Nerike Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 (ändrad) On 2022-08-13 at 16:05, skrev Boa52: Men vad har du under läppen Huva halva musen sitter var Det kommer så många personangrepp om folks utseende från dig hela tiden, mår du inte bra eller har du bara så dåligt självförtroende/självkänsla/självinsikt så sök hjälp. Vi som bor i områden med lite mer än ett hus och inte bara en granne10 mil bort, vi kan tänka utanför boxen och behöver inte ha samma skägg/mustasch som alla andra. Sedan är det många damer/tjejer som tycker om den då den funkar bra när man utför en viss akt, men det ska jag inte gå in på nu, då jag inte har tid att förklara för dig, men nån som hart tid en vecka eller 2 kan förklara för honom. Ändrades Augusti 15, 2022 av Nerike Open same same closed, but different Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 (ändrad) Check av benutrymme med tveksamt godkänt 3F SAS Plus A320. Såg att det smög in ett TG nummer vid gaten så lite thai koppling 👍 //Broskan Ändrades Augusti 15, 2022 av Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Blåbärssylt “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Provkör en V18. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seksi Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Tar en stänkare. Gissa plats och dryck... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seksi Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Nästa stopp. Samma dryck, mindre i glaset. Lite billigare. 150 Baht på lappen jag fick av flickan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 41 minuter sedan, skrev Seksi: Tar en stänkare. Gissa plats och dryck... Apple Iconsiam vid Chao Phraya i Bangkok. Coca‑Cola Companys ÄppleMer. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seksi Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 7 minuter sedan, skrev Alarik: Apple Iconsiam vid Chao Phraya i Bangkok. Coca‑Cola Companys ÄppleMer. Rätt stad. Ledtråd 1: The Serpent spelades in i kåken. Ledtråd 2: thaiarnas favvis av importerad whiskey. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Dags för en ny flygtur med SAS från CPH-BGO. Nu fick jag Andrejs favorit rad 😁 Aningen svårt att sträcka ut benen så tur det bara är en timme. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 24 minuter sedan, skrev Seksi: Rätt stad. Ledtråd 1: The Serpent spelades in i kåken. Ledtråd 2: thaiarnas favvis av importerad whiskey. Aj fan. Är det Red Label du har i glaset. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seksi Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Flickan i förra baren, hon med whiskeyn, ville ha sällskap. Tackade vänligt, med ett mai krap. Nästa stopp har bra tysk bira... Attans så det regnar och åskar i Banken ikväll. Var är jag? 😉 hjälp mig att hitta rätt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seksi Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 (ändrad) 26 minuter sedan, skrev Alarik: Aj fan. Är det Red Label du har i glaset. Japp, den röda med is. No mixer? frågade servitrisen förvånat. Ändrades Augusti 15, 2022 av Seksi Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 5 timmar sedan, skrev Nerike: Det kommer så många personangrepp om folks utseende från dig hela tiden, mår du inte bra eller har du bara så dåligt självförtroende/självkänsla/självinsikt så sök hjälp. Vi som bor i områden med lite mer än ett hus och inte bara en granne10 mil bort, vi kan tänka utanför boxen och behöver inte ha samma skägg/mustasch som alla andra. Sedan är det många damer/tjejer som tycker om den då den funkar bra när man utför en viss akt, men det ska jag inte gå in på nu, då jag inte har tid att förklara för dig, men nån som hart tid en vecka eller 2 kan förklara för honom. Många av er gubbar klarar inte av ett skämt eller ironi ni hugger direkt, Måste vara jobbigt att inte tåla nåt utan taggarna utåt direkt; men det är upp till dej, jobba på Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 5 minuter sedan, skrev Seksi: Japp, den röda med is. No mixer? frågade servitrisen förvånat. Nu är det så att is dämpar doft- och smakämnena - alltså kommer whiskyn att smaka mindre. Is i Red Label? So what. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThailandNovise Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 (ändrad) 36 minuter sedan, skrev Seksi: Flickan i förra baren, hon med whiskeyn, ville ha sällskap. Tackade vänligt, med ett mai krap. Nästa stopp har bra tysk bira... Attans så det regnar och åskar i Banken ikväll. Var är jag? 😉 hjälp mig att hitta rätt... Nana Ja det regnar och åskar som bara den. Ändrades Augusti 15, 2022 av ThailandNovise Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
M33 Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 3 timmar sedan, skrev Seksi: Nästa stopp. Samma dryck, mindre i glaset. Lite billigare. 150 Baht på lappen jag fick av flickan. Soi11, de temporära barerna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 On 2022-08-13 at 12:46, skrev rolba: Skippar svampskogen för en fantastisk dag på Tierp Arena Hördes ända bort till Strömsberg 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Seksi Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Första stoppet var Margarita Storm i Miami hotel, andra i en av de temporära och tredje i Old German. Nu i en klubb efter elvan. Snart midnatt, det rör på sig. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 On 2022-08-13 at 16:05, skrev Boa52: Men vad har du under läppen Huva halva musen sitter var Det är väl så lappgubbarna i dina trakter ser ut? Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 Pysslar i köket, ska bli kålpudding a' la Väpnaren “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 On 2022-08-15 at 10:57, skrev Broskan: Check av benutrymme med tveksamt godkänt 3F SAS Plus A320. Såg att det smög in ett TG nummer vid gaten så lite thai koppling 👍 //Broskan SAS "sänar" pengar igen! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 Nu jävlar höll jag på att gå fel. Bäst att vända illa kvickt. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 18 timmar sedan, skrev UglyFarang: Det är väl så lappgubbarna i dina trakter ser ut? Skulle jag fråga då om all såg ut så , bor ca 50 mil från Lappaland Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 Kollar utsikten. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Augusti 16, 2022 Dela Inlagd Augusti 16, 2022 Försökte ta en selfie men missade grovt. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu