ellim63 Inlagd Juni 16, 2022 Dela Inlagd Juni 16, 2022 Nu börjar det ordna till sig.. 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Frulle på St Paul👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Jag och Thomas kämpar på hemma i smedjan. Hmmm, det här skrev jag igår men det gick tydligen inte iväg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 I väntans tider Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Peolito Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 1 timme sedan, skrev Nilsson68: Frulle på St Paul👍 Trevligt ställe. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
khonkaen Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 22 timmar sedan, skrev Tapani: Två likadana vart färdiga idag, Foto var och kollade på dom och jag fick godkänt av honom Katten är fin Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Gorocco Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Blir klippt av Månen. Månen bär alltid mask nära Gorocco... för säkerhets skull. Gillar sponsorerna på Månens tröja... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
65Selander Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Surfar på MPR. [Testade skärminspelning] Screen_Recording_20220617-163852_DuckDuckGo.mp4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 17, 2022 Dela Inlagd Juni 17, 2022 Pysslar i köket med en Maibock... Underbart! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Skall på kalas enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 21 minuter sedan, skrev Enis: Skall på kalas enis Ser ju ut som du varit på kalas. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
rolba Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Preppar lite nödproviant Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Närodlad gösfilé och en goeöl.. Underbart! 💕🌞🙏🇸🇪 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 12 minuter sedan, skrev ellim63: Närodlad gösfilé och en goeöl.. Underbart! 💕🌞🙏🇸🇪 Jag hade inte en aning om att man odlade gös...... Fan vad man lär sig mycket nytt på MPR.... Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Tallviking Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 2 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Jag hade inte en aning om att man odlade gös...... Fan vad man lär sig mycket nytt på MPR.... Kallas "göseri" ...... Being nice is overrated - Garfield Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Om man odlar kyckling så heter det sicket djävla hönseri meckar lite ost och Panko kyckling med potatisgratäng enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ellim63 Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 1 timme sedan, skrev Kötthandlarn: Jag hade inte en aning om att man odlade gös...... Fan vad man lär sig mycket nytt på MPR.... Vet att det odlas gös i Danmark, fast dessa kom från hjälmaren och var inte odlade, skulle bara skoja till det! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 18, 2022 Dela Inlagd Juni 18, 2022 Då har jag träffat min brorsdotter för första gången. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
audirs2 Inlagd Juni 19, 2022 Dela Inlagd Juni 19, 2022 Ett hus på höjden i H-fors. Sju år i folkskola, yes! Proud member of R 142 Ystad! Däckspojke!⚓ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Enis Inlagd Juni 19, 2022 Dela Inlagd Juni 19, 2022 Söndags nöje, TV-shop eller Tvättstugan enis "Om du inte är en elefant, försök inte bajsa som en..." Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Nilsson68 Inlagd Juni 19, 2022 Dela Inlagd Juni 19, 2022 Expresso efter promenaden. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
FF Inlagd Juni 19, 2022 Dela Inlagd Juni 19, 2022 Hamnat i Fucking Åmål. FF www.easi.nu Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 19, 2022 Dela Inlagd Juni 19, 2022 Botaniserar lite i skivsamlingen och hittade ngt intressant... Kommer ni ihåg när man gjorde blandband på kassettband från LP? Jag gjorde mycket av detta även efter att CD slog igenom och på en dubbeldäckare med CD-brännare.. Skulle vilja säga att låtlista på "Gött röj" är verkligen gött röj.....🤣🤣🤣👍👍❤❤❤ Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
goli006 Inlagd Juni 19, 2022 Dela Inlagd Juni 19, 2022 4 minuter sedan, skrev Kötthandlarn: Botaniserar lite i skivsamlingen och hittade ngt intressant... Kommer ni ihåg när man gjorde blandband på kassettband från LP? Jag gjorde mycket av detta även efter att CD slog igenom och på en dubbeldäckare med CD-brännare.. Skulle vilja säga att låtlista på "Gött röj" är verkligen gött röj.....🤣🤣🤣👍👍❤❤❤ Snygg handstil 👍 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Kötthandlarn Inlagd Juni 19, 2022 Dela Inlagd Juni 19, 2022 14 minuter sedan, skrev goli006: Snygg handstil 👍 Tusen tack för den fina kommentaren......💙 🙏 Det finns ingen dag som är så dålig att den inte kan bli sämre! Livet är bara ett väntrum på döden! Det är aldrig försent att ge upp! Ett försök är det första steget till ett misslyckande! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Registrera dig eller logga in för att kommentera
och se bilderna på riktigt.
Du måste vara medlem för att kommentera på forumet
Registrera dig
Registrera ett medlemskap. Lätt gjort...!
Registrera dig på forumetLogga in
Har du redan ett medlemskap? Logga in här.
Logga in nu