Tallviking Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 45 minuter sedan, skrev Wangthong: Stiliga bilder! Vill tilläga att ett 5 årigt kostar 300kr i Stockholm och ett 10 årigt 500kr. Valet är ganska lätt. Tog 1,5 timmar i Stockholm, men då måste frugan göra ett nytt ID-kort först för att göra passet. Blev imponerad av de anställda på ambassaden i Stockholm. Väldigt trevliga och tillmötesgående. Stor skillnad mot för förut. Visste inte att 10-års finns kvar att välja i Sverige. Tog dom inte bort det alternativet ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 18 minuter sedan, skrev koppar55: Har kommit till slutsatsen att forum om Thailand är för s.k. "besserwisser" eller under drycker påverkade. Efter "fighting" om padelbanor så är det bara en sak att göra. Sluta med inlägg och detta blir mitt sista. Sen kan diverse tjurskallar hacka på andra men på mig hackar ingen.🙂 Tack och hej till ett forum där kredit och pletid kan härja fritt. Så många klagar på Boa, men han är rena ängeln mot andra på forumet. Detta är mitt sista inlägg och ska försöka posta på Thaisnack istället. Tyvärr är nog samma person (er) där också. God Jul till er alla. Att vara lättkränkt e ju på modet precis som padel..... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 (ändrad) Tagit emot NOR. Ändrades December 9, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 14 minuter sedan, skrev 65Selander: Tagit emot NOR. Tjusigt, Patrik. Är bara lite konfunderad över placeringen. Vanlig placering av medaljer är ju på vänster sida av bröstet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 43 minuter sedan, skrev koppar55: Exakt. Du behöver inte se en "lättkränkt" person framöver. Om du tycker att Apknugs påståenden är korrekta så finns det inget att tillägga. MPR ska väl vara för trivsel och information och inte påhugg? Kanske har fel men så vara. Ja vissa verkar ha satt i system att kommentera andras bilder och inlägg negativt. Men bidrar inte med något själva. Tråkig utveckling. Hoppas du inte lägger ner helt för du har bra inlägg. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 (ändrad) 31 minuter sedan, skrev Alarik: Tjusigt, Patrik. Är bara lite konfunderad över placeringen. Vanlig placering av medaljer är ju på vänster sida av bröstet. Stämmer. Han sa att eftersom jag hade en FHS pin där så satte Brigadgeneralen den på högra Ändrades December 9, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 55 minuter sedan, skrev 65Selander: Tagit emot NOR. Välkommen i klubben ! Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 1 timme sedan, skrev koppar55: Tackar för det.🙂 Får se hur jag gör framöver. Tar en paus på obestämd tid. Jag personligen gillar din bilder mycket, är ju tekniknörd! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 1 timme sedan, skrev 65Selander: Tagit emot NOR. Snyggt jobbat! Ä re på Lidingövägen? Fick min 10 års silvermedalj där på HV fri av Major Sune Hansson för länge sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: Visste inte att 10-års finns kvar att välja i Sverige. Tog dom inte bort det alternativet ? Det blev panik för oss när vi skulle köpa biljett såg vi att frugans ID-kort och pass redan gått ut. Vi fick en tid för ID-kort 4-dagar senare. Nästa tid för ID-kort var 2 månader framåt. Detta var ca tre månader sedan. Konstigt nog fanns det bra med tider för pass så vi fick en passtid på em. ID på fm. Men det var inga problem de tog ID först och PASS så fort ID var klar. Frugan drog jackpott och valde 10 års. Jätte trevligt gäng på ambassaden, hela bunten. Så det här är inte så länge sedan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Wangthong Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 2 timmar sedan, skrev 65Selander: Tagit emot NOR. Grattis ! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 Fotbollskväll med en underbar Glenn som envist håller kvar vid att säga Holland. Fantastiskt😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd December 9, 2022 Dela Inlagd December 9, 2022 6 timmar sedan, skrev audirs2: Snyggt jobbat! Ä re på Lidingövägen? Fick min 10 års silvermedalj där på HV fri av Major Sune Hansson för länge sedan! Näe fick den på mässen med Ledningen och chefsmatsalen inte avis på snuten som får den på statshuset.... jo det är jag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 9 timmar sedan, skrev Wangthong: Det blev panik för oss när vi skulle köpa biljett såg vi att frugans ID-kort och pass redan gått ut. Vi fick en tid för ID-kort 4-dagar senare. Nästa tid för ID-kort var 2 månader framåt. Detta var ca tre månader sedan. Konstigt nog fanns det bra med tider för pass så vi fick en passtid på em. ID på fm. Men det var inga problem de tog ID först och PASS så fort ID var klar. Frugan drog jackpott och valde 10 års. Jätte trevligt gäng på ambassaden, hela bunten. Så det här är inte så länge sedan. Sorry. Missuppfattade nog att det var svenskt pass ni sökte Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 15 timmar sedan, skrev 65Selander: Tagit emot NOR. Jag fick åxå mottaga en utmärkelse igår för lång och trogen tjänst. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 2 timmar sedan, skrev rolba: Jag fick åxå mottaga en utmärkelse igår för lång och trogen tjänst. En gång fick jag en blåtira för kort och otrogen tjänst! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 fikar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 On 2022-12-09 at 14:10, skrev Tallviking: Visste inte att 10-års finns kvar att välja i Sverige. Tog dom inte bort det alternativet ? Darlingen gjorde nytt i somras 10 år. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 (ändrad) Käkar julbord med familj och vänner Ändrades December 10, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 13 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Käkar julbord med familj och vänner Sen när fick du vänner? 🤔😳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 12 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Käkar julbord med familj och vänner Jittra måste vara full, eftersom hon såg väldigt suddig ut på 3:e bilden...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 7 minuter sedan, skrev Issanbonde: Sen när fick du vänner? 🤔😳 Allt går med $$$$$$ 😆 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 Tömt rökarna i dag, Kall Som Varm rök Rå hjärta Älg hjärta Rå skinka Skinka Älg o lite sidfläsk, Sen på en ny tur i morgon på Kallrök som tar ca en vecka med lite pyssel.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 55 minuter sedan, skrev Issanbonde: Sen när fick du vänner? 🤔😳 46 minuter sedan, skrev Soengsang: Allt går med $$$$$$ 😆 Jaha, trodde @rolba var min vän på riktigt å inte på låtsas 🤑 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd December 10, 2022 Dela Inlagd December 10, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Jittra måste vara full, eftersom hon såg väldigt suddig ut på 3:e bilden...... Nä hon var i stöten 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu