Mr Ning Ning Inlagd Oktober 11, 2022 Dela Inlagd Oktober 11, 2022 47 minuter sedan, skrev Tapani: Tack det är damaskblad efter slipningen så får bladet ligga i syrabad så mönstret kommer fram. https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Damaskering_(smide) Tack för länken! Jag misstänkte att det var något åt det hållet. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Livet är härligt som pensionär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Utsläppt på grönbete var skall jag då fara? inte för Wild and cracy så här första gången på länge så det får bli nått trygg jag känner igen eller skall man åka och hälsa på Mille å Måne? rena rama premium ju enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Å hästarna går bra.. Jo tackar som frågar! 🙏👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Vetefan var jag är eller gör... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 3 minuter sedan, skrev Benriach: Vetefan var jag är eller gör... Var du än befinner dig, ha det så skönt och var rädd om dig! 🙏😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 12 minuter sedan, skrev Benriach: Vetefan var jag är eller gör... Måste vara någon takbar. Stekarsvin! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Precis nyss, skrev M33: Måste vara någon takbar. Stekarsvin! Ja, det är faktiskt från 3:dje våningen. Fick nästan svindel... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 2 minuter sedan, skrev Benriach: Ja, det är faktiskt från 3:dje våningen. Fick nästan svindel... Härlig beskrivning 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 12, 2022 Dela Inlagd Oktober 12, 2022 Nu när man fått frälsning så är det dags att äntra tronen oprovad får den 2,5 @Kötthandlarn av fem möjliga enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 Nu är det glass time, igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 Efter glass passar det bra med lite kultur. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 Några till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 utsikt från konferensfönstret enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 hur f@n skall man få plats att sova här lite större gammal driftvärnsgård lite modifierad med dusch och toa ute i korridoren fortfarande enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: hur f@n skall man få plats att sova här lite större gammal driftvärnsgård lite modifierad med dusch och toa ute i korridoren fortfarande enis Jaså har du hamnat i världs ände Dala Storsund. Kan man köpa öl på krita fortfarande? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 6 minuter sedan, skrev Mankan: Jaså har du hamnat i världs ände Dala Storsund. Kan man köpa öl på krita fortfarande? Jupp bara att dra streck enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest jlh66 Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 55 minuter sedan, skrev Mankan: Jaså har du hamnat i världs ände Dala Storsund. Kan man köpa öl på krita fortfarande? Hur många vill du ha? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 (ändrad) Skippar Malmö matchen för detta, känns viktigare. Caminata Contra el Cáncer Walk Against Cancer 4:00 p.m. / 16:00 h Lobby Bávaro (Punto de encuentro) / Bávaro Lobby (Meeting Point) Ändrades Oktober 13, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Benriach Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 15 minuter sedan, skrev 65Selander: Skippar Malmö matchen för detta, känns viktigare. Caminata Contra el Cáncer Walk Against Cancer 4:00 p.m. / 16:00 h Lobby Bávaro (Punto de encuentro) / Bávaro Lobby (Meeting Point) På vilket sätt räddar det fler liv om du går några km, än om du tittar på matchen? Dessutom så är Think Pink ett jävla skitföretag... Det fanns ett Sverige innan ekomjölken... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 13, 2022 Dela Inlagd Oktober 13, 2022 (ändrad) 1 timme sedan, skrev Benriach: På vilket sätt räddar det fler liv om du går några km, än om du tittar på matchen? Dessutom så är Think Pink ett jävla skitföretag... ehhh du får läsa på lite, Think pink menar tänk rosa. Rosa Bandet. Ändrades Oktober 13, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Frukosten avklarad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 4 minuter sedan, skrev MickeN: Frukosten avklarad. lufttorkar du körven? 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 (ändrad) Testar benutrymmet BGO-OSL och klart godkänt, SAS kan man lita på Tack SAS för en hel rad 👍✈ //Broskan Ändrades Oktober 14, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Oktober 14, 2022 Dela Inlagd Oktober 14, 2022 Nästa leg blev också godkänt OSL-ARN 👍 //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu