Kötthandlarn Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 23 minuter sedan, skrev C-dude: Nu är du sådär snäll igen köttis,, Boa har redan tänkt klart, typ för 70 dunkar sedan. C;D Ja, jag är snäll och det har jag fanimig fått lida för i livet........ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Myspys! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Gör min plikt frugan fick jag ej med mig, men gubben före fick med sin enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 17 minuter sedan, skrev Nilsson68: Myspys! Fränt uterum du har. Tror jag kopierar konceptet men vill komplettera med Ett biljardbord.. Ngn av proffsen vet hur man får tag i bra grejjer? Kan vara begagnat men skräp får IG. Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 12 minuter sedan, skrev Oskarudon: Fränt uterum du har. Tror jag kopierar konceptet men vill komplettera med Ett biljardbord.. Ngn av proffsen vet hur man får tag i bra grejjer? Kan vara begagnat men skräp får IG. Får tacka svärsöner för fix o don. Blev riktigt bra Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 En folkis och jäger ska man väl klara av när man slutat med piller 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Du har aldrig funderat på att man bygger så där i en del stadsnära naturområden för att rörelsehindrade människor lättare skall få tillgänglighet till naturen?....... Den tanken har inte slagit dig eller!? Fyra plank inte skulle jag hjälpa nån med rullstol där, ser ju bättre ut utanför där skulle vem som helst kunna ta sej fram. Men sörläningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 27 minuter sedan, skrev Boa52: Fyra plank inte skulle jag hjälpa nån med rullstol där, ser ju bättre ut utanför där skulle vem som helst kunna ta sej fram. Men sörläningar Inte alla rörelsehindrade sitter i rullstol..... Det finns även flertalet vandringsleder i "sörlandet" som är anpassade för rullstolar, för vi bryr oss om våra medmänniskor..... Uppenbarligen till skillnad från dig och dina gelikar.....🖕 De flesta med rörelsehinder går med kryckor eller rullator och där räcker bredden med "fyra plank" gott och väl men du kanske inte tycker att de skall ha den friheten och möjligheten?! Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 30 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Inte alla rörelsehindrade sitter i rullstol..... Det finns även flertalet vandringsleder i "sörlandet" som är anpassade för rullstolar, för vi bryr oss om våra medmänniskor..... Uppenbarligen till skillnad från dig och dina gelikar.....🖕 De flesta med rörelsehinder går med kryckor eller rullator och där räcker bredden med "fyra plank" gott och väl men du kanske inte tycker att de skall ha den friheten och möjligheten?! Klart dom ska möjlighet att ta sej ut i skogen men den bilden såg det ut att vara lättare utan för bräderna. Men sörläningar är sörläningar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Det är ett jäkla slit, men ett kärt arbete! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Klart dom ska möjlighet att ta sej ut i skogen men den bilden såg det ut att vara lättare utan för bräderna. Men sörläningar är sörläningar Ibland är det mer klädsamt att pudla. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 en kvällstur med familjen C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 11, 2022 Dela Inlagd September 11, 2022 Tar en fika och äter en nybakad blåbärspaj gjord med blåbär vi plockade idag Passande med tanke på pajkastningen som pågår..... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolle68 Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 16 timmar sedan, skrev Boa52: Nog är det väl konstigt arr det måste byggas säna saker för att en sörläning kan gå i skogen, HUVA Boa52! Ta en sväng från i 20,Tavelsjö leden så får du se hur det se ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Väntar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Käkar frukost Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
MickeN Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Sitter vid bilprovningen i Barkarby innan det en korv med bröd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 12, 2022 Dela Inlagd September 12, 2022 Handpåläggning Stora Enzo, Skutskär Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Frukostmacka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Risifrutti Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Kliver av skiftet. Skål för två veckor i hängmattan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Dags att rulla igång produktionen igen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Några öl med Broskan idag i angeles city. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Dagens delskörd “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
samet Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 Lyssnar på norrlandsgurun å väljer rätt plats... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd September 14, 2022 Dela Inlagd September 14, 2022 32 minuter sedan, skrev samet: Lyssnar på norrlandsgurun å väljer rätt plats... Tufft jobb o vara brevbärare...... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu