M33 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 2 timmar sedan, skrev ThailandNovise: Dom flesta som åker på dyrare biljetter har råd med det och det påverkar inte deras vistelse i Thailand ekonomiskt. Och vissa av oss åker ju på det absolut billigaste biljetterna, business award. Allt för att ha råd med frukost på plats 🍾🍾🍾 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 3 timmar sedan, skrev Boa52: Du verkar sitta i AP klass förstår inte era tankar, skriverier om vad som är apklas eller inte. Vill man pröjsa det dubbla för att flyga till Thai vaför det är 10-12 tim är det bara för att spela rik eller varför, Jag,Vi flyttar rumpan från Sverige til Thai på det billigaste sätt likadant hem. Det är vistelse i Thai som är viktigaste Spela rik???, jag behöver inte spela eftersom jag har råd att unna mig. Man väljer och betalar helt enkelt, skönt att unna sig en go resa Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 7 minuter sedan, skrev 65Selander: Spela rik???, jag behöver inte spela eftersom jag har råd att unna mig. Man väljer och betalar helt enkelt, skönt att unna sig en go resa Nu är du på rätt plats för Rum å cigarr 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 tänker på lösgodis @Boa52 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 1 timme sedan, skrev goli006: Nu är du på rätt plats för Rum å cigarr 😁 Har bara kommit till Lissabon ännu, transit här i 23h innan avfärd mot den gyllene drycken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 3 minuter sedan, skrev 65Selander: Har bara kommit till Lissabon ännu, transit här i 23h innan avfärd mot den gyllene drycken Skulle ju varit med 😭 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 3 timmar sedan, skrev wavis: Darlingen skulle absolut ut i skogen efter svamp, Totalt hopplöst att förklara att det är alldeles för tort ut e just nu . Sitter just nu med ett glas rött och väntar på en säkert sur darling för att jag ännu en gång har rätt .. I morgon blir det grisjakt med hund . Köp en påse på ICA å häll ut i skoga! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 40 minuter sedan, skrev 65Selander: Har bara kommit till Lissabon ännu, transit här i 23h innan avfärd mot den gyllene drycken Får nöja mig med en resa till Vemdalen imorgon 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 Om du går ner till byn, fråga om de känner Patrik Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 6 minuter sedan, skrev 65Selander: Om du går ner till byn, fråga om de känner Patrik Selander Kan bli ett besök på Huskey. Jag hade mormor å morfar hela deras liv i Vemdalen (Höglund) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
GreenValley Inlagd September 23, 2022 Dela Inlagd September 23, 2022 6 timmar sedan, skrev Boa52: Du verkar sitta i AP klass förstår inte era tankar, skriverier om vad som är apklas eller inte. Vill man pröjsa det dubbla för att flyga till Thai vaför det är 10-12 tim är det bara för att spela rik eller varför, Jag,Vi flyttar rumpan från Sverige til Thai på det billigaste sätt likadant hem. Det är vistelse i Thai som är viktigaste Köp en billig biljett och träffa ett billig fruntimmer direkt på flygplatsen utan att passera Gå! 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Åker båt ⛴ Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Testar benutrymmet på Finnair, klart godkänt 👍✈ //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Tar en kaffe i morgonsolen. Sverige är fantastiskt (ibland)🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Åker båt ⛴ tillbaka. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Åker färdtjänst tydligen....🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Gjort mitt, nu dags för en kaffe och lata sig så @Boa52 blir irriterad enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Åtorpsmarken live and direct! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Är på Solvalla! Var annars? Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Tog en promenad förbi ICA och Coop Coop ligger inne på Nian ett köpcentrum med allehanda butiker och en foodcourt Där blev jag lite full i skratt Där har ”Ortens” hamburgerhak etablerat sig https://www.babas.nu/ Konceptet fungerar 99% färgade ungdomar med killar i bakvända kepsar och tjejer i rastaflätor / Fördomsfulla Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Enl Boa så spelar jag rik, lite gramsen att att TAP bytte flygsort till sitt charterbolag, inga problem eftersom man saftar på. Benytrumme kan man man inte klaga på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 Förbereder, åsså kom frugan med lite renkött till ölen.. Snart så.. 😋 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 24, 2022 Dela Inlagd September 24, 2022 9 timmar sedan, skrev Enis: Gjort mitt, nu dags för en kaffe och lata sig så @Boa52 blir irriterad enis Har du tejpat ihop Saaben? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 Promenerar Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 25, 2022 Dela Inlagd September 25, 2022 15 timmar sedan, skrev 65Selander: Enl Boa så spelar jag rik, lite gramsen att att TAP bytte flygsort till sitt charterbolag, inga problem eftersom man saftar på. Benytrumme kan man man inte klaga på Du måste vara rik, pressveck på byxorna inte ofta man ser😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu