måne Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Packar Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 2010 061.jpgPackar Packad och klar än?? Just det, bildtråd var det Lånad från Internet. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Robbanthai Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 2010 061.jpgPackar Redan! Det är ju inte förrens på fredag vi ÅKER. It does not matter how slowly you go as long as you do not stop. Choose a job you love, and you will never have to work a day in your life. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Redan! Det är ju inte förrens på fredag vi ÅKER. Mycket att packa Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Vad, och var brinner det? Söder om Pattaya thai. DSCN2660.JPG DSCN2664.JPG Edit, ser ut att ha blivit släckt nu. Tror det var nånstans på Thepprasit. Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Kollektivtrafik - check Förlänger inläggen. Här serveras allt möjligt. Kollektivtrafiken rules! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Förlänger inläggen. Här serveras allt möjligt. Kollektivtrafiken rules! Skarvar på. Jag kan bara tala om att jag känner mig väldigt lurad. Sedan har jag även förstått att snålheten bedrar visheten. Fyfan! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 E det en Hublot som ligger och skräpar där...? Made in Thailand Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Ska gå och simma 200 meter från uppgången När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Sitter i taxin på väg till Suvvan I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seaserpent Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Sitter å vantrivs i loungen igen. I must offer apologies to the Panda Channel. The more I think about it, well it truly was the most intellectually stimulating channel in Thailand. www.seaserpent.se Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 image.jpg Sitter å vantrivs i loungen igen. tråkigare plats får man leta efter fast massagen är bra :) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bibben Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 (ändrad) Sitter (!!) och gör en lista på "pros & cons" med att börja med Jumping Fitness. Enda Pros är utsikten och musiken än så länge... Ändrades Juni 10, 2014 av Bibben manstekerliksom.com "patraska = häll en skumpa över en småsparare!", "is kyler is", "i förorten bra, men hemma bäst" Mr T: What's the quickest way to get stuff down from the top shelf? Gravity! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Är det mig du kallar hönshjärna? Ha Ha nu det är det inte När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Skarvar på. Jag kan bara tala om att jag känner mig väldigt lurad. Sedan har jag även förstått att snålheten bedrar visheten. Fyfan! Fan de är ju Lamilår ( ben) När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 chattat med gumman et par timmar och klockan är 24.15 tar nog en lutare nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Ha Ha nu det är det inte Vilka var det? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 chattat med gumman et par timmar och klockan är 24.15 tar nog en lutare nu Vilken av dem "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 Konstaterar att målarkludden har jobb resten av dagen //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Micke031 Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 chattat med gumman et par timmar och klockan är 24.15 tar nog en lutare nu Är det afrikansk tid då ? 00.15 är klockan här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 Nyss klivit upp ur badtunnan, enligt tempmätaren ca. 30 grader i vattnet. Lika tomt som vanligt. Och tempen på balkongen ca. 33 grader och en lagom vind som gör att det inte känns allt för varmt. Dagens ord: Behagligt. "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 Husvagn är nog inget för enis men däremot en sådan här skulle jag kunna tänka mig husbil.jpg /Enis Fick den här länken på en rätt häftig RV: https://autos.yahoo.com/news/zetros--2733-mercedes-6%C3%976-provides-luxury-in-any-environment-%E2%80%A6-even-a-zombie-apocalypse-233105689.html Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 Vilka var det? Gambia åker ner den 5 dec med hennes bror (flytthjälpen) Har inte bestämt ännu hur länge jag stannar 1 månad möjligen men kan bli längre brodern har ett hus 500 meter från beachen möjligen blir det en Thairesa också en annan darling Ja det är möcke nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 (ändrad) Vilken av dem Ami den här står först i kön samma längd också men hon gillar hög klackade dojor ha ha .Synd att platå dojorna slutat säljas Ändrades Juni 11, 2014 av clion När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Baa Inlagd Juni 11, 2014 Dela Inlagd Juni 11, 2014 chattat med gumman et par timmar och klockan är 24.15 tar nog en lutare nu Man kan undra varfor en av "darlingarna" tog sitt foto pa sketahuset? Nyduschad kanske, va vet jag, bara lite kul miljo! Vinter och snö gör sig bäst på vykort. Nackdelen med alkohol är att det får människan att förväxla ord med tankar! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu