamp, persilja, grädde, japansk soja, karibisk rom samt diverse krydderier...😁 Skall bara koka ihop lite.....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Vecklar upp en dubbel cheeseburgare från Tennstopet enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
scorpio63 Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Fixade lite pepparkakor, 3d skrivaren fick göra kakformar. Tyckte det blev bra, får se vad övriga gäster på julbordet gillar dom. En anmärkning mottagen för otrevligt sätt, så jag är inte ofelbar:-) Nu även en avstängning :-S Back again, Pattaya i Maj-Juni efter Kina. Sedan julresan 17Dec- 15Jan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Jo du.klo Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Väntar på att få lyfta Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 På väg igen, igår blev det över 40 mil idag NakhonPathom. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 4 timmar sedan, skrev MickeN: På väg igen, igår blev det över 40 mil idag NakhonPathom. Hyrbil? Kör du själv? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 Tar en 🍺 och tittar på folk och fä 👌😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 Griljerat en vildsvinsskinka, använde hälften Västervikssenap och hälften Skånsk senap.. . Nu doftar det kärlek i köket! 💕 Favoritdottern kommer förbi om en stund så hon ska få en bit, åsså tänkte vi överraska morsan med en bit! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 fikar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: fikar enis Jasså, händer det ngt speciellt ikväll???..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 Kollar på grogg och dricker fotboll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dooks Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 On 2022-12-16 at 20:58, skrev Kenneth4618: Nu har Tomten varit här med några Iberico gosaker. Iberico kossa😂😂😂😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Marlon Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 20 timmar sedan, skrev L64: Väntar på att få lyfta Nice! Ja sämre kan man ha det, enjoy! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 5 minuter sedan, skrev dooks: Iberico kossa😂😂😂😂 Stackare som inte kan skillja på gris och kossa😄 Har du också snörfria skor? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd December 18, 2022 Dela Inlagd December 18, 2022 Kärlek! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 (ändrad) Frulle i SAS Loungen på Arlanda. //Broskan Ändrades December 19, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd December 19, 2022 Dela Inlagd December 19, 2022 Då har jag intagit världens bästa säte enligt Andrej. Men tycker nog att man kunde fått lite bättre benutrymne. Löparskorna är på för det är bara 1tim till nästa flyg i Oslo. "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Strax kan vi lyfta bilar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Blingen Inlagd December 20, 2022 Dela Inlagd December 20, 2022 Kollar när frugan fiskar o dricker någon öl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu