Rillex Inlagd Juli 8, 2022 Dela Inlagd Juli 8, 2022 10 timmar sedan, skrev Nilsson68: Kaffemöte! Va la ru skärpan i det här? Kanske i gårdagens bullar i bakgrunden? Men det ser rätt smarrigt ut! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 8, 2022 Dela Inlagd Juli 8, 2022 Bäddar rent i furuparadiset och hoppas på god nattsömn....😀😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 Köper ännu en moppe, Vespa 150cc.. Tonårsdöttrar😏 Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 9 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Bäddar rent i furuparadiset och hoppas på god nattsömn....😀😁 Hoppas ni sov, inga suspekta bilder denna gång…. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 17 timmar sedan, skrev måne: Har hon ingen bjällra? Nej, den är förbehållen husets herre. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 2 timmar sedan, skrev Soengsang: Köper ännu en moppe, Vespa 150cc.. Tonårsdöttrar😏 Vad får man pynta för en sån där idag? Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 (ändrad) 5 minuter sedan, skrev Mankan: Vad får man pynta för en sån där idag? Lite under 140 Var tvungen o kolla, 137900 var det för moppen. Köpte någon hjälm också så blev just under 140 Ändrades Juli 9, 2022 av Soengsang Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 1 minut sedan, skrev Soengsang: Lite under 140 Skit pomfritt. Jag såg att det ploppat upp en fin Vespa butik uppe i amphur nu när vi var uppe efter nästa 3 år. Jag tänkte kanske att kundunderlaget var lite tunt men det kanske finns tillräckligt många som lägger nästan 150 tusen på en moppe. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 8 minuter sedan, skrev Mankan: Skit pomfritt. Jag såg att det ploppat upp en fin Vespa butik uppe i amphur nu när vi var uppe efter nästa 3 år. Jag tänkte kanske att kundunderlaget var lite tunt men det kanske finns tillräckligt många som lägger nästan 150 tusen på en moppe. Ja, gissar många köper dem på kredit. Det kommer fler o fler av dem. Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Jive Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 42 minuter sedan, skrev Soengsang: Lite under 140 Var tvungen o kolla, 137900 var det för moppen. Köpte någon hjälm också så blev just under 140 En sådan kostade drygt 75 000 för 10 år sedan. Pensionärer suger - bunt ihop och slå ihjäl! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 Äntligen är jag som M33 och Samet en stekare fast en gammal sådan. Hittade Mirage lounge på domestic på suvvan. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 Detta ställe känns bekant 🙂 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 44 minuter sedan, skrev Peolito: Äntligen är jag som M33 och Samet en stekare fast en gammal sådan. Hittade Mirage lounge på domestic på suvvan. Får du i dig hela portionen😱? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 2 timmar sedan, skrev Kenneth4618: Detta ställe känns bekant 🙂 Ibland är det rätt skönt med lite regn😉 “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 8 timmar sedan, skrev Soengsang: Köper ännu en moppe, Vespa 150cc.. Tonårsdöttrar😏 Tänk bara på att 10 - 12 tums hjul ok för asfallt mycket bättre med 20 tums då kan du köra var som helst, grusväg var som helst Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
hamnoi Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 2 minuter sedan, skrev Boa52: Tänk bara på att 10 - 12 tums hjul ok för asfallt mycket bättre med 20 tums då kan du köra var som helst, grusväg var som helst Tveksamt om 20” ger dig tillträde att köra precis var du vill? Arguing on the internet is like competing in the special olympics even if you win you're still a retard."Du är nog inte rasist, du är troligare en sasist; en svamlande arbetsskygg sexturist" @Atom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 1 minut sedan, skrev hamnoi: Tveksamt om 20” ger dig tillträde att köra precis var du vill? Inte köra var du vill, har du provat 12 tum på en grusväg inte kul, 20 tum mycket bättre Sen tillträde förstår jag inte, ingen kollar vilken tumstorlek du har på moppen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 27 minuter sedan, skrev Boa52: Tänk bara på att 10 - 12 tums hjul ok för asfallt mycket bättre med 20 tums då kan du köra var som helst, grusväg var som helst Ingen fara, jag kör inte moppe. För övrigt är det 12” Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 1 minut sedan, skrev Soengsang: Ingen fara, jag kör inte moppe. För övrigt är det 12” Men din dotter kör Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 3 timmar sedan, skrev Peolito: Äntligen är jag som M33 och Samet en stekare fast en gammal sådan. Hittade Mirage lounge på domestic på suvvan. ja en använd tepåse på tallriken ser väldigt stekigt och världsvant ut enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 6 minuter sedan, skrev Boa52: Men din dotter kör 20” hjul passar säkert inte så bra på den modellen. Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 Fortfarande trevligt....😃 En Swippe (tror jag) dök upp också...😁 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Boa52 Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 1 timme sedan, skrev Mankan: 20” hjul passar säkert inte så bra på den modellen. Man köper väl inte moppen för modellen utan hur den fungerar i trafiken, Min fru har en Eu moppei Sverige 12 tums hjul, hopplös när det är grusväg I Thailand har vi 20 tum på alla Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Soengsang Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 54 minuter sedan, skrev Boa52: Man köper väl inte moppen för modellen utan hur den fungerar i trafiken, Min fru har en Eu moppei Sverige 12 tums hjul, hopplös när det är grusväg I Thailand har vi 20 tum på alla Jo, den köpte vi just för modellen, ville ha en Vespa.....har en handfull andra om vill köra i en grusgrop. Om du ser lite tester på tex Youtube så kan du se att de fungerar perfekt i trafiken, bättre än gammalt junk som många annars hålls med..... Det är helt ok att ha en annan åsikt än mig, jag kan inte tvinga DIG att ha rätt! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 9, 2022 Dela Inlagd Juli 9, 2022 9 timmar sedan, skrev Soengsang: Lite under 140 Var tvungen o kolla, 137900 var det för moppen. Köpte någon hjälm också så blev just under 140 Kostar att ligga på topp.😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu