Enis Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 1 timme sedan, skrev rolba: Flygspanar fick du inte de fyra jas som flög i formation över Gävle idag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 Varmt som 17 i kvällssolen tur är det finns en fläkt att tillgå.. 😄 Åsså några från naturen hemmavid! 💕 🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 Tervetulla till Helsingfors flygplats. Finare lugnare än Arlanda. Bara att det inte finns något fönster ut mot flygplatsen men vem behöver det? Arlanda en fin sen Augustidag. Flyget tog bara en timme bra flight med en liten flarra vit. T.om jag fick plats med mina ben men det var ju inte långt. Nu framme i Helsingfors. Schysst bar faktiskt och lite småplock bara att förse sig och hålla huden sträckt. Ingen flightspaning men sånt behövs inte just nu. Provade en Finnair signatur som var mousserande och något blåbärschafs. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: fick du inte de fyra jas som flög i formation över Gävle idag enis Hörde nåt oväsen men såg inget på radarn så jag gick inte ut. Var är dina bilder då?😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Slit å släp igen🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Morgonpromenad längs Svartån. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Ensamfika i hemmakontoret Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Nyss monterat den översta skärmen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Hehe. Spelar svensk musik för thaiare. De gillar det😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Äntligen! Passar på att Rösta innan vi åker. Sådana viktiga åtaganden vill man inte missa.😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Changar på 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Ösregn i pattis. Men lider inte med Chang i handen. 😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Liten video om det funkar?kan bli en lång kväll här 😀 MOV_0452.mp4 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Dags och diska med lite underhållning @Naam kaeng vad tror du om ps audio fr30 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 32 minuter sedan, skrev Enis: Dags och diska med lite underhållning @Naam kaeng vad tror du om ps audio fr30 enis Diska? Trodde du var gift! 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 12 minuter sedan, skrev Fredman: Diska? Trodde du var gift! 😎 tja ... hon ligger i soffan.... sippar på en bailys och tittar på thainetflix på tv, thaiyoutube på datorn samt läser om prutten på telefonen... så hon har stressigt värre Då gäller det att ställa upp. Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 (ändrad) Sushar på soi 13/1 igen. Maskinskuret eller inte, det är för jävla bra. Ta er hit🙃 Ändrades Augusti 26, 2022 av frogfish Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 On 2020-07-01 at 15:18, skrev Enis: Jag covid hälsade på Micke Sundlöv idag som tittade på vår lägenhet tillsammans med någon ny hockeyspelare enis Ska ni flytta igen? 55 minuter sedan, skrev Enis: Dags och diska med lite underhållning @Naam kaeng vad tror du om ps audio fr30 enis Till någon kvart med diskmaskin förståss. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 31 minuter sedan, skrev frogfish: Sushar på soi 13/1 igen. Maskinskuret eller inte, det är för jävla bra. Ta er hit🙃 Och här är den ansvarige. Trevlig som f*n😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Beowulf….. och lite annat på vikingamuseum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Svettigt som fan på jobbet denna vecka, så jag planerar för ett skumbad för att tvaga kroppen ren i grunden.😘 Jag är ju ingen jäkla kärring som måste ha lavendelolja och annan liknande skit i badet... Riktiga män använder det som riktiga män bör göra, d.v.s. rejäla grejer...🤣🤣🤣🤣🤣 Samt.... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Chrille Columbus Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 Ute å åker buss härligt gäng x län undrar vad hamsterklubben har för sig Satanister är ganska snälla bara man låter bli att jävlas med dem. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Svettigt som fan på jobbet denna vecka, så jag planerar för ett skumbad för att tvaga kroppen ren i grunden.😘 Jag är ju ingen jäkla kärring som måste ha lavendelolja och annan liknande skit i badet... Riktiga män använder det som riktiga män bör göra, d.v.s. rejäla grejer...🤣🤣🤣🤣🤣 Samt.... 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 😇 Jäpps, du har fått värmeslag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: Dags och diska med lite underhållning @Naam kaeng vad tror du om ps audio fr30 enis Något som ligger och skräpar på vinden? Då kan jag hjälpa dig att ”slänga”…. 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 26, 2022 Dela Inlagd Augusti 26, 2022 26 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Något som ligger och skräpar på vinden? Då kan jag hjälpa dig att ”slänga”…. 😀 Det kan dock vara knepigt att föra dessa på återvinningen om man inte har en släpvagn. Hyra av släpvagn får nog isbiten stå för i så fall. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu