Mr Ning Ning Inlagd November 15, 2022 Dela Inlagd November 15, 2022 Har just packat upp min nya borrmaskin.. Och limmat dit lite "stolpar" på den modell av en styrhytt jag ska bygga. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 Funderade över om man skulle åka till @rolba och fippla lite idag 🤔🙃 Men då har han dragit mot varmare breddgrader Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Funderade över om man skulle åka till @rolba och fippla lite idag 🤔🙃 Men då har han dragit mot varmare breddgrader Enis Hade du varit snabbare hade vi sluppit taxi till Arlanda. Nu åker vi mot solen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 Besöker fiskhamnen i Göteborg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 Precis nyss, skrev Fredman: Besöker fiskhamnen i Göteborg. Där luktar det flecka Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 Äntligen, @falukorven Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 1 timme sedan, skrev apknug: Helt rätt o bra. Men en öl på Arlanda är ALDRIG gratis, dock obligatoriskt och EXTRA god för man vet att nu åker jag! Kolla extra mycket om verkligen all dryck ingår på första sträckan som jag hört. Det kommer fler hit ner efter dig som behöver infon. Nästan gratis (med flygplatsmått mätt) 89 spänn för 60 cl Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 (ändrad) Rolba har nu fått informationen att ölen är slut. Ändrades November 16, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 Precis nyss, skrev 65Selander: Rolba har nu fått information att ölen är slut. Det är för att de tankat fullt i min flight. AY1983 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 2 minuter sedan, skrev rolba: Det är för att de tankat fullt i min flight. AY1983 🍻 haha, har bommat att ni åker med finnarna först. "Kippis" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 5 minuter sedan, skrev 65Selander: haha, har bommat att ni åker med finnarna först. "Kippis" 1 minut sedan, skrev apknug: Han åker med Qatar fast Finnair och du har rätt om thai. Nu blev det snurrigt bäst att gå hem... 25 minuters försening aviserad. Fan man kommer ju att gå torr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 2 timmar sedan, skrev rolba: Äntligen, @falukorven Trevlig resa go-gubben! 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 6 minuter sedan, skrev 65Selander: haha, har bommat att ni åker med finnarna först. "Kippis" 3 minuter sedan, skrev apknug: Han åker med Qatar fast Finnair och du har rätt om thai. Nu blev det snurrigt bäst att gå hem... 25 minuters försening aviserad. Fan man kommer ju att gå torr. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 2 timmar sedan, skrev apknug: Helt rätt o bra. Men en öl på Arlanda är ALDRIG gratis, dock obligatoriskt och EXTRA god för man vet att nu åker jag! Kolla extra mycket om verkligen all dryck ingår på första sträckan som jag hört. Det kommer fler hit ner efter dig som behöver infon. Öl verkar gratis. Sprit kostar tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 20 minuter sedan, skrev rolba: Öl verkar gratis. Sprit kostar tydligen. Får man 1till maten eller får man vid förfrågan?? C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd November 16, 2022 Dela Inlagd November 16, 2022 5 timmar sedan, skrev 65Selander: Rolba har nu fått informationen att ölen är slut. 5 timmar sedan, skrev rolba: Det är för att de tankat fullt i min flight. AY1983 🍻 Vid det där laget hade man väl gått in på GT om man flyger med Thai. Med finnarna får man väl förstås slanta upp Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd November 18, 2022 Dela Inlagd November 18, 2022 Slit o släp och förstärkt svart vinbärssaft.. 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 Just nu,, har jag klimatångest som Greta o miljöpartiet skulle va stolta över o ha. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 Äter en god tårta. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 Funderar på om jag skall laga mat på, och därmed testa, om mitt Trangiakök fortfarande är i fin form?😀 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 11 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall laga mat på, och därmed testa, om mitt Trangiakök fortfarande är i fin form?😀 Testar med bacon först och det blev ju bra....👍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 16 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Funderar på om jag skall laga mat på, och därmed testa, om mitt Trangiakök fortfarande är i fin form?😀 oanvänt? haha slöseri på sprit😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 18 minuter sedan, skrev Oskarudon: oanvänt? haha slöseri på sprit😉 Nä, inte oanvänt men inte använt på flera år tyvärr...... Senast var väl i Sarek 2006 tror jag men det fungerade bara fint nu också..... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 38 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Nä, inte oanvänt men inte använt på flera år tyvärr...... Senast var väl i Sarek 2006 tror jag men det fungerade bara fint nu också..... Upp med tältet i vardagsrummet så är kvällen gjord.😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd November 19, 2022 Dela Inlagd November 19, 2022 (ändrad) Felpost..🤣 Ändrades November 19, 2022 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu