Surin P3 Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Här ser man att det är grått. Jag måste ha en massa grått överallt pga att mitt liv är så färgrikt i övrigt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 En vägg kvar. Det går fort idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Eftermiddags öl på beergarden 😀😀😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 37 minuter sedan, skrev Surin P3: Här ser man att det är grått. Jag måste ha en massa grått överallt pga att mitt liv är så färgrikt i övrigt... Nyttjar du grå arbetskraft ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 2 timmar sedan, skrev Surin P3: Nu blir det väggar... Lite snett är också rakt 🤣🤣🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 33 minuter sedan, skrev Tallviking: Nyttjar du grå arbetskraft ? Nä, den är svart. 31 minuter sedan, skrev Soengsang: Lite snett är också rakt 🤣🤣🤣 Väldigt vad snett det ser ut med min kamera. Med det sagt, så kan jag inte säga att allt är 100% rakt, men så där snett är det ändå inte. Hade det varit det, så hade Tallviking fått komma och styra upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 18 minuter sedan, skrev Surin P3: Väldigt vad snett det ser ut med min kamera. Med det sagt, så kan jag inte säga att allt är 100% rakt, men så där snett är det ändå inte. Hade det varit det, så hade Tallviking fått komma och styra upp. Ja, gråsossar gillar att styra och ställa till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Part 2, ett jävla slit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Väntar på Tomten🎅 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 16, 2022 Dela Inlagd December 16, 2022 Nu har Tomten varit här med några Iberico gosaker. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Röstning på gång för lärare. En liten skola med ca 3000 elever. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Vänder hemmåt från Koh Chang. Nästa stopp Khlung Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Tallviking: Vänder hemmåt från Koh Chang. Nästa stopp Khlung Bara 100m ut gjorde han en 180-gradare så jag undrade om han skulle lägga till igen men av någon anledning skulle han köra med andra änden först så han för göra en ny 180-gradare i hamnen på andra sidan för att kunna lasta av. Kanske problem med någon av motorerna/propellrarna ? Ändrades December 17, 2022 av Tallviking Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lasseiudon Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 21 timmar sedan, skrev Surin P3: Nu blir det väggar... Borde inte taket gå en bit över den höga (högra) väggen? Som det ser ut nu kommer det garanterat regna in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 39 minuter sedan, skrev lasseiudon: Borde inte taket gå en bit över den höga (högra) väggen? Som det ser ut nu kommer det garanterat regna in. Kanske någon uträkning med att få självspolande golv. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 1 timme sedan, skrev lasseiudon: Borde inte taket gå en bit över den höga (högra) väggen? Som det ser ut nu kommer det garanterat regna in. Det kommer en byggnad till senare som kommer ha tak som går över den delen. Plus att det ska dit "nockplåtar". Kommer det in vatten, så är det inte från taket. Hoppas jag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Bara 100m ut gjorde han en 180-gradare så jag undrade om han skulle lägga till igen men av någon anledning skulle han köra med andra änden först så han för göra en ny 180-gradare i hamnen på andra sidan för att kunna lasta av. Kanske problem med någon av motorerna/propellrarna ? Försökte kanske sig på lite drifting Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 4 timmar sedan, skrev Tallviking: Bara 100m ut gjorde han en 180-gradare så jag undrade om han skulle lägga till igen men av någon anledning skulle han köra med andra änden först så han för göra en ny 180-gradare i hamnen på andra sidan för att kunna lasta av. Kanske problem med någon av motorerna/propellrarna ? Eller på- avkörnings rampen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 44 minuter sedan, skrev Wangthong: Eller på- avkörnings rampen Det är som alla färjor där genomkörning med ramper i båda ändar och styrhytter och båda håll. Dom färjorna vänder normalt aldrig. Man knallar bara över till den andra hytten och kör åt "andra hållet" Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
L64 Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Badar Älskar flygplansmat, karma och grupper. Best website on internet here Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 Kalopsar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 1 minut sedan, skrev Enis: Kalopsar lite enis Hur mycket Whisky ska va i kalopsen ? Är det istället för glutamaten ? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Det är som alla färjor där genomkörning med ramper i båda ändar och styrhytter och båda håll. Dom färjorna vänder normalt aldrig. Man knallar bara över till den andra hytten och kör åt "andra hållet" Om rampen på ena sidan är trasig. Kanske den tar in vatten eller något om man kör fullt åt det hållet. Rampen på bilden du visar är inte uppfälld. Men cylindrarna som ska dra upp rampen synns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 17, 2022 Dela Inlagd December 17, 2022 6 minuter sedan, skrev Elmeri: Hur mycket Whisky ska va i kalopsen ? Är det istället för glutamaten ? Typiskt bränsle för kocken! Tar han för lite blir kryddningen för mesig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu