Oregistrerad Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Här går man i Herr Enis fotspår, funderar på att ev öppna dörren så banjospelarn blir nöjd 😃 Jasså det är där du är. Spanade, förgäves, efter dig här idag. 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Trevligt att det äntligen börja ordna till sig.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Jag gör min sista arbetsvecka innan semestern......❤️ Hade inte mycket planerat tidigare men nu kände jag att det "brann" på och fick lite planerat........🙏 Bra start på semestern hoppas jag och iom detta, så är två rader avbockade från "Bucket listen"....... 🙏 ❤️ MVH// Kötthandlarn med förmodad tinnitus efter semestern...... Men efter att ha lyssnat på PD (love him 💙) i över 20 år, så är jag förmodligen immun...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Dagens planering sket sig @rolba En dagsutflykt först ut i skogen åt ena hållet och sedan in i skogen åt andra hållet där denna lilla oas med Café visade sig https://vinnersjogardsslakteri.se Där kunde man få bland annat kolbulle…. Smaskens "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 3 minuter sedan, skrev Enis: Dagens planering sket sig @rolba En dagsutflykt först ut i skogen åt ena hållet och sedan in i skogen åt andra hållet där denna lilla oas med Café visade sig https://vinnersjogardsslakteri.se Där kunde man få bland annat kolbulle…. Smaskens Kolbulle är fina grejjer...... Ingår som standard i varje "nattafyllekäk" varje gång jag bevistar Storsjöyran.......💙 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 57 minuter sedan, skrev Enis: Dagens planering sket sig @rolba En dagsutflykt först ut i skogen åt ena hållet och sedan in i skogen åt andra hållet där denna lilla oas med Café visade sig https://vinnersjogardsslakteri.se Där kunde man få bland annat kolbulle…. Smaskens Mysigt ställe! 💕 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 4 timmar sedan, skrev Naam kaeng: Jasså det är där du är. Spanade, förgäves, efter dig här idag. 😉 Där har inte jag råd att äta 😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 3 timmar sedan, skrev Enis: Dagens planering sket sig @rolba En dagsutflykt först ut i skogen åt ena hållet och sedan in i skogen åt andra hållet där denna lilla oas med Café visade sig https://vinnersjogardsslakteri.se Där kunde man få bland annat kolbulle…. Smaskens Har de inte nån nostalgibuss med fik där åxå? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 38 minuter sedan, skrev rolba: Har de inte nån nostalgibuss med fik där åxå? Jo det stället ligger några kilometer tidigare än detta ställe /Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 Vackert så man blir förbannad eller tårögd, välj själv.. ❤️🙏🇸🇪🌹 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 20, 2022 Dela Inlagd Juli 20, 2022 2 minuter sedan, skrev ellim63: Vackert så man blir förbannad eller tårögd, välj själv.. ❤️🙏🇸🇪🌹 Blivande skridskobana! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stefan Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Just nu vill jag vara en katt.... There can be only one (Stefan) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Inväntar Tokholmarn. Laddat och klart in i minsta detalj Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 5 timmar sedan, skrev Stefan: Just nu vill jag vara en katt.... Abra kababra, nu är du en katt, lycka till😊 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 On the road again Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Passerar Förhudik Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 9 timmar sedan, skrev Stefan: Just nu vill jag vara en katt.... Det vete fan..... Jag hade nog hellre velat vara barstolen hon sitter på...... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mr Ning Ning Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Tillbaka hemma efter en tur med denna båt. Motala - Borensberg t.o.r 850kr inkl mat å dryck. Trevligt men lite för varmt. Veteran Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 (ändrad) On 2022-07-18 at 23:29, skrev audirs2: Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning! Vilket hotell är bäst för att natta sig på? Gjorde några veckor som maskinist i Hemsöbatteriet under värnplikten! Imponerande, men lite gammalt redan på 80-talet. Den sista delen av värnplikten var jag på Holmögadd 12/70, mycket modernare och riktigt imponerande, var den enda maskinteknikern (PB/Furir) på hela Ön, med S-platsen (Ledningscentralen) och 3 pjäser utspridda över Ön, och lite andra anläggningar, som Luftvärnsbunkrar tex, nästan 3Km mellan de anläggningarna som låg längst ifrån varandra. Så jag fick ensamrätt till Öns enda Flakmoppe, för att kunna hoppa emellan ställena... Skall jag vara helt ärlig så fanns det även en äldre Löjtnant som tekniker på ön, men han var oftast på officersmässen. MVH Ändrades Juli 21, 2022 av Tommy "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 On 2022-07-20 at 13:00, skrev Enis: efter dagens dos med strålbehandling lite rekreation En annan får väl stå ut med att plågas enis Jo jag har också en saab😉 Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
berlitz Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 timme sedan, skrev Tommy: Gjorde några veckor som maskinist i Hemsöbatteriet under värnplikten! Imponerande, men lite gammalt redan på 80-talet. Den sista delen av värnplikten var jag på Holmögadd 12/70, mycket modernare och riktigt imponerande, var den enda maskinteknikern (PB/Furir) på hela Ön, med S-platsen (Ledningscentralen) och 3 pjäser utspridda över Ön, och lite andra anläggningar, som Luftvärnsbunkrar tex, nästan 3Km mellan de anläggningarna som låg längst ifrån varandra. Så jag fick ensamrätt till Öns enda Flakmoppe, för att kunna hoppa emellan ställena... Skall jag vara helt ärlig så fanns det även en äldre Löjtnant som tekniker på ön, men han var oftast på officersmässen. MVH Så var är bästa boende? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tommy Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 1 timme sedan, skrev berlitz: Så var är bästa boende? Det var ett tag sedan, men på Holmögadd var det definitivt bästa boendet i trosskompaniets bunkerkomplex, inte jättestort, men riktigt bra käk, (de fick ju alla leveranser av mat och andra förnödenheter), och jag var logerad där så ACn och allt annat funkade det var riktigt bra! Tror inte det är ett Hotell, men det kan hända att du fattar? MVH "There is an eagle in me that wants to soar, and there is a hippopotamus in me that wants to wallow in the mud." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 21, 2022 Dela Inlagd Juli 21, 2022 Tivolit börjar ta form. Ja, det var en stund sedan men internätet är skitkasst här Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 22, 2022 Dela Inlagd Juli 22, 2022 15 timmar sedan, skrev Oskarudon: Jo jag har också en saab😉 Synd att den är törstig i stadstrafik annars hade jag varit supernöjd Årsmodell 2004 nästan 40000 mil, AC:n kyler på bra Bästa stolar jag någonsin suttit i... bra lastutrymme. "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu