Alarik Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 2 minuter sedan, skrev Tallviking: Delar av en väldigt långsmal bulle....... Är det en sorts Tågarpsvariant? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 (ändrad) 😉En skogsbulle Ändrades Oktober 4, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 On 2022-10-02 at 21:49, skrev MickeN: Tackar, i Doha nu. Bra val av Bolag.👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Något sen, men snart på bulkhead. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 frugan tyckte jag kunnat köra närmare enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Spelat golf idag, fantastiskt väder idag. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Äntligen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 1 timme sedan, skrev Alarik: Är det en sorts Tågarpsvariant? Nej. Det är en Fabege-variant Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 9 minuter sedan, skrev M33: Äntligen! Fin färg på skorna du platsar med oss skofantaster🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Firat lite idag! Åkte till Väderstads centralkonditori. Kanelbullen var så färsk att den var varm fortfarande..Smaskens. Blev en liten saftig pistagebit också. Nu är jag nöjd med dagen. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Nu e de spännande i snart nya nationalsporten😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Efter många om och men så hittar man en parkering. Går till det bokade hotellet, hittar ingen reception, frågar ett par utanför. Nä, betala genom länk och få Mail med kod… testar två olika kort, ringer två gånger innan jag ruttnar på deras jävla förslag om banköverföringar, någon som kan komma kl09 etc. Knappar in Radisson på GPS:en och där är jag välkommen trots att jag saknar bokning. Som statslös och ”Walk in” kl 20:30 så kan man inte vara kräsen. De har iallafall ordning på minibaren. Och i hotell baren finns kall Volfas Engelman Burgaren kunde de fått behålla men orkade inte ner på stan efter allt strul. Blir åtminstone mätt även om det smakar huggorm. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 6 timmar sedan, skrev Enis: frugan tyckte jag kunnat köra närmare enis Om du försiktigt antytt att det möjligtvis finns bär och svamp på andra sidan dörrarna så hade hon seglat iväg som en älva. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Väntar på att fixa sim kort till mobilen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 21 timmar sedan, skrev Surin P3: Tittar på minigrisar. Ajj see naatingk! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Här blir det alltid ett stopp när vi är till Mega B. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Snart får vi flytta in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Tittar på @rolba som skottar i sig av bjudmaten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 3 minuter sedan, skrev Enis: Tittar på @rolba som skottar i sig av bjudmaten enis Ja för vissa gäller det o äta upp sig före ankomst de dyra regionerna........ Ser väl ut som en jakthund då kommer tillbaka i maj🤣🤣 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 2 timmar sedan, skrev apknug: Ah Copacabana, ja det borde gå snabbt nu, såg det senast i april! Hur stort har du köpt? En 35 kvadrats med kvällssol. Tar nog till februari eller mars innan de är helt klara... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 35 minuter sedan, skrev Soengsang: Ja för vissa gäller det o äta upp sig före ankomst de dyra regionerna........ Ser väl ut som en jakthund då kommer tillbaka i maj🤣🤣 @rolba Sade att Han skulked bjuda på dessert enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 34 minuter sedan, skrev Surin P3: En 35 kvadrats med kvällssol. Tar nog till februari eller mars innan de är helt klara... 1 Bedroom 36 m2 For sale: ฿ 5,426,855 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 1 timme sedan, skrev Alarik: 1 Bedroom 36 m2 For sale: ฿ 5,426,855 Vårt pris är inte samma som nu eftersom vi köpte innan bygget startade. Men vill man ha en likadan så kostar de så nu. 4% farang condos kvar tydligen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Efter ca 50 mil, varav 35 på Litauens landsbygd så nådde jag Mercure Klaipeda. Självklart uppgraderad. Ordning och reda! Men badsalt, utan badkar….Eller har jag missat något rum 🙈 Gratis öl 🥰 Frukten och vattnet som jag fick som välkomstgåva lär inte röras. Kollar lite på de fina omgivningarna. Hotel Alberton, har takbar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Oktober 5, 2022 Dela Inlagd Oktober 5, 2022 Betalat ett glasparti till polackerna som det alltid är trevligt att göra upp affärerna med. Nu ska det bli shotstillverkning. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu