Guest Fredman Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 Uppgraderat maskinparken. Bytt min motordrivna röjsåg mot en eldriven, vilket lyft! Fick även bli en ismaskin i utebaren! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fritz Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 13 minuter sedan, skrev Fredman: Uppgraderat maskinparken. Bytt min motordrivna röjsåg mot en eldriven, vilket lyft! Fick även bli en ismaskin i utebaren! Jag bytte åxå till en batteridriven röjsåg och är helnöjd av två anledningar. 1. Den startar alltid. 2. Batteriet räcker inte längre än 45 minuter vilket är mer än nog för mig. Det är aldrig försent att ge upp. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 17 minuter sedan, skrev Fritz: Jag bytte åxå till en batteridriven röjsåg och är helnöjd av två anledningar. 1. Den startar alltid. 2. Batteriet räcker inte längre än 45 minuter vilket är mer än nog för mig. Där träffa du huvet på spiken. Undrar om det finns en modell med 30 minuters batteri? En 230 och två bensintrimmers säljes omgående. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Guest Fredman Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 26 minuter sedan, skrev Fritz: Jag bytte åxå till en batteridriven röjsåg och är helnöjd av två anledningar. 1. Den startar alltid. 2. Batteriet räcker inte längre än 45 minuter vilket är mer än nog för mig. Ja och då blir det ölpaus! Med den motordrivna var man trött innan den startat. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 20 minuter sedan, skrev rolba: Där träffa du huvet på spiken. Undrar om det finns en modell med 30 minuters batteri? En 230 och två bensintrimmers säljes omgående. Den går inte längre än det du laddat den med........ Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 Sitter på en Schalke 04 ställe, å blir glader 20220623_122756.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 flämtar enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Abercrombie Inlagd Juni 23, 2022 Dela Inlagd Juni 23, 2022 1 timme sedan, skrev 65Selander: Sitter på en Schalke 04 ställe, å blir glader 20220623_122756.mp4 Torget i Maspalomas? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Surin P3 Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Road trip... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Förbereder midsommarlunchen. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mankan Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Låter nybakade pajen svalna Hatar mytomaner och bidragsfuskare. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Sitter på Ploogens veranda och mår bra....😍 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Nu doftar det kärlek i köket! ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Ä efter somtam 🌶 🌶🌶 lär man vila "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 bä bä vita lamm enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Tja, sämre kan man ju ha det...🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 4 timmar sedan, skrev Mankan: Låter nybakade pajen svalna Paj?? Sliptrissa från Biltema!! Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Har det fortfarande förskräckligt 🤩 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Jag förväntar mig inget regn denna dag ❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 3 timmar sedan, skrev Kötthandlarn: Har det fortfarande förskräckligt 🤩 Ska jag hyra en taxi å slå ihjäl dig eller. 👍❤️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Oskarudon Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Lets do it! Never forget: Robots will kill you. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nakhon Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 Fan va gött. Lös å ledig. Inget fruntimmer. Vad mer begära 😁 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 24, 2022 Dela Inlagd Juni 24, 2022 10 minuter sedan, skrev Nakhon: Fan va gött. Lös å ledig. Inget fruntimmer. Vad mer begära 😁 Fickpingis 2.0? Enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu