Nilsson68 Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 Fotboll kväll. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 Risk för cigarr ikväll 😂😁😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 Tog in pw in till byn, gillar att se annat samt betala för en bira, jobbiga 30min hit. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 30 minuter sedan, skrev 65Selander: Tog in pw in till byn, gillar att se annat samt betala för en bira, jobbiga 30min hit. Dominikanska ett ställe jag gärna besöker en gång till.. Något som svetsat sig fast i min näthinna är hur brudarna såg ut.. Var 15 år då och ett fint minne då jag å brorsan vann en flaska brugal rom vid en darttävling vid poolen😀 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Oktober 1, 2022 Dela Inlagd Oktober 1, 2022 3 timmar sedan, skrev Oskarudon: Dominikanska ett ställe jag gärna besöker en gång till.. Något som svetsat sig fast i min näthinna är hur brudarna såg ut.. Var 15 år då och ett fint minne då jag å brorsan vann en flaska brugal rom vid en darttävling vid poolen😀 Just flarran existerar vid tävlingarna, brudarna Voijne, voijne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 Inga köer på Arlanda idag. Från att jag steg ur taxi till passkontrollen 15 minuter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 Jag och ett par hundra bärplockare, fräck och trängde mig före i kön. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 Skördetider i trädgården Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 (ändrad) Känner att jag blivit blåst efter att ha fallit för den lockande reklamen "sluta städa, börja Swiffra"... Jag är inte en fantast av att städa men jag gör det ofta men hatar proceduren😤. Så det här lät ju fantastiskt (sluta städa låter ju som en våt dröm). En Swiffer inhandlades..... Men vad jag blev besviken.....🤬 Kastade ut den på vardagsrumsgolvet och väntade mig mirakel......✊ Men det hände inte ett skit.... Den bara låg där och såg ful ut....😫 Sååå besviken.....🤬😠 Nu måste jag ju städa ändå...😉 OBS... Detta inlägget kan innehålla spår av ironi och skämt.....🤣 Bäst att förklara det i fall att trögtänkta inte fattar.. 🤣🤣🤣 Ändrades Oktober 2, 2022 av Kötthandlarn Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 9 timmar sedan, skrev MickeN: Inga köer på Arlanda idag. Från att jag steg ur taxi till passkontrollen 15 minuter. Trevlig resa. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 57 minuter sedan, skrev Peolito: Trevlig resa. Tackar, i Doha nu. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd Oktober 2, 2022 Dela Inlagd Oktober 2, 2022 36 minuter sedan, skrev MickeN: Tackar, i Doha nu. Då får du vinka till min fruga som är på väg dit från bkk. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Helvete vilket bakslag. Bjuder Enis på lunch idag. Han har visst tappat pengarna. Fan trot. Tur att han dricker vatten i alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Sitter på hotellet i Pattis/Jomtien nu... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 10 minuter sedan, skrev Surin P3: Sitter på hotellet i Pattis/Jomtien nu... Har du en äkta Luis "Vitong"? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 18 minuter sedan, skrev audirs2: Har du en äkta Luis "Vitong"? Ja. Det är min... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Regnstopp inför moto2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kungchristian Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Precis nyss, skrev kungchristian: Regnstopp inför moto2 Skulle skickat igår men glömde trycka på sista knappen Christian Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 On 2022-10-01 at 14:50, skrev Enis: de du @Boa52 enis Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 4 timmar sedan, skrev Surin P3: Sitter på hotellet i Pattis/Jomtien nu... Ok det måste väl många gjort, vad är spännande eller intresant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 37 minuter sedan, skrev Boa52: Ok det måste väl många gjort, vad är spännande eller intresant Ni är samma, vet inte vad, skriver Surin Hej så ger ni han en massa karma, vad kallas det Det heter på ett fult ord fittslim, bara försöker ställa in sej Ni är samma gubbar och inte minst min stalker Han leder poängen över inställsamma skitgubbar Var det spännande eller intressant det han skrev Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 Om jag skriver, jag sitter ute nu.och läser en bok. Är det intressant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Oktober 3, 2022 Dela Inlagd Oktober 3, 2022 1 minut sedan, skrev Boa52: Om jag skriver, jag sitter ute nu.och läser en bok. Är det intressant Lägg in en bild på det så blir det intressant. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu