65Selander Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 Vandrar planlöst omkring på systerhotellet. Alla är inte fattiga här... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 16, 2022 Dela Inlagd Oktober 16, 2022 Väntar på frukost... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 37 minuter sedan, skrev Benriach: Väntar på frukost... Vilken holme är du på? "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 8 minuter sedan, skrev Broskan: Vilken holme är du på? Alona beach Panglao... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 Lämnat bilen på tvätt, hyrde den här istället. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 Imorgon åker vi till Rayong med 2 hotell nätter. På lördag till Kabinburi en natt där. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 Super mig trött samt varit med på morgonmötet på FHS, härligt att få lite recap. Nej finns ingen sekretess här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 Kollat på ny soffa idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Oktober 17, 2022 Dela Inlagd Oktober 17, 2022 Plogat besøk av sunnmøringar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Knatat ombord för vidare färd till Lissabon. #TP178 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Blev ett stopp på vägen till Rayong. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Nån har lämnat porten öppen så förmodligen har @Enis smitit ut. Jaja, man får väl äta rester igen hemma då. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 11 minuter sedan, skrev rolba: Nån har lämnat porten öppen så förmodligen har @Enis smitit ut. Jaja, man får väl äta rester igen hemma då. Om ni inte visste det så är @rolba ekonomisk... hade han ställt sig ett kvarter närmare centrala stadskärnan så hamna han i dyrzoonen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Trycker på loungen i Lissabon, Sagres Bohemia. TAP comforten var 10+, de skyfflade in wirre å Portvin. Pepparbiffen lite seg men det beror nog på köket i Dominikanska Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Måste varit bra på fyllan när jag bokade denna plats. Hatar denna plats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 18, 2022 Dela Inlagd Oktober 18, 2022 Försöker lugna ner mig med köttbullar å en Erding samt Bea på Arlanda. Mina jävla 2 väskor är inte i Sverige det jag nu har är skjorta på överkroppen och jag blåser till Bryssel i morgon f.m Och i en väska ligger kläderna för Bryssel. Skulle kunna åka hem men hotellet är betalt och jag är rädd att försova mig. Ligger 6h fel i tid. Flyget är poängresa men hotellet i Bryssel är inte gratis. Har jag tur så dyker skiten upp där, annars så får Amex ta smällen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 8 timmar sedan, skrev 65Selander: Försöker lugna ner mig med köttbullar å en Erding samt Bea på Arlanda. Mina jävla 2 väskor är inte i Sverige det jag nu har är skjorta på överkroppen och jag blåser till Bryssel i morgon f.m Och i en väska ligger kläderna för Bryssel. Skulle kunna åka hem men hotellet är betalt och jag är rädd att försova mig. Ligger 6h fel i tid. Flyget är poängresa men hotellet i Bryssel är inte gratis. Har jag tur så dyker skiten upp där, annars så får Amex ta smällen. Detta klassas som hemresa, då ger försäkringen inget. För som jag tolkar det så har du bokat en ny resa imorgon. Men du kan ju få ditt bagage skickat till hotellet du skall bo på. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Besökt ett museum idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Några till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 20 minuter sedan, skrev MickeN: Några till. Såg du symaskinen som det stod "Volvo" på ? Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Precis nyss, skrev Tallviking: Såg du symaskinen som det stod "Volvo" på ? Nej, men ett intressant ställe att besöka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 9 minuter sedan, skrev MickeN: Nej, men ett intressant ställe att besöka. Ja en märklig samling med prylar och pinaler Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Väntar på tåget till Arlanda, fanns inget passande flyg från min hemort idag 🙁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Taget från takbaren. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 19, 2022 Dela Inlagd Oktober 19, 2022 Generatormeck. Volvojäveln har slutat ladda. Den kunde väl fan ha gått ett par veckor till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu