Peolito Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Kollar när gumman plockar björnbär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Precis nyss, skrev Peolito: Kollar när gumman plockar björnbär. Lite som frugan som brukar plocka "sallad" på vägen hem från jobbet. “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 49 minuter sedan, skrev Enis: nu blir det stressigt enis united kan ju lägga ner som klubb enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Kökstjänst.. Skjuts in i ugnen!💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Småglininen vill ha mat. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rillex Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Kollar när gumman plockar björnbär. Vid en motorväg är du inte klok 🤣🤣🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 Hemma igen slösurfar på taket får nog be Gavlegårdarna komma hit och måla lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 13, 2022 Dela Inlagd Augusti 13, 2022 24 minuter sedan, skrev Enis: Hemma igen slösurfar på taket får nog be Gavlegårdarna komma hit och måla lite enis Nu fick Boa en till idolbild att sätta på väggen i vedboden 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Jodå, idag blev det en skogspromenad igen i trakterna av Tierp. Här finns det det både motorväg och dragracingbana så bären är extra goda 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Aktiviteter i byn idag med barnlopp för olika åldrar. Lotterier. Ponnyridning etc anordnat av fotbollsföreningen Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Bättrar på min grisröda bränna :-)) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Fikar lite enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Blev en fika här med, men på en lägre nivå “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oregistrerad Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Kikar på nytt boende….. Dock lite litet för mig…. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 22 minuter sedan, skrev Naam kaeng: Kikar på nytt boende….. Dock lite litet för mig…. Ett kloster för skor 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
UglyFarang Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 On 2022-08-03 at 15:43, skrev Boa52: Ni är ju äldre män men kan inte låta bli att lägga ut mat ,mat det finns en mattråd håll till där Har ni inget annat intresse än mat tycker jag synd om er, Använd mattråden så behöver inte vi läsa om hur ni fotar och lagar mat inte svårt Jämfört med dej så är nog de som visar upp sin matlagning unga grabbar! Känner du dej gammal? Bry dej inte om det, du kanske är äldre än du någonsin varit förut, men du är också yngre än vad du någonsin kommer att bli......... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 Nu börjar det ordna till sig.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 14, 2022 Dela Inlagd Augusti 14, 2022 6 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Kikar på nytt boende….. Dock lite litet för mig…. Dåligt med Wifi uttag! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
norris55 Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 6 timmar sedan, skrev audirs2: Dåligt med Wifi uttag! Hur ser ett wifi uttag ut?🤔 Gå in i väggen, är en svaghet. Gå genom väggen, tyder på styrka... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Snart frukost dags på hotellet, jag har skakat liv i grabbarna, damen och rastat hunden. Blev en natt i Örebro på väg mot Lisebergsbesök för grabbarna. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 Sitter på Arlanda och väntar på SAS SK1421 som ska flyga mig till CPH. Bara för att stötta SAS lite extra flyger jag via CPH till BGO idag ✈ //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 2 timmar sedan, skrev norris55: Hur ser ett wifi uttag ut?🤔 Smart WiFi vägguttag, vattentätt för utomhusbruk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 58 minuter sedan, skrev Alarik: Smart WiFi vägguttag, vattentätt för utomhusbruk Bra humor där! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Broskan Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 SAS loungen för lite frulle tydligen sponsad av moderatorn här på MPR. Hade gärna tagit kärran nedan men det får bli en annan gång. //Broskan "Om jag fått frågan om var de lyckligaste människorna finns skulle jag ha svarat: I Filippinerna, där varje människa har en ståuppkomikers talang." Staffan Heimerson - http://www.aftonbladet.se/nyheter/kolumnister/staffanheimerson/article14502442.ab Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Augusti 15, 2022 Dela Inlagd Augusti 15, 2022 25 minuter sedan, skrev Broskan: SAS loungen för lite frulle tydligen sponsad av moderatorn här på MPR. Hade gärna tagit kärran nedan men det får bli en annan gång. //Broskan Snålt av @Nicholas Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu