Tallviking Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 2 minuter sedan, skrev Alarik: En gång i tiden var det tvärtom. När då ? Senaste 10 åren har dk haft värde 1.1 mot 1 som sämst Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 9 minuter sedan, skrev Alarik: En gång i tiden var det tvärtom. 1500 talet? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 45 minuter sedan, skrev Enis: enis Fan! Glömde helt bort när jag satt här. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
gorjos Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 (ändrad) 37 minuter sedan, skrev Tallviking: När då ? Senaste 10 åren har dk haft värde 1.1 mot 1 som sämst På 70-talet var 0,7 Sek lika med1 Dkk, var i början på 90-talet dansken gick om Ändrades Juli 30, 2022 av gorjos Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Uppgraderat från lower decks till Flight bridge enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 (ändrad) Ska snart köra frugan och några vänner till Solna https://www.facebook.com/RoyalThaiEmbassyStockholm/ Ändrades Juli 30, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
wavis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Är i Stockholm för pass till frugan på måndag ,, Hon har med fått nys om Thai festival så blir väl o masa sig dit... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 1 timme sedan, skrev Tallviking: När då ? Senaste 10 åren har dk haft värde 1.1 mot 1 som sämst Se @gorjos inlägg. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: 1500 talet? Nej, den svenska kronan fanns inte förrän 1873 när Sverige och Danmark beslöt att ersätta sina gamla valutor. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Luktar grillrök hos grannen dags att våldgästa enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Funderar på hur man kan göra en god drink på denna kvarleva, några tips? Får kolla polska brygg annars och Google 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 ja därborta bor jag enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 1 timme sedan, skrev Stoneys: Funderar på hur man kan göra en god drink på denna kvarleva, några tips? Får kolla polska brygg annars och Google 😉 Fungerar med Äpple juice som grogg. Polacken tips👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 22 minuter sedan, skrev Enis: ja därborta bor jag enis Hur många balkonger har du? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 1 minut sedan, skrev Nilsson68: Fungerar med Äpple juice som grogg. Polacken tips👍 50/50? 😉 Får prova mig fram tills flaskan är tom eller jag sover 😉 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 1 minut sedan, skrev Nilsson68: Hur många balkonger har du? sonen bor i lägenheten bredvid så både han och jag har balkong på nedervåningen och takterrass på övervåningen enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 1 minut sedan, skrev apknug: Fungerar? Det ska väl vara äppeljuice? Fan 100 år sen man drack den blandningen.... Polen är bäst! Efter Thailand då Får bli med Äpple juice nästa gång man köpt juice 😀😀 Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Tror jag är i Haga och käkar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Efraim Barkbit Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Svårt att se, men ser ut som mitt imot Hagabadet. får bli gårdagens bild från mig Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Åker framlänges vilket är ovanligt nu för tiden...🤣 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 6 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Åker framlänges vilket är ovanligt nu för tiden...🤣 Byte av spårvagn..... Å den här gången sitter det en chaufförsjävel och styr skutan....🧐🤬 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Hade egentligen inte mycket planerat idag men så upptäckte jag att jag hade ett presentkort på valfri konsert från mina gamla arbetskamrater..... Så varför inte Ullevi igen???😘😘😘 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 30, 2022 Dela Inlagd Juli 30, 2022 Å så vart det ett sådant där jäkla drag igen.....🤘🤘🤘🤘 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 31, 2022 Dela Inlagd Juli 31, 2022 Ja här vart jag för en stund sedan. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu