ThailandNovise Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 (ändrad) 3 minuter sedan, skrev Boa52: Om jag skriver, jag sitter ute nu.och läser en bok. Är det intressant Vem bryr sig Titta inte på bilder och konst du inte förstår. Ändrades Oktober 3, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 10 minuter sedan, skrev Stoneys: Lägg in en bild på det så blir det intressant. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 28 minuter sedan, skrev apknug: Jag tror du missat en sak boa, för de som skriver här är det JÄTTEVIKTIGT att vinna karma tävlingen, och snurriga gubbar är de JÄTTERÄDDA för att få. Du verkar iof också rädd för de snurriga ..,. Dom där gubbarna är inte viktigt varför skulle dom vara det, en massa tomtenissar som bara vill hävda sej. Jag får så mycket karma jag behöver, kanske inte härifrån, men karma får ja hela dagen så det räcker och blir över, det är viktigare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Det finns ingen "karmatävling". Ännu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 18 minuter sedan, skrev Boa52: Var en bok det där också 😂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 53 minuter sedan, skrev Boa52: Ni är samma, vet inte vad, skriver Surin Hej så ger ni han en massa karma, vad kallas det Det heter på ett fult ord fittslim, bara försöker ställa in sej Ni är samma gubbar och inte minst min stalker Han leder poängen över inställsamma skitgubbar Var det spännande eller intressant det han skrev Iq fiskmås? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Om jag skriver, jag sitter ute nu.och läser en bok. Är det intressant Det är väldigt intressant eftersom det skulle kunna tyda på att du är läskunnig vilket är en överraskning, i alla fall för mig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 3 minuter sedan, skrev GreenValley: Det är väldigt intressant eftersom det skulle kunna tyda på att du är läskunnig vilket är en överraskning, i alla fall för mig. Bilderbok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 6 minuter sedan, skrev ThailandNovise: Bilderbok “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Pw. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
uptoyou Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 (ändrad) 2 timmar sedan, skrev Boa52: Ni är samma, vet inte vad, skriver Surin Hej så ger ni han en massa karma, vad kallas det Det heter på ett fult ord fittslim, bara försöker ställa in sej Ni är samma gubbar och inte minst min stalker Han leder poängen över inställsamma skitgubbar Var det spännande eller intressant det han skrev Varför loggar du inte ut? Du hade gjort dig själv en rejäl tjänst och många här hade gjort vågen ⚖️ Ändrades Oktober 3, 2022 av uptoyou Its nice to be important, but it's more important to be nice. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 4 timmar sedan, skrev GreenValley: Det är väldigt intressant eftersom det skulle kunna tyda på att du är läskunnig vilket är en överraskning, i alla fall för mig. Jag skulle ha lust att se kampen som utspelar sig i köket när boa brottas med morgontidningen och försöker tyda alla tecken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 20 minuter sedan, skrev andrejsdenruskige: Jag skulle ha lust att se kampen som utspelar sig i köket när boa brottas med morgontidningen och försöker tyda alla tecken. tur det finns radio också https://sverigesradio.se/avsnitt?programid=493 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Efter att ha slagit personbästa och sovit 11 timmar var det gott med en kaffe i lyxsoffan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 (ändrad) Rycker lite nu :-)) hon står näst till höger :-))) Sitter frontside så jag törs inte zooma den jag vill, har ju folk bakom mig Ändrades Oktober 4, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
LTD Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 On 2022-10-01 at 02:59, skrev Risifrutti: Drönare borde göra jobbet. Valpen sitter förmodligen i en lägenhet och trycker och då ska polisen vara på marken. Punktmarkera vissa utfarter och knacka dörr för att samla in bevis och höra vittnen. Kameraövervakning ala England plus drönare Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Jobbar hårt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Tittar på minigrisar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Nä, de var hundar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Jajemen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Japp Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 Fruktstund i svampskogen! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 (ändrad) 21 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Jajemen Kanelbullens Dag. Ändrades Oktober 4, 2022 av Alarik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 13 minuter sedan, skrev Tallviking: Japp Det där är inte några bullar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 4, 2022 Dela Inlagd Oktober 4, 2022 12 minuter sedan, skrev Alarik: Det där är inte några bullar. Delar av en väldigt långsmal bulle....... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu