Benriach Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Några WW2- hjälmar varav 1 tydligen var svensk... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Samt lite annat, bl.a Imelda Marcos skor. Hur fan klarar hon sig utan dem... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Flyttar in Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Precis nyss, skrev Tallviking: Flyttar in Och blåa muggen? Huset sålt nu? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Precis nyss, skrev audirs2: Och blåa muggen? Huset sålt nu? Kontrakt skrivet på att sälja Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 En gofika med frun “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 4 minuter sedan, skrev Kenneth4618: En gofika med frun Åh ser gott ut men synd på skitbesticken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 1 timme sedan, skrev 65Selander: Var står den där? Tror att jag har passerat och sett den när jag körde i Europa Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 3 minuter sedan, skrev goli006: Åh ser gott ut men synd på skitbesticken Helt värdelösa, därför har jag alltid bättre bestick liggande i bilen. Denna gång kunde man dela på bakelsen och äta med händerna 😋 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 7 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Var står den där? Tror att jag har passerat och sett den när jag körde i Europa Bryssel “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Frugans kusin och flickvän ska få sitt första barn om någon månad så jag gör ett hjärta till barnet som gåva från mig och Su. Jag ska borra ut ett litet hjärta i halvorna, grovslipar med dremeln innan jag använder filarna, jag limmar in G10 ett glasfiberlaminat mellan bitarna, börjat med ett mindre hjärta som jag ska limma in i den ena halvan, nu ska mellanrummet fyllas med färgad epoxi, den andra sidan fyller jag med färgad epoxi och små bitar av aluminiumfolie när limmet torkat så ska jag forma till hjärtat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Pustar ut med fotboll efter att haft äran att ha denna tösabit på besök en stund enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Tttat på på Lennie Norman i Eskilstuna, mycket skratt blev det. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Provianterat lite gott hos Roberssons till ikväll och imorgon! 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 Efter ytterligare 12 timmar övertid idag så har man nu inmundigat lite kalv, strax ut och göra 4h till, så lite övertid på övertiden 🤘🏻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 28 minuter sedan, skrev Dalton: Efter ytterligare 12 timmar övertid idag så har man nu inmundigat lite kalv, strax ut och göra 4h till, så lite övertid på övertiden 🤘🏻 16t med 100% är mumma. Bör väl bli åtminstone 10k/dag Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
falukorven Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 2 timmar sedan, skrev FF: Tttat på på Lennie Norman i Eskilstuna, mycket skratt blev det. FF Håller han fortfarande? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd Oktober 22, 2022 Dela Inlagd Oktober 22, 2022 2 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: 16t med 100% är mumma. Bör väl bli åtminstone 10k/dag Ja det ligger nog däromkring… Perfekt med en 3 veckors tur igen med galet mycket övertid Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 12 timmar sedan, skrev ellim63: Provianterat lite gott hos Roberssons till ikväll och imorgon! 😋 Finns mycket gott där, det brukar kosta en slant när man besöker dom, men det är värt det 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Mat vid Bang Pakong river. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 13 timmar sedan, skrev falukorven: Håller han fortfarande? Absolut tycker jag. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Börjar att forma hjärtat när epoxin har stelnat, våtslipar på slutet, nu ska den läggas i olja och poleras när oljan torkat, hjärtat är färdigt men jag ska göra en ask till den. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NiceBeaver Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Äter frukost på Berns Hotel i Stockholm. Sedan är det SAGA ikväll. Sångaren sitter några bord bort Tänk att man fortfarande sätter upp affischer. Detta är vid Slussen. "Att försöka är första steget till att misslyckas" - Homer Simpson -NICE BEAVER!!! -Thank you, I just had it stuffed. (Leslie Nielsen & Pricilla Presley i Nakna Pistolen) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 23, 2022 Dela Inlagd Oktober 23, 2022 Städar kylskåp hälften avklarat enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu