Kenneth4618 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Slit å släp idag “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Slit å släp idag En långväga gäst idag boende i Korpilombolo “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Lämnar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Premium enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Förbereder för en GT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 14 minuter sedan, skrev M33: Förbereder för en GT. Tidigare hällde jag upp GT på känsla i dessa Riedel glas. Blev fort full kan jag säga Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 4 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Tidigare hällde jag upp GT på känsla i dessa Riedel glas. Blev fort full kan jag säga Ja fy fan, 75cl rymmer de väl. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 4 minuter sedan, skrev M33: Ja fy fan, 75cl rymmer de väl. Då får man ju inte plats med mycket tonic! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 2 minuter sedan, skrev GreenValley: Då får man ju inte plats med mycket tonic! Jaa?😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 47 minuter sedan, skrev M33: Ja fy fan, 75cl rymmer de väl. Säkert något sådant. Sedan så är dom så satans breda nertill så att det bara ser ut som lite fukt i glaset när man har hällt i en 8:a. Jag hamnade nog på 12:or när jag körde på ”frihand” och sedan undrade jag alltid hur fan jag blev så satans full av några GT. Iofs så har jag stunder då jag blir dyngrak av 3st 2,8:or från Ica med tredagars bakis, så jag tänkte aldrig på att jag hade jävligt stora groggar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Säkert något sådant. Sedan så är dom så satans breda nertill så att det bara ser ut som lite fukt i glaset när man har hällt i en 8:a. Jag hamnade nog på 12:or när jag körde på ”frihand” och sedan undrade jag alltid hur fan jag blev så satans full av några GT. Iofs så har jag stunder då jag blir dyngrak av 3st 2,8:or från Ica med tredagars bakis, så jag tänkte aldrig på att jag hade jävligt stora groggar. 10cl gin till 20cl tonic är en lagom blandning tycker jag. Men i dessa glas får man väl ta 15/30 så det inte ser för tomt ut. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Precis nyss, skrev M33: 10cl gin till 20cl tonic är en lagom blandning tycker jag. Men i dessa glas får man väl ta 15/30 så det inte ser för tomt ut. Ja, en 10:a syns ju knappt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 18 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, en 10:a syns ju knappt Blir ett jävla träningspass att lyfta groggen sen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 On 2022-10-07 at 17:05, skrev Boa52: Inte fått nått svar vilken sport det är han menar utan bara alcohol BOA HALLÅ Hur var det nu med att jag ljuger om att du citerar dig själv. Du ljuger som den åsna du är och borde be hela forumet om ursäkt. Anklaga andra är du duktig på men inte att ha rent framför din egen dörr. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 3 timmar sedan, skrev andrejsdenruskige: Säkert något sådant. Sedan så är dom så satans breda nertill så att det bara ser ut som lite fukt i glaset när man har hällt i en 8:a. Jag hamnade nog på 12:or när jag körde på ”frihand” och sedan undrade jag alltid hur fan jag blev så satans full av några GT. Iofs så har jag stunder då jag blir dyngrak av 3st 2,8:or från Ica med tredagars bakis, så jag tänkte aldrig på att jag hade jävligt stora groggar. 2 timmar sedan, skrev M33: 10cl gin till 20cl tonic är en lagom blandning tycker jag. Men i dessa glas får man väl ta 15/30 så det inte ser för tomt ut. 1 timme sedan, skrev andrejsdenruskige: Ja, en 10:a syns ju knappt 1 timme sedan, skrev M33: Blir ett jävla träningspass att lyfta groggen sen. En stadig grogg börjar alltid på en 12:a (det är sedan gammalt) och gärna den andra också...... Därefter justerar man allt eftersom fyllebehovet förändras...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: En stadig grogg börjar alltid på en 12:a (det är sedan gammalt) och gärna den andra också...... Därefter justerar man allt eftersom fyllebehovet förändras...... Förr kallades en kvarting för "en tyst minut". Det var den tid det tog ett proffs att dricka upp den och då var han tyst. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 On 2022-10-13 at 17:11, skrev Enis: hur f@n skall man få plats att sova här lite större gammal driftvärnsgård lite modifierad med dusch och toa ute i korridoren fortfarande enis Varför är det galler för fönstret? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 38 minuter sedan, skrev audirs2: Varför är det galler för fönstret? Det kanske går hårt till ingen ”mugg” och på det galler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 2 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Förr kallades en kvarting för "en tyst minut". Det var den tid det tog ett proffs att dricka upp den och då var han tyst. För honom gick det fortare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 2 timmar sedan, skrev Rillex: För honom gick det fortare. En kompis från förr drog en kvarting på den tid det tar att åka hiss 5 våningar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 10 timmar sedan, skrev koppar55: CologneBeer Kölsch Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 2 timmar sedan, skrev jlh66: En kompis från förr drog en kvarting på den tid det tar att åka hiss 5 våningar. När jag var 17 år halsade jag en 37:a "Vind i segel" precis som om det var vatten. Det tog nog 5 minuter sen sov jag bort den kvällen/natten. Riktigt tufft och moget gjort 🙄 Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Var hamnar jag idag? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 14 timmar sedan, skrev M33: Blir ett jävla träningspass att lyfta groggen sen. Sugrör 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 15, 2022 Dela Inlagd Oktober 15, 2022 Här fläktar det bra ute vid CP river. Coffe shop som vanligt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu