rolba Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 On 2022-08-26 at 16:44, skrev Enis: Dags och diska med lite underhållning @Naam kaeng vad tror du om ps audio fr30 enis Det finns fortfarande hopp för dig, Enis. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 Kollar på ngn som troligtvis håller på o övar C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 Vattnat alla blomster och odlingar, åsså kommer frugan med Björnbär och blåbär från trädgården.. Underbart! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 Surfar på tuben, vem ser man där? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd September 1, 2022 Dela Inlagd September 1, 2022 11 timmar sedan, skrev Enis: https://perfect-sense.se/?fbclid=IwAR02q5_1m7UrEcpJX4yu-wj4yhLvuqoFAI3A8gcYjt60neIPYs63xWwpU4s @Naam kaeng nu kan du åka och lyssna. Enis Försent Dessa är redan körda till återvinningen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Åker förbi ett av Sveriges äldsta oljeraffenaderi lite zuddig bild. Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Promenad på beach road. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Tittar på dagen inköp, snart är det jul 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 (ändrad) Är på Arlanda och väntar. Qatar rullar ut med många glada thairesenärer säkert. //Broskan Ändrades September 2, 2022 av Broskan Stavfel "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 4 minuter sedan, skrev Broskan: Är på Arlanda och väntar. Qatar rullar ut men många glada thairesenärer säkert. //Broskan På G till flapp? Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Lagar punka. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Flygspanar lite när jag ändå står ute i trädgården. Lite svårt att bara gå på ljudet. Verkar inte vara väder för kondensslingor idag eller så är det nå miljövänliga Gretaflyg så här i valtider. Mot Östersund Mot Nanjing med en liten strimma efter I alla fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 On 2022-09-01 at 19:00, skrev C-dude: Kollar på ngn som troligtvis håller på o övar C;D Ja han har svårt att komma upp igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Plane spottar lite när man ändå sitter i baren. // Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Trappor och trångt 😡 Tröst öl i HEL. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd September 2, 2022 Dela Inlagd September 2, 2022 Precis hemkommen från en Makrillmetetur utanför Ven .. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
C-dude Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Ligger o tittar upp i taket. Detta har jag gjort hela natten typ. Började hosta i går o nu har man en manlig feber. C;D Life's a piece of shit, When you look at it. Life's a laugh and death's a joke, it's true. You'll see it's all a show. Keep 'em laughing as you go,.Just remember that the last laugh is on you Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 slit och släp enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 1 minut sedan, skrev Enis: slit och släp enis Tar du in tvätten genom brevlådan? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tapani Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Fick hem två damaskus ämnen idag som ska bli två knivar är sugen på att göra kniv igen det är ett tag sen jag gjorde en. Knivbladens kärna är av kolstål med damask på yttersidorna "laminerade" blad. Jag har gjort den här modellen förut och jag gillar den till en mindre kniv som dom här blir ca 160 mm långa. Grov kapar dom med vinkelslip viktigt att kyla bladet så härdningen inte går ur den. Färdiga för att slipa eggen. Jag får slipa upp hålen för nitarna bladen är för hårda så borren biter inte. Jag använder lite olika slipstift märker att det är dags att investera i nya slipstift. Gjorde bara ett hål tar dom andra när jag har nya stift. Slipning av eggen till bladet går bra med giggen jag gjorde. Ena bladet slipat jag gjorde en modell i trä där jag testade att eggvinkeln vart lyckad. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Har hamnat på någon obskyr thaikonsert i Solna, typ... There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 5 minuter sedan, skrev Stefan: Har hamnat på någon obskyr thaikonsert i Solna, typ... Skyll dig själv om du åker ut i de "tassemarkerna" utan adekvat livvaktsbeskydd..... ❤️ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Skyll dig själv om du åker ut i de "tassemarkerna" utan adekvat livvaktsbeskydd..... ❤️ Är lite rädd faktiskt och dålig ölsmak har de också, endast denna finns att få! There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Softar på balkongen i underbart sensommarväder.......😍 Samt lyssnar på en av de bästa skivorna på länge....👍 Lite MPR-koppling till denna då tre av medlemmarna var medlemmar i "Deepest Purple" då det begav sig..... Mästerlig skiva......🙏🙏🙏🙏🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd September 3, 2022 Dela Inlagd September 3, 2022 Ute på landet och hälsar på favoridottern och barnbarnen Batman och Robin! 💕 Tjejerna njuter ett glas prosecco eller 2 och till mig en god öl.. Underbart 🙏🇸🇪❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu