GreenValley Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 En HP köper man inte, den får man gratis med stigande ålder! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 (ändrad) Det är väl bara du och din karmagivare som kan ta åt sig av ett skämt som detta Det är fan synd om er... Den enda som det är synd om är du som inte inser att dina upprepade "skämt" är trista och visar på bristande fantasi. Skulle aldrig falla mig in att göra mig lustig på att någon köpt en dator med Windows 8 och inte klarar av det. Du måste verkligen ha tråkigt när du tvunget måste mucka tjafs. Ändrades Juni 9, 2014 av Lappen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Du vill verkligen starta onödigt tjafs med dina barnsliga kommentarer? Lugn nu vännen trevligt att du är tillbaka .Bry dig inte om höns hjärnorna -Om jag hade tagit de på allvar de på allvar så hade jag exploderat.Du vet att du har många vänner på forumet så ta bart bara lugnt .Ja har också råkat ut för höns hjärnorna och tyvärr har flera fina snubbar slutat å skriva de är saknade När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Du vill verkligen starta onödigt tjafs med dina barnsliga kommentarer? Lugn nu När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Den enda som det är synd om är du som inte inser att dina upprepade "skämt" är trista och visar på bristande fantasi. Skulle aldrig falla mig in att göra mig lustig på att någon köpt en dator med Windows 8 och inte klarar av det. Du måste verkligen ha tråkigt när du tvunget måste mucka tjafs. Äntligen, nu blir det slut flamsat på forat när Ni är tebax och styr upp det hela! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad clion Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Letar efter inlägg från Mraketen Men det är väl service som vanligt .Snart är han nog här och börjar spamma hopas jag När jag väl hade lyckats kravla mig upp från golvet, efter att jag trillade av stolen när jag läste i mattråden. Ja, då går man in här och läser... Nu ligger jag på golvet och skriver eftersom du lyckades chockera mig ytterligare en gång. Men den här gången fick jag datorn med mig i fallet. anrejsdenruskige Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Vilken tur att ignore funktionen fungerar. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
glimten66 Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Hemkommen från jobbet o avnjuter en. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ban99arne Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Vilken tur att ignore funktionen fungerar. Mja, den verkar ju fungera sisådääär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Detta har jag precis gjort.köpt husvagn Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Detta har jag precis gjort.köpt husvagn Husvagn är nog inget för enis men däremot en sådan här skulle jag kunna tänka mig /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Husvagn är nog inget för enis men däremot en sådan här skulle jag kunna tänka mig husbil.jpg /Enis Trodde inte heller det skulle vara något för mig men efter att ha provat så måste jag ändra mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
THAISWEDE Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Hemkommen från jobbet o avnjuter en. E det en Hublot som ligger och skräpar där...? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 E det en Hublot som ligger och skräpar där...? Tänker du på den til höger Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Lugn nu vännen trevligt att du är tillbaka .Bry dig inte om höns hjärnorna -Om jag hade tagit de på allvar de på allvar så hade jag exploderat.Du vet att du har många vänner på forumet så ta bart bara lugnt .Ja har också råkat ut för höns hjärnorna och tyvärr har flera fina snubbar slutat å skriva de är saknade Är det mig du kallar hönshjärna? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Funderar om jag ska åka kollektivt idag. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
BBJ Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Husvagn är nog inget för enis men däremot en sådan här skulle jag kunna tänka mig husbil.jpg /Enis Den husbilen hade den perfekta lösningen på husbilars största problem. Att man måste flytta på hela "huset" när man hittat en bra plats att stå på campingen, bara för att man måste åka och handla mjölk. Mvh BBJ Nytt år - nya möjligheter! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Nu vet jag inte vad trotsålder och hota har för relation men det vet säkert bara du. Jag förnekar inte att jag har skrivit saker förut på MPR som jag inte är stolt över men det är gamla synder. Naturligtvis så är det något jag alltid kommer få höra från gelikar som du men det visar bara mer vad för sorts person du är. Jag tror på förändring men det är tydligt att du inte gör det eftersom du kör samma stil om och om igen. Roliga att du säger att jag låter som en grammofonskiva när dina inlägg följer samma mönster. Precis som dina prinsessan på ärten inlägg då Och till diverse gnällspikar så är det ju en bildtråd så då får ni allt lägga in en bild tillsammans med ert gnäll också.. Nu hoppar jag i poolen så kan lappstackarn gråta ut för sig själv.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Precis som dina prinsessan på ärten inlägg då Och till diverse gnällspikar så är det ju en bildtråd så då får ni allt lägga in en bild tillsammans med ert gnäll också.. Nu hoppar jag i poolen så kan lappstackarn gråta ut för sig själv.. Trevlig in i det sista! Vissa kan inte förändras märker jag. För att blidka dom som klagar på att det spammas ( som om inte det praktiseras i varje tråd nästan utan att det påpekas) Så leker jag med min dotter samtidigt som jag ser ut en passande Tv till husvagnen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Här var det full rulle på morgonkvisten en tokig Lapp & en tokig Bajare!!!Hi Hi Go on??? Själv har jag tvättat sitter nu i godan ro & dricker morgonkaffe i solskenet Trevlig Dag på Er! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Trevlig in i det sista! Vissa kan inte förändras märker jag. För att blidka dom som klagar på att det spammas ( som om inte det praktiseras i varje tråd nästan utan att det påpekas) Så leker jag med min dotter samtidigt som jag ser ut en passande Tv till husvagnen Söt dotter du har Ska ha sista ordet som vanligt, vissa kan inte förändras märker jag. Är du fjortis som använder smilisar? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest wUThai Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Haha.. Lapplunden är tillbaks i gammal go form. Bra underhållning under min frukost. Visst ja, detta är en bilstråd. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
måne Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Vilken tur att ignore funktionen fungerar. Problem solved Måne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Husvagn är nog inget för enis men däremot en sådan här skulle jag kunna tänka mig husbil.jpg /Enis Rätt lika min, men jag lastar in shoppingbilen bakifrån Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
andrejsdenruskige Inlagd Juni 10, 2014 Dela Inlagd Juni 10, 2014 Funderar om jag ska åka kollektivt idag. Kollektivtrafik - check Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu