pust Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 25 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Trevlig att sitta där och glo på folk Han till vänster har en dotter som bor i Finland 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
mavange Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 Köpt kaviar Jobba är till för dom fattiga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 4 timmar sedan, skrev Soengsang: Ja där får väl den stackars lilla tösen springa dagligen för att du ska ha kapital till utsvävningar 😆 Stämmer bra det. Mina löningar har gått in på hennes konto och eftersom hon kvaddade telefonen så har hon inte kunnat fört över något till mig. Nu skulle det bli ytterligare 2 veckors väntan på att få någon kod via sms för att öppna internetbanken igen så jag får väl fortsätta att jaga ballonger till vissas förtret. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 3 timmar sedan, skrev pust: Han till vänster har en dotter som bor i Finland 😁 Pekka Virtanens fru, eller hur? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 30 minuter sedan, skrev rolba: Stämmer bra det. Mina löningar har gått in på hennes konto och eftersom hon kvaddade telefonen så har hon inte kunnat fört över något till mig. Nu skulle det bli ytterligare 2 veckors väntan på att få någon kod via sms för att öppna internetbanken igen så jag får väl fortsätta att jaga ballonger till vissas förtret. Går det inte logg in via browser? Jag har både app och internetinloggning (Bangkok Bank), men det kanske är olika? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 51 minuter sedan, skrev frogfish: Går det inte logg in via browser? Jag har både app och internetinloggning (Bangkok Bank), men det kanske är olika? Jag tror hon bara har appen. Jag har inte satt mig in i hur det funkar. Nu har hon dessutom bytt telefonnummer så det ställde tydligen till det vid aktiveringen. Ingen fara än så länge. Jag har en del gamla pengar kvar och kniper det så tror jag att det går att ta ut på atm. Det var ju bara hennes telefon som rasade. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 1 timme sedan, skrev rolba: Jag har en del gamla pengar kvar och kniper Ring E***s.... du kan köra "receiver pay call" så blir det inte så dyrt för dig 👍 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 On 2022-11-19 at 14:22, skrev Stoneys: Äter en god tårta. Äh, smörrebrö är det juh! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 On 2022-11-19 at 18:52, skrev ThailandNovise: Upp med tältet i vardagsrummet så är kvällen gjord.😆 Med öppen balkongdörr! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 Packar upp 22st 350 grammare Ryggbiff från The Fat Cow får nog borsta bort snön från grillen i morgon 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 24, 2022 Dela Inlagd November 24, 2022 Tittar på en bra film på Netflix, en polsk film! Handlar om droger på en skola! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 6 timmar sedan, skrev audirs2: Tittar på en bra film på Netflix, en polsk film! Handlar om droger på en skola! Utbildar de byggarbetare och chaufförer där? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Blev stopp i kaffemaskinen. Dagen förstörd. Finns det någon supergooglare på forumet som kan få fram en sprängskiss på denna? Rätt uppenbart att problemet är här men lyckas inte dela på skapelsen trots att alla synliga skruvar är demonterade. Är säkert några hakar och clips som håller i. Nu vanligt bryggkaffe och lugna nerverna lite. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Fasen vad den lilla tjockisen var svår att få på bild. Men än har jag batteri kvar, @Luke the Drifter Chansen finns. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Svärmorsans bror jag blivit Youtuber, kör en matkanal.. Fan bättre än Mark Wiens.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 Det här kanske ser fejkat ut men det var faktiskt precis så här som kvällens medicinintag landade på vardagsrumsbordet när jag hällde ut dem......🤣🤣🤣🤣 Ja, det är fan låg humor men varför inte?.....🤣🤣🤣😋 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd November 25, 2022 Dela Inlagd November 25, 2022 (ändrad) 3 piller hoppas det är tillfälligt bara surt om man måste äta livet ut. Ändrades November 25, 2022 av goli006 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 On 2022-11-25 at 04:14, skrev rolba: Blev stopp i kaffemaskinen. Dagen förstörd. Finns det någon supergooglare på forumet som kan få fram en sprängskiss på denna? Rätt uppenbart att problemet är här men lyckas inte dela på skapelsen trots att alla synliga skruvar är demonterade. Är säkert några hakar och clips som håller i. Nu vanligt bryggkaffe och lugna nerverna lite. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 13 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Det här kanske ser fejkat ut men det var faktiskt precis så här som kvällens medicinintag landade på vardagsrumsbordet när jag hällde ut dem......🤣🤣🤣🤣 Ja, det är fan låg humor men varför inte?.....🤣🤣🤣😋 Själv ligger jag efter, får bara en tabbe för högt blodis nu! Socker va bra och balletsten (PSA) va bra, bara 1,7 CC sa doktorn! visst, just det, skitan va bra åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 (ändrad) Häpnar över affärernas påhittighet, mejlen blir översvämmad av fantastiska erbjudanden just nu. Det är svart vecka, svart fredag och nu svart helg, och folk verkar gå på det år efter år 🙂 Frun är på stan 😀 Själv tar jag en värmande IC och lyssnar på skön musik Ändrades November 26, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Nu jäklar Clirre snackar vi svansföring “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 40 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu jäklar Clirre snackar vi svansföring Påminner om festivalen i Rio som jag var på 2008! Snacka om att tungan hängde ner på en blek kis! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 4 minuter sedan, skrev audirs2: Påminner om festivalen i Rio som jag var på 2008! Snacka om att tungan hängde ner på en blek kis! När man har fotavtryck av skorna på tungan, då är det bra 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Planerar morgondagens storhandling inför nästa vecka..... Gissa vad jag har ett stort behov av.🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd November 26, 2022 Dela Inlagd November 26, 2022 Utegångsförbud ikväll så får roa mig på egen hand. Hon där hemma var nog inte så nöjd med skicket jag kom hem med igår efter en kväll på western farm boden. HaN som kör traktorgrävare åt oss kom dit me sitt team och bjöd på drinkar. De snurrade till ordentligt sedan och på morgonen ett sms i telefon som löd. Hur var drinkarna? goda svarade ja Bra 12or är svåra få tag i vart svaret😀 En lurifax å sadist som han är lyckades han muta bartendern göra 12or på bjudfaten😀 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu