Boa52 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 8 minuter sedan, skrev Issanbonde: Vad är det för nått Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Inte fått nått svar vilken sport det är han menar utan bara alcohol Du kan ju börja med att kolla om han är inloggad innan du ska ha svar. Han är inte det så du lär få vänta till han återkommer. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 6 minuter sedan, skrev Boa52: Vad är det för nått Ett hål på 3.5x 1.3 x 1.6! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 2 minuter sedan, skrev Issanbonde: Ett hål på 3.5x 1.3 x 1.6! OK vad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 7 minuter sedan, skrev Boa52: OK vad Grannen vill ha en stenkista så bara att gräva. 8 ton 16-32 i hålet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 11 minuter sedan, skrev Issanbonde: Grannen vill ha en stenkista så bara att gräva. 8 ton 16-32 i hålet Är han död så han önskade sej en sån kista, men kan inte göra det var som helst, Huva Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Är han död så han önskade sej en sån kista, men kan inte göra det var som helst, Huva Nu visade du din okunnighet ordentligt. Har du aldrig hört talas om en stenkista. Dessa låter man diskvatten mm rinna ut i. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 3 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Nu visade du din okunnighet ordentligt. Har du aldrig hört talas om en stenkista. Dessa låter man diskvatten mm rinna ut i. Han ska ha den till sin fiskodling! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 1 minut sedan, skrev Issanbonde: Han ska ha den till sin fiskodling! Ja det har blivit populärt. Har en bonde här som slutade med grisar och började odla abborrar istället. Det går tydligen riktigt bra Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 1 minut sedan, skrev Mr Ning Ning: Ja det har blivit populärt. Har en bonde här som slutade med grisar och började odla abborrar istället. Det går tydligen riktigt bra Ha ha Tänkte på trä fracken , Du tänker på disk vatten hur tokigt kan det bli Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Ha ha Tänkte på trä fracken , Du tänker på disk vatten hur tokigt kan det bli Man har använt stenkistor till disk och tvättvatten i massor med år i stugor och villor. Så inget konstigt med det. BDT avlopp Bad-Disk-Tvätt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 en variant på tacopizza enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Undrar vad militären gör här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 1 minut sedan, skrev 65Selander: Undrar vad militären gör här. Tillslag efter det du drack igår 🤔 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Uppiz Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Hårda matcher på palatset 🍻🥳 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 6 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Man har använt stenkistor till disk och tvättvatten i massor med år i stugor och villor. Så inget konstigt med det. BDT avlopp Bad-Disk-Tvätt. Det vet jag att man gjort, Stugan som jag köpte för 20 år sen, var bara sommarvatten från sjön, diskbänk fanns, tänkte på stenkista, men när vi grävde för en trekammarbrun kom det fram en2 tums ledning som gick utanför tomten till en typ stenkista Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 Tog mig tillbaka till brottsplatsen idag och så här vid läggdags, så blir det ju dags för en " @Soengsang - bild".....🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 7, 2022 Dela Inlagd Oktober 7, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Det vet jag att man gjort, Stugan som jag köpte för 20 år sen, var bara sommarvatten från sjön, diskbänk fanns, tänkte på stenkista, men när vi grävde för en trekammarbrun kom det fram en2 tums ledning som gick utanför tomten till en typ stenkista Glömde mitt i allt blir det ett inlägg om tacopizza, man läser tydligen inte nå om vad det skrivs om utan bara gör ett ilägg om vad som helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 9 timmar sedan, skrev Boa52: Vad är det för sport och din bild är arrangerad, varför måste man visa att man dricker så mycket Om du eller din fru har lite koll på Nyheter i Thailand. Så skulle ni se att man är oerhört stolt och glad över Dam Volleyboll laget. Men bara om man har koll dvs😉 Vad eller hur mycket jag dricker på min fritid, semester är min ensak. Sedan är det så att jag gärna har det jag dricker på en armlängds avstånd. Blir så jobbigt om jag skall springa in till köket varje gång man vill ta en mun. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Lämnar ett regnigt Samui för denna gången Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 5 timmar sedan, skrev Nilsson68: Om du eller din fru har lite koll på Nyheter i Thailand. Så skulle ni se att man är oerhört stolt och glad över Dam Volleyboll laget. Men bara om man har koll dvs😉 Vad eller hur mycket jag dricker på min fritid, semester är min ensak. Sedan är det så att jag gärna har det jag dricker på en armlängds avstånd. Blir så jobbigt om jag skall springa in till köket varje gång man vill ta en mun. Var i ditt inlägg visar på att var volleyboll tror du mest ville visa alcoholen för bild på vollyboll saknas, Vet och läst att damerna iThai har varit duktiga i volleyboll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 19 minuter sedan, skrev Boa52: Var i ditt inlägg visar på att var volleyboll tror du mest ville visa alcoholen för bild på vollyboll saknas, Vet och läst att damerna iThai har varit duktiga i volleyboll Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 9 minuter sedan, skrev ThailandNovise: En flicka ja, var visar det att det är volley boll, missar jag nåt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 36 minuter sedan, skrev Boa52: En flicka ja, var visar det att det är volley boll, missar jag nåt Hon spelar volleyboll. Det har du missat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 8, 2022 Dela Inlagd Oktober 8, 2022 Resan börjar här och nu marknad som gäller, mat först. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu