Sam sip sam Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Men det som man inhallerar efter maten är gott.Bild från goggle. ja du är nog ganska ensam att inhalera det som är på bilden ,men vad vet jag vad du har för laster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 ja du är nog ganska ensam att inhalera det som är på bilden ,men vad vet jag vad du har för laster Chang (men det är ju skit det ) Kvinnor,Ostbågar (massa E-Nr i det oxså) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Käkar fisk Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 ja du är nog ganska ensam att inhalera det som är på bilden ,men vad vet jag vad du har för laster Har lagt ner rökat? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Har lagt ner rökat? Han märker ord,Jag menar det som kommer ut om man suger på den som en NAPP för barn ;-) Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Käkar fisk På Domicil? "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Han märker ord,Jag menar det som kommer ut om man suger på den som en NAPP för barn ;-) Han skulle lägga ner rökat sa han förut.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 På Domicil? Japp Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 (ändrad) Har lagt ner rökat? ja inte i fan inhalerar jag askoppar fulla med fimpar ,som stoneys gör Ändrades Juni 9, 2014 av Sam sip sam Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 ja inte i fan inhalerar jag askoppar fulla med fimpar , Man vet aldrig.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 ja inte i fan inhalerar jag askoppar fulla med fimpar , Man kan tro det för du har aska kvar på överläppen. Straffspark Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Sam sip sam Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Man kan tro det för du har aska kvar på överläppen. Straffspark ja och du har säkert hela käften full ,frispark Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stoneys Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 ja och du har säkert hela käften full ,frispark Känndes så på morgonen efter en långfylla på den tiden man rökte.Inkast Nu får vi släppa hörnflaggan och ge dom andra en chans, Ha det Pattaya Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kentan Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Japp Är det bra där? Börjar bli lite hungrig men två lejon är visst stängt måndagar //K I walked around Pattaya twice, passed 200 people and failed to see a human being. Man bör hushålla med sitt förakt av hänsyn till det stora antalet behövande. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
lk2 Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 (ändrad) Vad, och var brinner det? Söder om Pattaya thai. Edit, ser ut att ha blivit släckt nu. Ändrades Juni 9, 2014 av lill_kurre "Panomies ei paljo puhuu, hän panoo vaan": Rosvoritari. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
svampen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Japp Vart fisk i Svedala ochså i Svampköket! Sen vart det att diska till Efterrätt!!!! Örebro Sportklubb Ösk! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Fick precis en ny plånbok av frugan Ring, ring. Hej älskling kom fort jag har köpt en plånbok till dig på lunchen. En sådan vacker gest var ju bäst att återgälda på en gång, så jag köpte en väska åt frugan. Hmm men vänta nu här, hur gick det där till nu igen Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Fick precis en ny plånbok av frugan ImageUploadedByMaipenrai1402311097.953992.jpg Ring, ring. Hej älskling kom fort jag har köpt en plånbok till dig på lunchen. ImageUploadedByMaipenrai1402311160.824276.jpg En sådan vacker gest var ju bäst att återgälda på en gång, så jag köpte en väska åt frugan. Hmm men vänta nu här, hur gick det där till nu igen Enis Jag såg att hon kom med bestämda steg utefter ån strax före lunch. Då var det alltså inte hunger som drev henne. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Är det bra där? Börjar bli lite hungrig men två lejon är visst stängt måndagar //K Helt ok det jag käkade, vilket väl var bland det billigaste som fanns på menyn.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Bild 009.jpg Påminner om vårat "SPA" Lika här. skickar bild senare. (har ny laptop. svårt att komma igång) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Lika här. skickar bild senare. (har ny laptop. svårt att komma igång) Svårt att komma igång Du har väl inte köpt ett äppelskrutt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Lappen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Svårt att komma igång Du har väl inte köpt ett äppelskrutt Du vill verkligen starta onödigt tjafs med dina barnsliga kommentarer? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boh Rang Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Svårt att komma igång Du har väl inte köpt ett äppelskrutt Nej. En HP. Kommer XX till Sverige med dig?. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Du vill verkligen starta onödigt tjafs med dina barnsliga kommentarer? Det är väl bara du och din karmagivare som kan ta åt sig av ett skämt som detta Det är fan synd om er... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Oregistrerad knasen Inlagd Juni 9, 2014 Dela Inlagd Juni 9, 2014 Nä inte denna gång.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu