ellim63 Inlagd September 17, 2022 Dela Inlagd September 17, 2022 Skjuts in i ugnen.. 😋 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 12 timmar sedan, skrev ellim63: Skjuts in i ugnen.. 😋 Stopp där. Efter valet är det slut med skjutandet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 skulle nog inte lagt till en skratt smiley och rejsat förbi utan svängt ner till @rolba istället Damerna, hur lååååååång tid skall de ta enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 18 minuter sedan, skrev Enis: skulle nog inte lagt till en skratt smiley och rejsat förbi utan svängt ner till @rolba istället Damerna, hur lååååååång tid skall de ta enis Fan byter du avgassystem mitt ute i svampskogen. Ja det gäller väl att ha något vettigt att göra medans man väntar. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 45 minuter sedan, skrev Enis: skulle nog inte lagt till en skratt smiley och rejsat förbi utan svängt ner till @rolba istället Damerna, hur lååååååång tid skall de ta enis Körs det rally? Stig "Enis" Blomquist! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: skulle nog inte lagt till en skratt smiley och rejsat förbi utan svängt ner till @rolba istället Damerna, hur lååååååång tid skall de ta enis Det tar den tid dom anser det tar🤔😫😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 1 minut sedan, skrev Issanbonde: Det tar den tid dom anser det tar🤔😫😲 Och sitter man i bilen mens damerna jobbar kan det bli långträkigt, kan inte sova hur mycket som helst även om man är en latgubbe och duktig på att sova Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 44 minuter sedan, skrev Boa52: Och sitter man i bilen mens damerna jobbar kan det bli långträkigt, kan inte sova hur mycket som helst även om man är en latgubbe och duktig på att sova Har du hört talas om att man kan både jobba och slösurfa från en telefon, surfplatta eller dator när man sitter i bilen? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: skulle nog inte lagt till en skratt smiley och rejsat förbi utan svängt ner till @rolba istället Damerna, hur lååååååång tid skall de ta enis Ska jag sätta din Seat på laddning igen, för fjärde gången? 😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd September 18, 2022 Dela Inlagd September 18, 2022 43 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Har du hört talas om att man kan både jobba och slösurfa från en telefon, surfplatta eller dator när man sitter i bilen? Det har han säkert hört men han är för dum för att förstå det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 17 timmar sedan, skrev Enis: skulle nog inte lagt till en skratt smiley och rejsat förbi utan svängt ner till @rolba istället Damerna, hur lååååååång tid skall de ta enis Det där fixar du lätt med silvertejp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 (ändrad) Kollar på vad som händer på mitt hotell i Dominikanska och det är tur man inte är där just nu. (åker på fredag) Det passerar just nu en orkan med namnet Fiona och drar vidare från Dominikanska senare idag, Bilden är från idag och ett rum på hotellet, många skriver i gruppen att det största problemet är att rummen tar in vatten via dörrarna. Ändrades September 19, 2022 av 65Selander Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Stoppjobb i drömfabriken Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Jahapp, blir ett kardanbyte åxå. Mysigt när det är trångt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 20 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Har du hört talas om att man kan både jobba och slösurfa från en telefon, surfplatta eller dator när man sitter i bilen? Du jobbar väl inte så mycket som du slösurfar i flera forum, bättre om du hjälpte din fru men det är du för lat till, sitta i bilen, sova, slösurfa Huva för jobbar gör du inte Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 10 minuter sedan, skrev Boa52: Du jobbar väl inte så mycket som du slösurfar i flera forum, bättre om du hjälpte din fru men det är du för lat till, sitta i bilen, sova, slösurfa Huva för jobbar gör du inte Du vet inte skit vad gör för min fru så håll käften jävla korkskalle. Jag är pensionär så jag behöver inte jobba om jag inte vill. Men jag gör det ändå som f-skattare på mina villkor. Kan du berätta vilka fler forum jag är på? Då du tydligen vet mer än mig. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Hjälper min fru, då jag jobbar som hennes privatchaufför “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunarmys Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Sitter på Istanbul Airport och väntar på flyget till Delhi. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunarmys Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 Jag tror dom menar att dom är 17 år? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 1 timme sedan, skrev Lunarmys: Sitter på Istanbul Airport och väntar på flyget till Delhi. Eget öl med i planet? Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 16 minuter sedan, skrev Amigo: Eget öl med i planet? Fränt plan med stengolv och stenbord....... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lunarmys Inlagd September 19, 2022 Dela Inlagd September 19, 2022 17 minuter sedan, skrev Amigo: Eget öl med i planet? Ja Ja mensam, danska Carlsberg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 Nu e vi på hotell igen... Denna gång med stadsutsikt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 20, 2022 Dela Inlagd September 20, 2022 Var och pantade burkar efter Pias fest så man hade råd att inköpa lite rödlappade varor en Ica färkpizza uppiffad med rödlök, gorgonzola och carlic and pepper färskkorv åker nu in i ugnen på pizzasten enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu