pust Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 4 ölen 🍺 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 25 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Nu ska det bli kalops på kalvfransyska Du fick en karma för goda saker ska göras på bra grund. Men en sån köttbit skulle kunna ha så mkt bättre framtidsutsikter😜 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 36 minuter sedan, skrev pust: 4 ölen 🍺 pust Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 33 minuter sedan, skrev frogfish: Du fick en karma för goda saker ska göras på bra grund. Men en sån köttbit skulle kunna ha så mkt bättre framtidsutsikter😜 Har mycket kalvkött och kalops är ju bara såååå gott 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 Har fått ordning på mina materialställ i hobbyverkstan. 3 bitar avloppsrör så blev det så här bra. Nu har jag Mahogny-Teak och furu separerat. I helgen limmade jag klart mina slipklossar med sandpapper på sidorna i olika grovlek. Här syns också mitt städ jag gjorde av lite metallskrot. Här är början till det som ska bli en styrhytt av gammal modell. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 Har träffat en gammal kompis. En skitarg hund på soien, som blir som ett lamm när jag kommer. Alltid lika kul att se thaiarnas min när de väntat sig att jag ska bli biten😁 Det hela kan bero på att jag brukar dela en fuet (salamikorv) med honom, men troligtvis är det min charm och goda karma som ger resultat😉 Min kompis: Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 22, 2022 Dela Inlagd Augusti 22, 2022 Flygspanar från hängmattan Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 De små vill bada, så åkte till Jomtien. Men var är vattnet? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 Eftermiddagen 🍺 öl 🍻 Precis nyss, skrev pust: Eftermiddagen 🍺 öl 🍻 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 21 minuter sedan, skrev pust: Eftermiddagen 🍺 öl 🍻 Så dom öppnade till slut, är väl Nicom Court?.... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 3 timmar sedan, skrev frogfish: De små vill bada, så åkte till Jomtien. Men var är vattnet? Måste göra ett tillägg. Vattnet var så jävla äckligt, så ingen av de små fick gå i. Fullt med skräp, inklusive glas. Sen luktade det olja överallt. Fy fan, säger jag. Och frun säger att det är likadant i Pattis. Det har ju aldrig varit ett badparadis här, men detta gick över gränsen. Tog inte ens några foton. Blev en timme eller 2 med bira, för det såg rätt najs ut på avstånd. Vi fick muta kidsen med att det blir Sattahip imorgon. Hoppas militärerna sköter sig bättre... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 Tar en GT och ser ut över "min" soi. Livet är ändå lite sabai🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 Just nu plockas det blåbär och igår var det kantareller. Gäller att passa på för nästa vecka blir det inget plock🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 Släpper av kärringen alldeles ensam i stora skogen. Förmodligen har hon telefonen med sig om någon björn dyker upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 2 minuter sedan, skrev rolba: Släpper av kärringen alldeles ensam i stora skogen. Förmodligen har hon telefonen med sig om någon björn dyker upp. Och frugan är ute i ett vargrevir 🐺 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 6 timmar sedan, skrev Naam jai: Så dom öppnade till slut, är väl Nicom Court?.... Ja Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Issanbonde Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 Var i Årjäng i måndags med hon som lever/bor här. Där plockade vi upp 2 systrar sen ut i skogen.. Kaffe god macka läsa mpr samt lite annat skit. Efter 2 tim ringer hon och ber mig tuta!!! Men hon hemma nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 Stannat i Smedjebacken vid hamnen. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 24, 2022 Dela Inlagd Augusti 24, 2022 (ändrad) Frugan fick dessa bilder från mamma Dom i Khon Kaen. Ändrades Augusti 24, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 Sitter och väntar på att flyga. Halvtrist Lounge på Arlanda. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 8 minuter sedan, skrev Rillex: Sitter och väntar på att flyga. Halvtrist Lounge på Arlanda. Lycka till och ha det så skönt på din resa! 🙏 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 54 minuter sedan, skrev Rillex: Sitter och väntar på att flyga. Halvtrist Lounge på Arlanda. Den är klappkass. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 13 minuter sedan, skrev 65Selander: Den är klappkass. Hoppas Helsingfors är lite bättre? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 Flygspanar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 25, 2022 Dela Inlagd Augusti 25, 2022 Får hoppas de öppnar någon mer i F piren när de byggt färdigt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu