Kötthandlarn Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Planerar att köra en liten köttbit i grillpannan.... Men jag vet inte för köttbiten pratar bara Japanska.......🤣🤣🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 22 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Planerar att köra en liten köttbit i grillpannan.... Men jag vet inte för köttbiten pratar bara Japanska.......🤣🤣🤣 Varför öppnar du inte när jag bankar på dörren.. 😠😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Amigo Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Tittar på SVT2 och hoppas på svenskt guld i EM diskus. Livet är fullt av val, jag valde Ford Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 Efter sommar ensam på jobbet har man nu just gått på semester. 4 veckors ledighet. Varav 3 veckor med en biljett bokad i våras till ett annat land i en annan världsdel. Kan ju bli så. Sitter och fnular lite vad jag ska göra. En trip till Laos eller bara springa och skräpa runt i Pattis, det blir lite slitsamt. Några dagar i Bangkok kanske? Men jag vill se risfält som är så där gröna det skulle jag gilla. De lutar åt Laos iallafall. Eller varför inte en tur till Kambodja det är ju vackert också har ju det jag gillar natur och bebyggelsen. Vilka lyxproblem. Sitter nu på en ljummen balkong hemma och bara har det rätt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 16 minuter sedan, skrev ellim63: Varför öppnar du inte när jag bankar på dörren.. 😠😉 Jaha, var det du som hängde på låset?......🙏 Hade fullt upp med en "handtralla" över hur gött det vart efter jag käkat klart......🤪 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 19, 2022 Dela Inlagd Augusti 19, 2022 1 minut sedan, skrev Kötthandlarn: Jaha, var det du som hängde på låset?......🙏 Hade fullt upp med en "handtralla" över hur gött det vart efter jag käkat klart......🤪 🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nineteen68 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Kollar på jvm.. BE CAREFUL!! The toe you step on today may be connected to the ass you have to kiss tomorrow! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Sliter för att generera lite mer skatteintäkter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Nu frulle efter jag släppt av frun på ett regnigt torg “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 14 timmar sedan, skrev Amigo: Tittar på SVT2 och hoppas på svenskt guld i EM diskus. Har gått bra för lilla Finland i EM! JVM åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Kämpar på. Degen ska in. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pust Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Det vanliga, tar en öl och tittar på flickor 🍺👌 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 18 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Planerar att köra en liten köttbit i grillpannan.... Men jag vet inte för köttbiten pratar bara Japanska.......🤣🤣🤣 den vill nog knappt doppa fötterna enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Lite V8 ute på Siggesta. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Får finbesök så det gäller att vara på tå.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Campar i Sala imorgon blir det besök på Sala silvergruva. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Stressigt enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lucky Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Jag är där jag trivs allra bäst. På travbanan. Fd Abercrombie på MPR. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Förbereder middag för mig och PD... Skall bli hickorysaltad Iberico secreto med lite potätegratäng....😀 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Tar en bira i ösregn i Buriram. Thaiarna håller på att frysa ihjäl, det är ju bara 25,5 grader😁 Ibland är det kul att vara svenne🦖 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Nu jävlar bränner vi på.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 2 timmar sedan, skrev Enis: Stressigt enis Vadå stressigt Maskinen gör jobbet Ok Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 1 timme sedan, skrev Boa52: Vadå stressigt Maskinen gör jobbet Ok Fy fan så otrevlig du är! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 Lite dator, en sipp rosé och EM i friidrott på teven.. Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 20, 2022 Dela Inlagd Augusti 20, 2022 18 minuter sedan, skrev ellim63: Lite dator, en sipp rosé och EM i friidrott på teven.. Underbart! kollar boxning ja enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu