chevrolet-48 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 21 minuter sedan, skrev FF: På Vårö Sandösund camping Åland. FF Kanske Vårdö Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Glasspaus utmed Bråviken🐸 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Knatat runt mitt närområde. Matesholmsbadet/Kanaanbadet. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
frogfish Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 9 minuter sedan, skrev 65Selander: Knatat runt mitt närområde. Matesholmsbadet/Kanaanbadet. Där har jag hängt en hel del när jag bodde i Grimsta för 25 år sen (innan det blev nogo-zon). Mycket trevliga omgivningar👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Precis nyss, skrev frogfish: Där har jag hängt en hel del när jag bodde i Grimsta för 25 år sen (innan det blev nogo-zon). Mycket trevliga omgivningar👍 Jag bor i Hässelby Strand/Maltesholmsvägen vid T-banan. Lugnt här tidigare men nu verkar skiten flyttat från Gård. Skjutning för några veckor sedan, många med becknarväskor har dykt upp. Polisen har utökat sin närvaro här markant så förhoppningsvis så kanske dräggen drar vidare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Piffar upp en Ica färsk pizza mozzarella och pesto med mera ost, färsk salsiccia, ett ägg, gul lök samt tomat enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Själv på väg till Amazing Thai, fruga kör!😆 Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Sisådär, skjuts in i ugnen! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Bygger massagebänk, men likt andra forummedlemmar blev det batteritorsk när solen börjar gå ner. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Nu ordnar,,,,,,hick till sig. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 Trodde det skulle bli kväller men frugan kom ut med en iskall så jag får väl pyssla lite till. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 3, 2022 Dela Inlagd Juli 3, 2022 3 timmar sedan, skrev audirs2: Nu ordnar,,,,,,hick till sig. Äter du ärtsoppa med gaffel...lycka till! 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 12 timmar sedan, skrev 65Selander: Jag bor i Hässelby Strand/Maltesholmsvägen vid T-banan. Lugnt här tidigare men nu verkar skiten flyttat från Gård. Skjutning för några veckor sedan, många med becknarväskor har dykt upp. Polisen har utökat sin närvaro här markant så förhoppningsvis så kanske dräggen drar vidare. Hade några gäng i Fruängen under 1,5 år sedan drog de vidare efter intensiv bevakning av polis mm. Kanske drog de till Hässelby 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 Dricker cappucino på Udon thanis flygplats. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 De sålde hundvalpar och kattungar på marknaden i Udon Thani, kändes sådär. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juli 4, 2022 Dela Inlagd Juli 4, 2022 8 timmar sedan, skrev ellim63: Äter du ärtsoppa med gaffel...lycka till! 🤣 Jäpp, men det var Masaman jag åt, så gott! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Första tågresan i Sverige på minst trettio år.. Hur skare gå.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Här finns det många affärer som inte finns i Örebro, H&M till exempel.. 🤣 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Nu börjar det ordna till sig... 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tong jai Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Dricker damens goda te dryck. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Vilken frulle på Hilton i Hua Hin tom Ellim skulle bli mätt 😀. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 (ändrad) Är på Luke batteritorsks hemmaplan Soi birtabaht. Nu på Tuna bar. Om jag förstår tjejerna rätt både fungerar hans batteri och annat också 😂 Ändrades Juli 5, 2022 av Peolito Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naam jai Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 1 timme sedan, skrev Tong jai: Dricker damens goda te dryck. Nya gröna cannabis vågen som gäller?😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Alarik Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 1 timme sedan, skrev Peolito: Vilken frulle på Hilton i Hua Hin tom Ellim skulle bli mätt 😀. Nu blir jag avundsjuk. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kenneth4618 Inlagd Juli 5, 2022 Dela Inlagd Juli 5, 2022 Då var det dags igen🙂 Köpte lite gott på vägen “Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience" Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu