Tallviking Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Du kan lika gärna sova över i Sundsvall så har du mer att välja på och mer kvällsliv på stan Testa First Hotel Strand https://goo.gl/maps/ZrqDXEgaGAY7cPUy7 Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 (ändrad) 9 timmar sedan, skrev audirs2: Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning! Vilket hotell är bäst för att natta sig på? Vi bodde på Stadt First hotell för några veckor sedan. Det ligger ju bäst till efter stadskajen tycker jag. Rummen har väl lite mer att önska. Inget strykjärn på rummet och inget fungerad internet. Annars var det väl ok med hyfsad frukost. Annars är ju Högakustenbron hotell ett alternativ https://www.hotellhoga-kusten.se/sv De är ju bara att åka 10-15 minuter norrut när du kommer ut på E4 från Hemsön så är du vid Högakustenbron. Ändrades Juli 19, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Är det inte Knaust som gäller i Sundsvall? “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 9 timmar sedan, skrev audirs2: Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning! Vilket hotell är bäst för att natta sig på? Fin utsikt där och en trevlig restaurang “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 27 minuter sedan, skrev Mankan: Vi bodde på Stadt First hotell för några veckor sedan. Det ligger ju bäst till efter stadskajen tycker jag. Rummen har väl lite mer att önska. Inget strykjärn på rummet och inget fungerad internet. Annars var det väl ok med hyfsad frukost. Annars är ju Högakustenbron hotell ett alternativ https://www.hotellhoga-kusten.se/sv De är ju bara att åka 10-15 minuter norrut när du kommer ut på E4 från Hemsön så är du vid Högakustenbron. Bra förslag, och just Sundsvall e ju lite coolt, då kan man köra på nya bron å allt! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 38 minuter sedan, skrev audirs2: Bra förslag, och just Sundsvall e ju lite coolt, då kan man köra på nya bron å allt! Hahah den kör du ju över i vilket fall då du ska till Härnösand, håller inte riktigt med om att Sundsvall är ett alternativ, Härnösand är en fin stad, finns mycket i närområdet och på Hernö. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 (ändrad) 43 minuter sedan, skrev audirs2: Bra förslag, och just Sundsvall e ju lite coolt, då kan man köra på nya bron å allt! Mitt förslag var inte Sundvall och Sundsvallsbron utan Högakusten hotell vid Högakustenbron. Själva Sundsvallsbron är väl ingen jätte höjdare om man inte gillar Ortvikenspappersbruk som utsikt men bra att man slipper åka igenom rund viken man annars fick förut innan. Statdtshottellet jag refererade ligger vid kajen i Härnösand. Härnösand porten till Högakusten är en fin sommastad Ändrades Juli 19, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 (ändrad) 11 minuter sedan, skrev Mankan: Mitt förslag var inte Sundvall och Sundsvallsbron utan Högakusten hotell vid Högakustenbron. Själva Sundsvallsbron är väl ingen jätte höjdare om man inte gillar Ortvikenspappersbruk som utsikt men bra att man slipper åka igenom rund viken man annars fick förut innan. Statdtshottellet jag refererade ligger vid kajen i Härnösand. Härnösand porten till Högakusten är en fin sommastad Fick många fina förslag, bla Sundsvall, det var det jag tänkte på, men som du säger så kan nog Härnösand va det som gäller! Sedan är det nära ut till fortet! Eller kan det va nära till Tavelsjö när man ändå är ute on the road? Ändrades Juli 19, 2022 av audirs2 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 (ändrad) 10 minuter sedan, skrev audirs2: Fick många fina förslag, bla Sundsvall, det var det jag tänkte på, men som du säger så kan nog Härnösand va det som gäller! Sedan är det nära ut till fortet! Eller kan det va nära till Tavelsjö när man ändå är ute on the road? Besök Robert Lind i Kramfors och åk över Sandöbron😉 När du ändå är där så åk denna väg. https://friluftsbyn.se/bil-hoga-kusten/ Ändrades Juli 19, 2022 av Kenneth4618 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 (ändrad) 25 minuter sedan, skrev audirs2: Fick många fina förslag, bla Sundsvall, det var det jag tänkte på, men som du säger så kan nog Härnösand va det som gäller! Sedan är det nära ut till fortet! Ja eller Höga kusten hotellet då Hornöberget om man vill. Där finns väl dock inte så mycket annat än Hotellets faciliteter och den fina utsikten men de kan nog vara trevligt om man vill ha en lugn kväll. Ändrades Juli 19, 2022 av Mankan Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 7 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Besök Robert Lind i Kramfors och åk över Sandöbron😉 När du ändå är där så åk denna väg. https://friluftsbyn.se/bil-hoga-kusten/ Ja där har ja åk för många år sedan, ja länge sedan! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 6 minuter sedan, skrev Mankan: Ja eller Höga kusten hotellet då Hornöberget om man vill. Där finns väl dock inte så mycket annat än Hotellets fataliteter och den fina utsikten men de kan nog vara trevligt om man vill ha en lugn kväll. Nä, det blev Stadshotellet som du sa, kollade deras hemsida, läget e bra! Bra pris åxå! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 22 minuter sedan, skrev Kenneth4618: Besök Robert Lind i Kramfors och åk över Sandöbron😉 När du ändå är där så åk denna väg. https://friluftsbyn.se/bil-hoga-kusten/ Jäpp, det där en av Sveriges finaste platser! Åkte ju upp dit på 90 talet (fan vad länge sedan) och såg just Skuleberget, vågade inte klättra upp dit men tog en fika i alla fall! Sedan vidare upp mot Umeå - Piteå för att sedan åka upp till Kiruna för två nätter! Kommer ihåg att mina stålar tog slut och jag fick bo en extra natt där före det kom in nya stålar på bankkontot! Efter det så drog jag vidare från Kiruna mot Norge och det var ju jävligt grymt att se Narvik och allt där omkring! Sedan hem via norska kusten och Trollstigen! Så visst hade man sem,,,,,,,öh ledigt på den tiden!😄 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Den sista färden. Med en tår i ögat körde jag ca 500 m till en lämplig lastplats. Åker kungligt i dessa vagnar. Nu måste en till bort innan jag får ta hem något nytt säger chefen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 11 timmar sedan, skrev audirs2: Funderar på att dra till Härnösand i helgen för att kolla på fortet Hemsö Fästning! Vilket hotell är bäst för att natta sig på? Sundsvall för bövelen. Det är ju dragracing i helgen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 3 minuter sedan, skrev rolba: Den sista färden. Med en tår i ögat körde jag ca 500 m till en lämplig lastplats. Åker kungligt i dessa vagnar. Nu måste en till bort innan jag får ta hem något nytt säger chefen. Skall Hemvärnet ha den? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Precis nyss, skrev audirs2: Skall Hemvärnet ha den? Japp, målskytte. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 2 minuter sedan, skrev rolba: Sundsvall för bövelen. Det är ju dragracing i helgen. Sörde där på 80 talet! Bjurträsk hade en pigg tjej som gasade där på den tiden! Du vet vem? Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nutteman Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Är man i närheten och intresserad av högakustenbron så finns det et trevligt hotell snett under bron. Heter Björkudden om jag minns rätt. Rummen var "något" små men med fin utsikt. Vad passar bättre än Högakustenöl till Högakustenmat? Klart godkänt. Det år lättare att bestämma sej om det bara finns en sort. Frukosten bra den också. MVH Nutteman Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 (ändrad) 19 minuter sedan, skrev audirs2: Sörde där på 80 talet! Bjurträsk hade en pigg tjej som gasade där på den tiden! Du vet vem? Den banan fanns inte på 80 talet. SHRA Sundsvall körde i Hudik på den tiden Ändrades Juli 19, 2022 av rolba Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 1 timme sedan, skrev audirs2: Fick många fina förslag, bla Sundsvall, det var det jag tänkte på, men som du säger så kan nog Härnösand va det som gäller! Sedan är det nära ut till fortet! Eller kan det va nära till Tavelsjö när man ändå är ute on the road? Ganska nära bara ett par tim i bilen, du är välkommen, Ring före Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 6 minuter sedan, skrev rolba: Den banan fanns inte på 80 talet. SHRA Sundsvall körde i Hudik på den tiden Fan, jag har för mig att det var där, börjar tappa minnet! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 6 minuter sedan, skrev Boa52: Ganska nära bara ett par tim i bilen, du är välkommen, Ring före Ja två timmar där uppe kör man på ett huj! Lååååååååånga fina rakor! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
navion hispania Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 2 timmar sedan, skrev audirs2: Nä, det blev Stadshotellet som du sa, kollade deras hemsida, läget e bra! Bra pris åxå! Man kan ju ta tur med Ådalen 3 under högakusten bron. Ganska trevlig tur.https://www.adalen3.com/ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Elmeri Inlagd Juli 19, 2022 Dela Inlagd Juli 19, 2022 Tittar till stugan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu