65Selander Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 Lunch å några bira Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 Sitter i Oslo och väntar på försenad avgång till Bergen. Blev lite trångt idag //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 26, 2022 Dela Inlagd September 26, 2022 2 timmar sedan, skrev koppar55: Ja, en äkta Gustavskorv🙂 sicken tur så du slapp huppä i älva Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 19 timmar sedan, skrev Enis: bjuder @rolba på lunch enis För helvete Enis, du vet att du inte får lämna hemmet utan Boas tillstånd 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Dags för möte i Bromma “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Fan, där står ju Enis och hänger idag igen. Är han onykter måntro? Då får han skylla sig själv och bjuda på lunch igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Gu va skönt nu är barnbarnet här och tar hand och passar upp frugan så jag slipper så själva skönt att då kunna få dra en sil i lugn och ro. enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 1 timme sedan, skrev Enis: Gu va skönt nu är barnbarnet här och tar hand och passar upp frugan så jag slipper så själva skönt att då kunna få dra en sil i lugn och ro. enis Nu får du en viss herre efter dig Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Väntar på att klockan ska bli 18, för då ska det bli fördrink “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 Sitter och "jobbar" inye produktiv skakar och risyr för mye. Fattsr inte hur folk jobbar under resor? Lägger ner för dagen. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 55 minuter sedan, skrev måne: Nu får du en viss herre efter dig Om du tänker på mej så har du fel. Det där är väl det finaste man se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 (ändrad) Blev en GT, börjar uppifrån Ändrades September 27, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Blev en GT, börjar uppifrån Ta en av varje! Blir ju bara en halvliter så inget en karl snubblar av. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 11 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Ta en av varje! Blir ju bara en halvliter så inget en karl snubblar av. Inte en karl men plånboken😟 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 10 minuter sedan, skrev Boa52: Inte en karl men plånboken😟 Ha Ha Ha. Ja du tyckte ju att en öl var dyr. När jag krökade så gick det minst 10 öl på en kväll och vi tog in brickor med Shots. Då kostar det. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 2 minuter sedan, skrev Mr Ning Ning: Ha Ha Ha. Ja du tyckte ju att en öl var dyr. När jag krökade så gick det minst 10 öl på en kväll och vi tog in brickor med Shots. Då kostar det. Det förstår jag10 öl och shots, inte provat är nog för snål för det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 3 minuter sedan, skrev Boa52: Det förstår jag10 öl och shots, inte provat är nog för snål för det Inget jag rekommenderar någon att göra. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 20220927_123954.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd September 27, 2022 Dela Inlagd September 27, 2022 5 timmar sedan, skrev Mr Ning Ning: Inget jag rekommenderar någon att göra. Har hänt ett otal gånger🤣 Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 28, 2022 Dela Inlagd September 28, 2022 Dricker andra snygga å lyssnar på Hooja Ni som inte varit i Jukkas har inte varit norr om Flen 😉 Jukkasjärvi ishotellet nu jävlar river vi stället Gashäng gashäng hänger i baren Helt jävla pank kan du ta den? Hejpa hej satan vilken grej Kuta ner på byn, hörde någon har galej AC/DC spela lite rock Snusen glöder köper bara stock Pop, pop, popcorn i kastrullen Tejpar gasen ligger på rullen Höger vänster bordet runt Tycker om att gaffla strunt Smyger in på discot som ett lodjur när jag är i Jukkasjärvi ishotellet nu jävlar river vi stället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 28, 2022 Dela Inlagd September 28, 2022 9 timmar sedan, skrev 65Selander: 20220927_123954.mp4 Vet inte förför den hackar, går klockers på fejjan åt witter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 28, 2022 Dela Inlagd September 28, 2022 Tar en kaffe och ostmacka på väg till hufvudstaden Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd September 28, 2022 Dela Inlagd September 28, 2022 En bra dag på jobbet inkluderar ett besök på microbryggeri! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 28, 2022 Dela Inlagd September 28, 2022 Kanske lagt in den redan men är man som packad som en finne så... 20220928_175714.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dalton Inlagd September 29, 2022 Dela Inlagd September 29, 2022 Väntar på video, sen helikopter Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu